Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

#86285

(PW) ·
| Do ulubionych
Postanowiłem sprawić sobie nową kartę kredytową, bo obecna zaczęła mnie za dużo kosztować. Wybór padł na ofertę lokalnego oddziału drugiej co do wielkości sieci supermarketów na świecie.

Wniosek internetowy musiałem wypełniać trzy razy, bo dwa razy mnie wyrzucało z powodu "problemu technicznego". Gdy w końcu za trzecim razem się udało, pojawiła się umowa do pobrania. A w tej umowie inna opcja spłaty niż ta, którą chciałem wybrać. Wśród bardzo wielu pytań, na które musiałem odpowiedzieć, nie było tego o wybór metody spłaty. Prawdopodobnie trzeba było wybrać jakąś opcję w sekcji "chcemy więcej wiedzieć o tobie", którą należało przejść przed przystąpieniem do właściwego wniosku. Ale po co zamieścić tam informację o tym, jakie skutki niesie zaznaczenie każdej z kratek?

I jeszcze jeden kwiatek: zażyczyli sobie, żeby razem z podpisaną umową wysłać pocztą im fotokopię obu stron karty płatniczej. To już jest kryminał, ale w Belgii jest to dość typowe, bo o bezpieczeństwie danych i ochronie danych osobowych mało kto tu słyszał.

Belgia to stan umysłu

Skomentuj (5) Pobierz ten tekst w formie obrazka
Ocena: 96 (106)

Komentarze

Momencik, trwa ładowanie komentarzy   ładowanie…