Dzisiaj o piekielności niektórych klientów.
Pracuję w firmie, która świadczy różne usługi, między innymi zdalne konsultacje. Klient otrzymuje zaproszenie do spotkania. Wszystko jest idealnie opisane - jaka przeglądarka, jakie narzędzia są potrzebne (mikrofon, słuchawki), szczegółowy opis krok po kroku jak się połączyć. Nawet dla osób, które nie są fanami techniki, ani nie są po prostu w przyjacielskich stosunkach z komputerem, nie powinno to stanowić problemu. Poza tym, w wiadomości są informacje: jaki termin klient zarezerwował, o której godzinie oraz dostaje również przypomnienie.
To się zaczyna: oj zapomniałam, oj nie wiem jak się połączyć, oj ale ja nie mam mikrofonu, oj ale ja nie dostałam maila, po czym, ups, a jednak dostałam ehehehehe.
Nawet jednemu do głowy nie przyjdzie przeczytać wiadomości i sprawdzić, czy ma się wymagany sprzęt i czy działa (bez problemu można połączyć się testowo 2-3 dni wcześniej nawet).
Zastanawiam się czy nasza cywilizacja stanowi już coraz więcej osób z "upośledzeniem inteligencji". O szanowaniu czasu nas pracowników już nie wspomnę. Klient nasz pan, ale niech ten klient szanuje również osobę po drugiej stronie.
Pracuję w firmie, która świadczy różne usługi, między innymi zdalne konsultacje. Klient otrzymuje zaproszenie do spotkania. Wszystko jest idealnie opisane - jaka przeglądarka, jakie narzędzia są potrzebne (mikrofon, słuchawki), szczegółowy opis krok po kroku jak się połączyć. Nawet dla osób, które nie są fanami techniki, ani nie są po prostu w przyjacielskich stosunkach z komputerem, nie powinno to stanowić problemu. Poza tym, w wiadomości są informacje: jaki termin klient zarezerwował, o której godzinie oraz dostaje również przypomnienie.
To się zaczyna: oj zapomniałam, oj nie wiem jak się połączyć, oj ale ja nie mam mikrofonu, oj ale ja nie dostałam maila, po czym, ups, a jednak dostałam ehehehehe.
Nawet jednemu do głowy nie przyjdzie przeczytać wiadomości i sprawdzić, czy ma się wymagany sprzęt i czy działa (bez problemu można połączyć się testowo 2-3 dni wcześniej nawet).
Zastanawiam się czy nasza cywilizacja stanowi już coraz więcej osób z "upośledzeniem inteligencji". O szanowaniu czasu nas pracowników już nie wspomnę. Klient nasz pan, ale niech ten klient szanuje również osobę po drugiej stronie.
call_center
Ocena:
153
(163)
Komentarze