Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

#89217

przez (PW) ·
| Do ulubionych
27 lutego wysłałem informacje o problemie z aplikacją polsatgo.pl Problem był na kilku urządzeniach.

Dzisiaj tj. 22 kwietnia otrzymałem odpowiedź, którą z prawdziwą dumą i przyjemnością prezentuje, ponieważ uważam, iż firma dba o swoich klientów i powinno to być docenione:

"Szanowny Panie
Dziękujemy za zgłoszenie.
Informacja o problemie została przekazana do odpowiednich osób, które pracują już nad jego rozwiązaniem. Z naszej strony dołożymy wszelkich starań, by problem został usunięty w jak najkrótszym czasie.
Telewizja Polsat Spółka z o.o."

Warszawa

Skomentuj (5) Pobierz ten tekst w formie obrazka
Ocena: 160 (176)

Komentarze

Momencik, trwa ładowanie komentarzy   ładowanie…