Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
zarchiwizowany

#89742

przez (PW) ·
| było | Do ulubionych
Kiedyś brakowało mi pakietu danych w roamingu w ramach abonamentu który mam od lat (12 Gb) i postanowiłem poszukać czegoś dodatkowego gdyż nowsze abonamenty mają generalnie mniejszy limit.
Przetestowałem kilka różnych wynalazków, aż jakaś strona zaproponowała mi "Premium Mobile" z kosztem +- 30pln i limitem 5Gb w UE. No i jak skończony frajer dałem się skusić.
Najpierw okazało się że w mojej wsi gdzie plus i t-mobile mają full zasięg (orange nie pamiętam) ten cały premium prawie nie działa.
W Krakowie o ile jeszcze na ulicy było ok, to już wejście do sklepu często oznaczało że zasięg niby był (zwłaszcza w tych o stalowej konstrukcji albo podziemnych). Jednak próba rozmowy przeważnie była udaremniana przez jakieś dziwne trzaski, przerwy itp.
No ale nie kupiłem tego numeru by używać go w Polsce.
Coś się podziało z roamingiem t-mobile, odpalam 'premium' i .... no nie ma zasięgu. Przy autostradzie gdzie absolutnie każda sieć ma full.
Podparyski las, t-mobile nie ma już LTE. Premium nie ma sieci...
Zamiana kart w slotach nic nie daje. W samym mieście (zwłaszcza na wąskich uliczkach) też było słabo/źle.
Korzystanie z internetu kończyło się zaliczaniem limitu w ekspresowym tempie (np dzień przeglądania forów, jakichś obrazków, czytania newsów - z powyłączanymi reklamami i filmikami to wyczerpanie limitu), takie samo użycie na moim abonamencie powodowało ubytek może 1Gb.
No nic, ślubu z nimi nie brałem. Napisałem wypowiedzenie, wysłałem i... cisza. Nie dostałem żadnego potwierdzenia, zwrotki, ani nawet 'pocałuj nas w dupę'. Opłaciłem ostatni abonament i po tygodniu próbowałem się zalogować do ich serwisu by ustalić czy aby jakiegoś grosza nie mam do dopłacenia. Okazało się że konto nieaktywne, brak możliwości zalogowania. Przyznam że nie pamiętam już czy dzwoniłem do nich czy nie, cała akcja to początek tego roku.
Kilka dni temu dostaję smsa, jak scam z obrazka. 'Vindix: jesteś dłużnikiem, wpłać +200pln na konto premium nr konta'. Miałem olać, ale to premium mnie tknęło. Dzwonię do operatora, a tam mi mówią że owszem, że jestem im winny. Że faktury mi nie wyślą bo już wysłali mailem (przez całe pół roku przygody nie dostałem ani jednej faktury, wszystko sprawdzałem na koncie przez stronę).

Ciśnienie mi skoczyło, ale moje nerwy cenniejsze niż te pieniądze. Wysłałem przelew. Dzień później dostaję od tego całego vindixa że dziękują za wpłatę.
Temat zamknięty.
No nie, bo po południu dzwoni do mnie jakaś kobieta z vindixa i mówi że żadnego smsa nie wysyłali, a skoro zapłacone to ona to sprawdzi.
Nie wiem czy piekielne, ale burdel to mają w tych firmach gorszy niż w Archeo ;-)

uslugi. premium mobile gsm

Skomentuj (3) Pobierz ten tekst w formie obrazka
Ocena: 0 (28)

Komentarze

Momencik, trwa ładowanie komentarzy   ładowanie…