Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

#90475

przez (PW) ·
| Do ulubionych
Firma, w której pracuje, współpracuje od niedawna z pewnym kontrahentem.

I tutaj słowo "od niedawna", jest powiedzmy naszym usprawiedliwieniem, bo podejrzewam, że wkrótce zmienimy dostawcę.

I żeby nie było - ja doskonale rozumiem, że każdemu zdarza się czasem popełnić błąd. Jednak, jeśli błędy te występują przy każdym zamówieniu i a to faktura kogoś innego do nas trafiła, a to z kolei towar przyszedł nie ten, to staje się to dojść uciążliwe. Choć nie to jest w tym wszystkim najgorsze, a co, to zaraz sami przeczytacie.

No, ale jak to mówią, do trzech razy sztuka, błędy się zdarzają, więc zamawiamy towar znowu.
Tym razem zamówiliśmy tonery po każdym z każdego koloru oprócz tego, że chcieliśmy dwa razy żółty, co zaznaczyliśmy w mailu przy składaniu zamówienia. Jest to o tyle istotne, że mamy oddziały w sąsiednich miejscowościach i nasi pracownicy potrzebują właśnie takich.

I dwa dni temu, dostajemy fakturę na 1 szt. z każdego.
Właściciel, z którym się zawsze kontaktujemy, miał to sprawdzić i oddzwonić przedwczoraj.

Nie zadzwonił, a przesyłka została wysłana dzień temu.

praca

Skomentuj (1) Pobierz ten tekst w formie obrazka
Ocena: 100 (126)

Komentarze

Momencik, trwa ładowanie komentarzy   ładowanie…