Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

#90609

przez (PW) ·
| Do ulubionych
Dwie sprawy dotyczące tego Banku.
Nie wiem która bardziej piekielna.

W banku pieniądze mamy na koncie. Aby je wypłacić w większej ilości nie mogę skorzystać z oddziału banku który jest w Kołobrzegu tylko muszę udać się do Koszalina.

Karta utkwiła w bankomacie. Zablokowałem kartę i zamówiłem nową, termin dostawy siedem dni od wysyłki poprzez Pocztę Polską. Karta nie doszła. Bank dał mi alternatywę: blokujemy kartę i wysyłają nową Pocztą Polską, ewentualnie przesyłka ekspresowa kurierem DHL za którą mam zapłacić dodatkowe 50,00 zł. Ekspresowa, tzn. 3-5 dni czas dostawy.

Bank nie poczuwa się do odpowiedzialności, że karta zaginęła w drodze do mnie. To nie jest ich wina (według banku), że wybrana przez nich firma usługowa nie wykonała umowy.

Podsumowując ja też chcę być PIEKIELNY, rozwiązuję umowę z ING bo od lat nie widziałem takiego olewania klienta.

Bank ING

Skomentuj (19) Pobierz ten tekst w formie obrazka
Ocena: 134 (162)

Komentarze

Momencik, trwa ładowanie komentarzy   ładowanie…