Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

#91057

przez (PW) ·
| Do ulubionych
Kilka miesięcy temu zadzwoniła do mnie konsultantka z UPC. Jako, że w ciągu najbliższych miesięcy kończyła mi się umowa to proponowała mi przedłużenie.

Odkąd przejęło ich Play, jakość usług ewidentnie się pogorszyła, ale byłem w miarę zadowolony. No dobra. Tylko, że jest jedna sprawa - zmiana miejsca zamieszkania. Pytam panią czy pod nowym adresem na pewno będą dostępne ich usługi. Pracownica UPC twierdzi, że tak. Ja też sprawdziłem na stronie panwybierak, który również to potwierdził. Ok, to przedłużamy na 2 lata.

Dwa tygodnie temu, przed przeprowadzką, dzwonię do UPC/Play i mówię, że chciałbym zamówić montera na nowy adres. Konsultant pyta o dane, podaję nazwę ulicy, numer mieszkania, kod pocztowy i zonk... Pod tym adresem nie oferujemy usług. Inne bloki w okolicy mają takie opcje, ale mojego akurat nie obsługują.

Ewidentnie wprowadzono mnie w błąd. Reklamacja złożona. Czekam.

Edit:
Przed chwilą dzwoniłem ponownie. Udało mi się porozmawiać z kimś bardziej kompetentnym. Z tego co ta pani mi wyjaśniła: w moim bloku UPC rzeczywiście oferuje usługi, ale korzysta z infrastruktury innego operatora. Więc w tym wypadku może mi jedynie zaoferować nową umowę, którą musiałbym opłacać jednocześnie z poprzednią. Przeniesienie usług/zmiana adresu jest dalej niemożliwa.

UPC play

Skomentuj (12) Pobierz ten tekst w formie obrazka
Ocena: 114 (122)

Komentarze

Momencik, trwa ładowanie komentarzy   ładowanie…