Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
Profil użytkownika

Infidel

Zamieszcza historie od: 19 lipca 2011 - 8:24
Ostatnio: 19 stycznia 2018 - 15:56
  • Historii na głównej: 1 z 1
  • Punktów za historie: 98
  • Komentarzy: 6
  • Punktów za komentarze: 15
 
[historia]
Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj
16 stycznia 2018 o 10:22

@Poecilotheria: Niby tak, jednakże biorąc pod uwagę, że produkty pakowane są na zakładzie w dużych ilościach, potem trafiają na magazyn... a jeszcze inne mamy w dystrybucji i pakowane są przez producenta... robi się to nie realne. Na szczęście firmy kurierskie, z którymi współpracujemy mają kamery na sortowniach i każda przesyłka jest fotografowana. W ten sposób możemy ustalić na jakim etapie przesyłka została uszkodzona. Jeśli przesyłka uległa uszkodzeniu na etapie transportu do sortowni - firma sama zgłasza ten fakt i nie jest wysyłana do klienta. Jeśli wychodzi z sortowni - klient dostaje przesyłkę uszkodzoną z samochodu.

[historia]
Ocena: 1 (Głosów: 3) | raportuj
16 stycznia 2018 o 8:53

@katzschen: zgadzam się, że masz prawo do własnego zdania. Zgadzam się, że Allegro wymaga oceny każdego punktu z osobna. Zgadzam się, że cena może być wysoka. Zgadzam się z tym, by wystawić niską ocenę za koszt dostawy... ale tylko w przypadku gdy cena nie jest adekwatna do faktycznej wartości. Niestandardowe przesyłki z reguły są droższe niż te, które użytkownicy i sprzedawcy często wysyłają. Jak wysyłasz jednorazowo to za przesyłkę płacisz w zależności od wymiaru (kalkulacja Furgonetka.pl dla 120x90x10 1kg, wartość 200zł ) ok 20zł. Uwaga - haczyk. My płacimy za wysyłkę, bez względu na jej wielkość (czy to drożdżówka, czy też duża tablica reklamowa) stawki w takim wypadku są w zupełności inne. Wysyłając 100 produktów dziennie, uszkodzeniu ulega ok 5% w transporcie. W kwocie np. 20zł za przesyłkę masz VAT, podatek dochodowy, ubezpieczenie, koszty transportu (odbiór -> sortownia, sortownia -> klient), magazynowania i masę innych pomniejszych kosztów. Zysk na takiej paczce jest niewielki. Firmy kurierskie kalkulują ryzyko zanim podejmą się współpracy. Jeśli ryzyko uszkodzeń jest duże, koszty wysyłki również.

[historia]
Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj
16 stycznia 2018 o 8:23

@digi51: Mamy część produktów, które można było wysłać za 9,90 (Paczkomat). Zrezygnowaliśmy z tej opcji, gdyż część klientów nie była wstanie zrozumieć, że przesyłka o wymiarze 70x60x10 nie zmieści się w automacie.

[historia]
Ocena: 8 (Głosów: 8) | raportuj
15 stycznia 2018 o 15:11

@imhotep: Zgadza się. Jesli produkt jest uszkodzony a opakowanie ok - wymieniamy bez mrugniecia okiem. Wysyłamy nowy towar i kuriera po uszkodzony. W mailach z informacją o zamówieniu wysyłamy z automatu całą procedurę odbioru przesyłki, by nie było później problemów... niestety nadal jest niska świadomość co zrobić w takiej sytuacji. Niestety spotykaliśmy się z tym, że opakowanie było klejone przez kuriera. Wyglądało jak przez nas... ale i z tym ogarniamy temat.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 15 stycznia 2018 o 15:12

Komentarz poniżej poziomu pokaż
[historia]
Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj
19 lipca 2011 o 8:29

W stolicy Podhala Da Grasso robi... bardzo różną pizzę. Trafiają się dni, że jest naprawdę smaczna a bywają, że człowiek żałuje wydanej kasy i wolałby kupić mrożonkę za 4,6zł.

« poprzednia 1 następna »