Profil użytkownika
Vivelee ♀
Zamieszcza historie od: | 2 czerwca 2012 - 22:15 |
Ostatnio: | 1 maja 2024 - 8:10 |
- Historii na głównej: 1 z 3
- Punktów za historie: 228
- Komentarzy: 97
- Punktów za komentarze: 197
zarchiwizowany
Skomentuj
(2)
Pobierz ten tekst w formie obrazka
Bardzo dziękuję grafikowi Skypa za zmianę emotki dla :]. Zamiast tradycyjnego uśmiechu, wyświetla się twarz z wirującymi serduszkami w okolicy. Jako, że jest to jedna z moich ulubionych emotek, używam jej często na firmowym channelu Skypa i prywatnych rozmowach z współpracownikami. W taki sposób zarówno koledzy w firmie jak i szef ciągle dostają ode mnie serduszka (jestem jedną z nielicznych kobiet w firmie). Grafik Skype == troll lvl master.
komunikacja_internetowa
Ocena:
-8
(40)
zarchiwizowany
Skomentuj
Pobierz ten tekst w formie obrazka
Chciałam serdecznie podziękować za współpracę pewnej dużej sieci telekomunikacyjnej z zielonym napisem zaczynającej się na literę "P".
Celem doinformowania- nie jestem w opcji abonamentowej tylko "na kartę".
1: Bałagan z rodzajami obsługiwanych kart SIM.
Pół roku temu czekałam 2 miesiące na kartę micro-sim. Przez 3 tygodnie wmawiano mi, że będą dostępne za 2-3 dni. Następnie zmieniła się wersja- micro-sim są dostępne tylko dla abonentów. Podczas mojego telefonu na infolinię pani tłumaczyła mi, że źle zrozumiałam w poprzednim salonie, te micro-simy dostępne są również na kartę. Po 2 miesiącach sukces- otrzymałam ją w głównym salonie w większym mieście (przy okazji zwiedziłam z 5 pomniejszych).
2: Rozmijające się wersje konsultanta i obsługi salonu.
Miesiąc temu dzwoniłam do konsultanta (połączenie płatne) sieci "P", by dowiedzieć się czy są dostępne karty nano-sim dla takiego klienta jak ja. Oczywiście, że są! Dostałam nowy telefon, szybki wyskok do salonu... i oczywiście, że karty nano-sim są tylko dla abonentów (tym razem od razu jechałam do salonu w większym mieście)- czyli nie dla mnie.
3: Nie działająca strona z doładowaniami.
Przez kilka dni nie mogłam zalogować się do serwisu dot. doładowań. Powiedziałam więc o tym w salonie, na co pan bez stresu stwierdził, że mam skorzystać z innej strony. Usterki tamtej nawet nie zgłosił. Link do tej niedziałającej strony dot. doładowań dostępny jest ze strony głównej sieci "P"- but who cares?
Kto kłamał, że karty nano-sim są dostępne dla opcji na kartę- pan z infolinii czy pan w salonie- nie mam nerwów sprawdzać. Bye bye maszkaro!
Celem doinformowania- nie jestem w opcji abonamentowej tylko "na kartę".
1: Bałagan z rodzajami obsługiwanych kart SIM.
Pół roku temu czekałam 2 miesiące na kartę micro-sim. Przez 3 tygodnie wmawiano mi, że będą dostępne za 2-3 dni. Następnie zmieniła się wersja- micro-sim są dostępne tylko dla abonentów. Podczas mojego telefonu na infolinię pani tłumaczyła mi, że źle zrozumiałam w poprzednim salonie, te micro-simy dostępne są również na kartę. Po 2 miesiącach sukces- otrzymałam ją w głównym salonie w większym mieście (przy okazji zwiedziłam z 5 pomniejszych).
2: Rozmijające się wersje konsultanta i obsługi salonu.
Miesiąc temu dzwoniłam do konsultanta (połączenie płatne) sieci "P", by dowiedzieć się czy są dostępne karty nano-sim dla takiego klienta jak ja. Oczywiście, że są! Dostałam nowy telefon, szybki wyskok do salonu... i oczywiście, że karty nano-sim są tylko dla abonentów (tym razem od razu jechałam do salonu w większym mieście)- czyli nie dla mnie.
3: Nie działająca strona z doładowaniami.
Przez kilka dni nie mogłam zalogować się do serwisu dot. doładowań. Powiedziałam więc o tym w salonie, na co pan bez stresu stwierdził, że mam skorzystać z innej strony. Usterki tamtej nawet nie zgłosił. Link do tej niedziałającej strony dot. doładowań dostępny jest ze strony głównej sieci "P"- but who cares?
Kto kłamał, że karty nano-sim są dostępne dla opcji na kartę- pan z infolinii czy pan w salonie- nie mam nerwów sprawdzać. Bye bye maszkaro!
salony sieci komórkowej / infolinia
Ocena:
-10
(30)
1
« poprzednia 1 następna »