Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
Profil użytkownika

WorekTreningowy

Zamieszcza historie od: 20 kwietnia 2020 - 10:40
Ostatnio: 22 kwietnia 2020 - 16:48
  • Historii na głównej: 1 z 1
  • Punktów za historie: 93
  • Komentarzy: 10
  • Punktów za komentarze: 16
 
[historia]
Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
22 kwietnia 2020 o 16:48

@manius dopóki nie znajdzie lepszej alternatywy hipotetyczny konsultant będzie pracował dla pracodawcy na takich warunkach, jakie pracodawca przedstawił. A czasem alternatywa pojawia się dopiero po czasie. Nikogo nie chcę usprawiedliwiać, zdarzają się tacy, co lubią kręcić i ściemniać, ale nie można tego zakładać na starcie dzwoniąc na infolinię.

[historia]
Ocena: 1 (Głosów: 3) | raportuj
22 kwietnia 2020 o 16:44

@poetka91 wytłumacz mi tylko w którym miejscu napisałam, że załamuję się, nie jestem miła nawet dla najgorszych pieniaczy i, że nie staram się załagodzić konfliktu? Lubię swoją pracę, jak na samym początku zaznaczyłam na starcie wiedziałam z czym ona się wiąże. Nie sprawia to jednak, że nie mam prawa zająć stanowiska w kwestii bezczelności i braku szacunku u niektórych. I tak jak napisali moi przedmówcy, mimo wszystko ciężko mówić o "powołaniu" w przypadku pracy na infolinii. Lubię pomagać, to nie znaczy, że nie będę oczekiwać bycia traktowaną jak człowiek w rozmowie z klientem :)

[historia]
Ocena: -1 (Głosów: 3) | raportuj
21 kwietnia 2020 o 21:16

@manius bywa tak, że szczerość i uczciwość wobec klienta może kosztować konsultanta nawet utratę pracy, jeśli narazi wizerunek firmy. Nie miej pretensji do jednostki, że wykonuje polecenia służbowe, a do pracodawcy, że ma procedury od czapy.

[historia]
Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj
21 kwietnia 2020 o 21:13

@kojot_pedziwiatr jak pisali poprzednicy i jak sama podkreśliłam w głównej historii - naprawdę bardzo często mamy związane ręce, mogę przekazać informacje dalej, zapisać, dowiedzieć się, oddzwonić. Ale nie jestem w stanie udać się fizycznie na magazyn i kogoś personalnie pospieszyć, a tym bardziej wpłynąć na krnąbrnego kuriera firmy zewnętrznej obsługującej dostawy, niestety.

[historia]
Ocena: 0 (Głosów: 2) | raportuj
21 kwietnia 2020 o 21:11

@Allice jak się czeka na połączenie nie wiadomo ile, to różne rzeczy się zdarzają. U nas w normalny dzień średni czas oczekiwania na połączenie wynosi około pół minuty do minuty, więc nie mówię o sytacjach gdy ktoś wisi na telefonie minut 15.

[historia]
Ocena: 2 (Głosów: 2) | raportuj
21 kwietnia 2020 o 12:21

@Tolek póki to są tylko wulgaryzmy, to jakkolwiek nieprzyjemna byłaby rozmowa jestem w stanie to przełknąć. Nie każdy umie trzymać nerwy na wodzy. Ale za personalne obelgi to by się czasem chciało pociągnąć do odpowiedzialności...

[historia]
Ocena: 2 (Głosów: 2) | raportuj
21 kwietnia 2020 o 12:19

@digi51 o to to, oczywiście, że tak. Firma oferująca pewne usługi powinna się wywiązywać z umowy, żeby klient nie miał powodów do dzwonienia i wyładowywania frustracji na kimś, kto nie ma wpływu na "procedury".

[historia]
Ocena: 0 (Głosów: 2) | raportuj
21 kwietnia 2020 o 8:39

@manius Ależ ja absolutnie nigdzie nie twierdzę i nie twierdziłam, że sklepy internetowe działają bez zarzutu! Wręcz przeciwnie, sama najlepiej wiem jakie fakapy się zdarzają w branży. Tylko moja historia nie dotyczy tych przypadków, a mówi o czymś innnym.

[historia]
Ocena: -1 (Głosów: 3) | raportuj
21 kwietnia 2020 o 8:33

@poetka91 Skąd taka teza? ;)

[historia]
Ocena: 5 (Głosów: 5) | raportuj
21 kwietnia 2020 o 8:17

@Kamaiou: w obecnej firmie już tego nie mam, na szczęście, ale w jednej z moich pierwszych prac nie przyjmowali usprawiedliwienia "klient się rozłączył". Głównie dlatego, że system był kiepski i nie mieli możliwości sprawdzić, czy rozłączenie nie było po naszej stronie. Ta firma co prawda już nie istnieje, upadli i przestali płacić pracownikom, ale podejrzewam, że nie oni jedni mieli takie pomysły.

« poprzednia 1 następna »