Profil użytkownika
drewniana_krolowa
Zamieszcza historie od: | 19 lutego 2021 - 19:08 |
Ostatnio: | 20 lutego 2021 - 12:21 |
- Historii na głównej: 2 z 3
- Punktów za historie: 226
- Komentarzy: 5
- Punktów za komentarze: 11
« poprzednia 1 następna »
@Malibu: Nie ja wybieram formę wysyłki tylko klient. Większość kupujących wybiera paczkomat, zwłaszcza jak ma smart
@maat_: Nagrywanie paczek nic nie daje. Bo to nie jest dowód wg. Inpostu :P
@AnitaBlake: Sprzedajemy głównie przez allegro. Inpost ma podpisaną umowę z Allegro, nie z nami... Podpisując umowę w Inpostem nigdy nie dostaniemy takich cen dostawy jaką oferuje allegro. Przykładowo usługa smart. Już to przerabialiśmy. Zaczęły się wiadomości, a dlaczego tak drogo...
@Malibu: Sprzedajemy głównie na allegro, który promuję taką formę wysyłki poprzez formę wysyłki smart. W opcjach dostawy mamy praktycznie każdą formie wysyłki i płatności, przez pocztę polską po wszystkich dostępnych kurierów. Statystycznie 70% klientów wybiera paczkomat, 10-15% kuriera inpostu, 15% polecony, sporadycznie inna forma wysyłki. Fakt jest taki że wysyłamy przez allego a nie bezpośrednio od nich (więc dla Inpostu nie jesteśmy klientem tylko pośrednikiem). To nie my wybieramy wysyłkę, tylko klient. Kolejną spiekalnością jest pisanie przez allegro terminów dostawy, które są nierealne, o czym kupujący nie ma świadomości. Np. przesyłka polecona - na allegro 2 dni. Zgodnie z regulaminem PP listonosz ma obowiązek dostarczyć paczkę do 2 tygodni.
Po pierwsze nie mamy na to czasu, po drugie takie firmy mają rozbudowany dział prawny, po trzecie takie sprawy trwają latami...