Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
Profil użytkownika

drewniana_krolowa

Zamieszcza historie od: 19 lutego 2021 - 19:08
Ostatnio: 20 lutego 2021 - 12:21
  • Historii na głównej: 2 z 3
  • Punktów za historie: 226
  • Komentarzy: 5
  • Punktów za komentarze: 11
 
[historia]
Ocena: 2 (Głosów: 2) | raportuj
20 lutego 2021 o 12:21

@Malibu: Nie ja wybieram formę wysyłki tylko klient. Większość kupujących wybiera paczkomat, zwłaszcza jak ma smart

[historia]
Ocena: 3 (Głosów: 5) | raportuj
20 lutego 2021 o 12:19

@maat_: Nagrywanie paczek nic nie daje. Bo to nie jest dowód wg. Inpostu :P

[historia]
Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
20 lutego 2021 o 11:28

@AnitaBlake: Sprzedajemy głównie przez allegro. Inpost ma podpisaną umowę z Allegro, nie z nami... Podpisując umowę w Inpostem nigdy nie dostaniemy takich cen dostawy jaką oferuje allegro. Przykładowo usługa smart. Już to przerabialiśmy. Zaczęły się wiadomości, a dlaczego tak drogo...

[historia]
Ocena: 1 (Głosów: 3) | raportuj
20 lutego 2021 o 11:22

@Malibu: Sprzedajemy głównie na allegro, który promuję taką formę wysyłki poprzez formę wysyłki smart. W opcjach dostawy mamy praktycznie każdą formie wysyłki i płatności, przez pocztę polską po wszystkich dostępnych kurierów. Statystycznie 70% klientów wybiera paczkomat, 10-15% kuriera inpostu, 15% polecony, sporadycznie inna forma wysyłki. Fakt jest taki że wysyłamy przez allego a nie bezpośrednio od nich (więc dla Inpostu nie jesteśmy klientem tylko pośrednikiem). To nie my wybieramy wysyłkę, tylko klient. Kolejną spiekalnością jest pisanie przez allegro terminów dostawy, które są nierealne, o czym kupujący nie ma świadomości. Np. przesyłka polecona - na allegro 2 dni. Zgodnie z regulaminem PP listonosz ma obowiązek dostarczyć paczkę do 2 tygodni.

[historia]
Ocena: 2 (Głosów: 4) | raportuj
20 lutego 2021 o 11:10

Po pierwsze nie mamy na to czasu, po drugie takie firmy mają rozbudowany dział prawny, po trzecie takie sprawy trwają latami...

« poprzednia 1 następna »