Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
Profil użytkownika

fredka

Zamieszcza historie od: 28 grudnia 2013 - 16:37
Ostatnio: 29 grudnia 2013 - 22:22
  • Historii na głównej: 0 z 1
  • Punktów za historie: 198
  • Komentarzy: 6
  • Punktów za komentarze: 25
 
[historia]
Ocena: -2 (Głosów: 2) | raportuj
29 grudnia 2013 o 22:22

Przepraszam, ale jak cytujesz to cytuj oryginał, sobie nie mam nic do zarzucenia zawsze zaznaczam tą opcję którą akurat potencjalny klient wyraził, ale o bądźcie mili to inni to uszanują było o ambitnych pracownikach (czytajcie proszę ze zrozumieniem) bo nie tylko niektórzy liczą na swoja wysoką średnia to wiem że bywają tacy że jak ktoś ich zbluzga to w ramach 'zemsty' zaznaczają opcję 'oddzwoń później'.

[historia]
Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
29 grudnia 2013 o 22:17

Raczej nie (raczej bo nie wiem z jakiego numeru dzwonie, ale raz klientka mi powiedziała, że mam kierunkowy jak ona bo myślała, że siostra dzwoni) Ja nic nie mogę zrobić, raz miałam rozmowę z BARDZO MIŁĄ Panią która powiedziała, że zastrzegła i zmieniła swój numer tydzień przed-do mnie pretensji nie miała- i chciała się dowiedzieć jakim cudem mam jej numer, poinformowałam ją co wiem przekazałam numer na infolinię, ale sama powiedziała że musi się skontaktować ze swoim operatorem i to jego obwiniła i moim zdaniem taka powinna być reakcja każdego.

[historia]
Ocena: 0 (Głosów: 2) | raportuj
29 grudnia 2013 o 22:10

zapraszam na wschód ;)

[historia]
Ocena: -3 (Głosów: 21) | raportuj
28 grudnia 2013 o 18:57

oczywiście rozumiem, że i takie sytuacje mogą się zdarzyć ale to nie wina telemarketerów. Nie mamy na to wpływu, gdzie i jak często dzwonimy. Jedynym rozwiązaniem jest o poproszenie o numer Wyżej, kto się może tym zająć i tam się skontaktować, ale wielu z nas lenistwo na to nie pozwala bo lepiej sobie ulżyć, wylewając swoje żale na Bogu Ducha winnej pracowniczce.

Komentarz poniżej poziomu pokaż
[historia]
Ocena: 4 (Głosów: 16) | raportuj
28 grudnia 2013 o 18:46

Ja w swoim skrypcie mam: "Witam nazywam się... i dzwonie do Pana z firmy .... " ale wiadomo co firma to skrypt Nie wiem skąd mają Twój numer przykład z radiem to tylko jedna z opcji chodziło mi że gdy udostępniasz nr jednej firmie nie problem by dostała go druga. a call centerzy (przynajmniej w mojej firmie ) nie maja zapisane skąd ten numer jest... np. nr 601 000 000 - właściciel podał firmie X która sprzedała go firmie Y a ta następnie sprzedała firmie Z która sprzedała go nam.

« poprzednia 1 następna »