Profil użytkownika
fredka
Zamieszcza historie od: | 28 grudnia 2013 - 16:37 |
Ostatnio: | 29 grudnia 2013 - 22:22 |
- Historii na głównej: 0 z 1
- Punktów za historie: 198
- Komentarzy: 6
- Punktów za komentarze: 25
« poprzednia 1 następna »
Zamieszcza historie od: | 28 grudnia 2013 - 16:37 |
Ostatnio: | 29 grudnia 2013 - 22:22 |
« poprzednia 1 następna »
Zobacz też inne serwisy:
|
|||
Retro Pewex | Pewex | Faktopedia | Stylowi |
Rebelianci | Motokiller | Kotburger | Demotywatory |
Mistrzowie | Komixxy |
Przepraszam, ale jak cytujesz to cytuj oryginał, sobie nie mam nic do zarzucenia zawsze zaznaczam tą opcję którą akurat potencjalny klient wyraził, ale o bądźcie mili to inni to uszanują było o ambitnych pracownikach (czytajcie proszę ze zrozumieniem) bo nie tylko niektórzy liczą na swoja wysoką średnia to wiem że bywają tacy że jak ktoś ich zbluzga to w ramach 'zemsty' zaznaczają opcję 'oddzwoń później'.
Raczej nie (raczej bo nie wiem z jakiego numeru dzwonie, ale raz klientka mi powiedziała, że mam kierunkowy jak ona bo myślała, że siostra dzwoni) Ja nic nie mogę zrobić, raz miałam rozmowę z BARDZO MIŁĄ Panią która powiedziała, że zastrzegła i zmieniła swój numer tydzień przed-do mnie pretensji nie miała- i chciała się dowiedzieć jakim cudem mam jej numer, poinformowałam ją co wiem przekazałam numer na infolinię, ale sama powiedziała że musi się skontaktować ze swoim operatorem i to jego obwiniła i moim zdaniem taka powinna być reakcja każdego.
zapraszam na wschód ;)
oczywiście rozumiem, że i takie sytuacje mogą się zdarzyć ale to nie wina telemarketerów. Nie mamy na to wpływu, gdzie i jak często dzwonimy. Jedynym rozwiązaniem jest o poproszenie o numer Wyżej, kto się może tym zająć i tam się skontaktować, ale wielu z nas lenistwo na to nie pozwala bo lepiej sobie ulżyć, wylewając swoje żale na Bogu Ducha winnej pracowniczce.
napisałam bez sensu - ale z mojego punktu widzenia, bo naprawdę nie wiem. Nie udzielam odpowiedzi, że Pani pytanie jest bez sensu tylko informuję że nie mam takich informacji. Molestuję? tak teraz wyraziłeś się za to Ty do mnie z szacunkiem... Jak by tego typu instytucje nie interesowały społeczności to by upadły, a jednak są ciągle na rynku, ba! nawet ich jest coraz więcej. Może dla Ciebie jest to strata czasu jednak nie masz prawa wypowiadać się za wszystkich.
Ja w swoim skrypcie mam: "Witam nazywam się... i dzwonie do Pana z firmy .... " ale wiadomo co firma to skrypt Nie wiem skąd mają Twój numer przykład z radiem to tylko jedna z opcji chodziło mi że gdy udostępniasz nr jednej firmie nie problem by dostała go druga. a call centerzy (przynajmniej w mojej firmie ) nie maja zapisane skąd ten numer jest... np. nr 601 000 000 - właściciel podał firmie X która sprzedała go firmie Y a ta następnie sprzedała firmie Z która sprzedała go nam.