Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
Profil użytkownika

refael72

Zamieszcza historie od: 14 czerwca 2011 - 6:39
Ostatnio: 4 kwietnia 2024 - 16:08
  • Historii na głównej: 3 z 3
  • Punktów za historie: 843
  • Komentarzy: 340
  • Punktów za komentarze: 1190
 

#70078

przez (PW) ·
| Do ulubionych
Pół roku temu brałem kredyt. Promocyjne oprocentowanie, kwota niska.

Pani bardzo miła (PBM), sprawdzała moją wiarygodność płatniczą, a że w tym samym banku mam ROR, to nie donosiłem papierów, tylko PBM przejrzała moją historię konta. Kredyt przyznany, mam czekać na przelew. Czekam. Czekam. Czekam.

Pożyczka na koncie uruchomiona. Środków na ROR brak. Dzwonię na infolinię, o co kaman. Okazało się, że PBM przelała środki nie na mój ROR, tylko na konto mojego pracodawcy.

Sprawdzam umowę: wszystko w porządku. Numerki podane prawidłowo. Jadę do punktu, składam reklamację. Jutro środki mają być. Mają. Ale nie ma. "Bo to najpierw pracodawca musi te środki odesłać".

Wkurzyłem się. Czas leci, forsa potrzebna, a na koncie nic. To napisałem do zarządu. Adresów nie znałem, ale skoro znaleziony adres rzecznika prasowego to imie.nazwiskorzecznika@pewienbank.pl, to według tego samego schematu napisałem do całego zarządu oraz do UOKiK. Zażądałem zwrotu kosztów manipulacyjnych jako zadośćuczynienie.

Na drugi dzień dzwoni PBM: "niepotrzebnie pan pisał tego emaila, bo już wszystko było przygotowane, blebleble". I dostałem zwrot prowizji.

To znów mail do zarządu. Za kilka dni przychodzi pismo z przeprosinami. Na konto przyszły również równowartość opłaty przygotowawczej i bonusik na przeprosiny. W efekcie wszystko się dobrze skończyło, a całkowity koszt kredytu wyniósł mnie 0,5%. Ale co się nawkurzałem, to moje.

bank

Skomentuj (8) Pobierz ten tekst w formie obrazka
Ocena: 230 (304)

#67920

przez (PW) ·
| Do ulubionych
O głupocie level hard.

Pracuję w cc. Niedawno wylali od nas dziewczynę. Wyleciała jakoś zaraz po szkoleniu. Za co?
Ano na twarzowej książce zamieściła słitfocię w słuchawce z podpisem: "dzwońcie sq*****ny, czekamy" i....
otagowała zdjęcie "Ania Szatańska jest w miejscu ul. Piekielna 666".

Harvesty Działu Monitoringu zadziałały bez zarzutu.
Po półgodzinie została poproszona do kierownika celem podpisania aneksu dotyczącego daty końca zatrudnienia.

call_center

Skomentuj (25) Pobierz ten tekst w formie obrazka
Ocena: 324 (428)

#67582

przez (PW) ·
| Do ulubionych
Wszyscy wiemy jakim problemem są usługi premium (hasło zero siedemset).
Ostatnio pojawiła się smsowa wersja przekrętu "na wnuczka".

Pika mi w słuchawce.
- Witam, Refael72, w czym mogę pomóc?
- A bo wy mi włączyliście jakieś SMSy wy #&*%!
- Spokojnie, proszę odczytać mi z jakiego numeru jest ten sms i co w nim było.
- Prenumerata jakaś tam została włączona, dostaniesz 5 sms tygodniowo po 1,23zł. Aby wyłączyć wyślij sms Zakup05 na nr 9xxyy a otrzymany kod odeślij na nr 790xxxxxx. I to dostałem z nr 673xxxxxx.

Sprawdzam. Oba to zwykłe numery, 673xxxxxx to nasz numer, prepaid, oczywiście niezarejestrowany, 790xxxxxx to sieć konkurencyjna.

Gdzie piekielność? Oszust chce dokonać płatności sms. Płatność w sms typu 9xxyy to xx złotych plus VAT. Numer 673xxxxx (wnuczek) próbował wkręcić mojego klienta w dokonanie za niego płatności sms, ściema z prenumeratą była by nakłonić do wysłania (wnuczek prosi o pieniądze). Otrzymany kod na odbiór zakupu, rzekomo wyłączający prenumeratę, klient miał odesłać na inny numer (kolega wnuczka odbierający pieniądze).

Dlatego NIGDY nie należy odpowiadać na tego typu sms, możemy nieźle wdepnąć, a szansa na namierzenie sprawcy jest znikoma.

call_center

Skomentuj (11) Pobierz ten tekst w formie obrazka
Ocena: 168 (232)

1