Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
Profil użytkownika

snow

Zamieszcza historie od: 7 listopada 2012 - 13:50
Ostatnio: 12 grudnia 2014 - 15:36
  • Historii na głównej: 4 z 11
  • Punktów za historie: 3017
  • Komentarzy: 31
  • Punktów za komentarze: 73
 
zarchiwizowany

#42577

przez (PW) ·
| było | Do ulubionych
Poradnik telemarketera na nieuprzejmych klientów.

Sądząc po ilości piekielnych sytuacji to chyba wszyscy zaczynaliśmy od call center.
Tak, byłem telemarketerem. Piekielnym telemarketerem i się wcale tego nie wstydzę.
Jak wygląda dzień "na telefonie" można sobie wyobrazić, szczególnie jeśli dodam że pracowałem dla Komunikacji-tele Polskiej.
Na czym polegała moja "piekielność", ano na tym że nie dałem sobie w kaszę dmuchać jak zwykłą mawiać boja babcia. Do rzeczy

Rozmowa z klientem (K)
- Dzień dobry, z tej strony Snow (S), czy rozmawiam z osobą decyzyjną w sprawie telefonu?
(K)- tak, czego znowu?
( w tym momencie przestawienie na tryb bojowy )
(S)- chciałbym przedstawić ideale rozwiązanie na bezprzewodowe połączenie komputera (K) przerywa
(K)- niczego od ciebie nie wezmę złodzieju
Po tych słowach (K) rzuca słuchawką

Teraz wyobraźcie sobie rządek telemarketerów, każdy po kolei otrzymuję karteczkę z numerem telefonu (K) i dzwoni co 5 minut.

około 25 telemarketer który zadzwonił usłyszał przeprosiny i błaganie o zaprzestanie nękania.

Tak oto działałem bo chamstwa nie zniese ;]

call_center

Skomentuj (11) Pobierz ten tekst w formie obrazka
Ocena: -23 (37)