Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

#46827

przez (PW) ·
| Do ulubionych
Ciąg dalszy historii http://piekielni.pl/46698.

Wczoraj mąż odebrał telefon z UPC:

Konsultantka (K) - Witam, chciałabym się zapytać z jakiego powodu chce pan rozwiązać umowę na internet?
Mąż (M) - Słucham?
(K) - Mam tu adnotację, że chce pan rozwiązać umowę i chciałabym zapytać o powód.
(M) - Nie chcę i nie chciałem rozwiązać umowy. Chcę żebyście mi poprawili adres w waszej bazie na prawidłowy.
(K) - Aha, dobrze. Mam w systemie taki a taki adres.
(M) - Dobrze, prosiłbym aby został on poprawiony na siaki i owaki. Taki był na zgłoszeniu i nie wiem dlaczego ktoś od was zmienił go na inny.
(K) - Oczywiście, postaram się to załatwić.

Dziś mąż odbiera maila:
"Bardzo nas cieszy, że po rozmowie z konsultantem nie chce pan już rezygnować z naszych usług. UPC"

I ja się pytam: czy ktoś sobie podbija statystyki, czy naprawdę w UPC mają taki burdel? A może przypadkiem trafiłam do ukrytej kamery?

PS. Adres jak był błędny, tak jest dalej.

UPC

Skomentuj (11) Pobierz ten tekst w formie obrazka
Ocena: 462 (532)

Komentarze

Momencik, trwa ładowanie komentarzy   ładowanie…