Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

#51797

przez (PW) ·
| Do ulubionych
Niestety nastąpił ciąg dalszy historii http://piekielni.pl/36529

Przedwczoraj dostałem sms-a, że jeśli w ciągu 3 dni nie wpłacę na konto Aster/UPC 110,01 zł, to przekażą sprawę do firmy windykacyjnej. Dzwonię więc do działu windykacji UPC.

Opisuję całą sprawę, pani z windykacji mówi, że owszem, widzi, że składałem reklamację i że rozpatrzono ją pozytywnie i że dział rozliczeń (chyba, bo nie zapamiętałem nazwy) powinien wystawić fakturę korygującą. Na moje pytanie, czemu nie wystawił, pani informuje, że przełączy mnie do tego działu.

Tam znów tłumaczę całą historię, pani prosi o PESEL i...

Pani: - Nie mam takiego klienta w systemie.
Ja: - Bo rozwiązałem umowę rok temu.
P: - Nie szkodzi, powinien pan być. Ale nie ma. Jeszcze raz PESEL poproszę.
J: - XXXXXXXXXXX
P: - Nie ma.
J: - To może podam pani numer umowy?
P: - Nie, to nic nie da.
J: - 3 minuty temu pani koleżanka z działu windykacji widziała mnie w systemie, wraz z wszystkimi danymi i reklamacją.
P: - Ale ja nie mam.

Od słowa do słowa, w pewnym momencie mówię coś tam i używam słowa "Aster".

P: - Aaaaaa! Trzeba było mówić, że pan miał umowę z Aster, a nie z UPC! Jeszcze raz PESEL poproszę.

I pani znalazła mnie bez problemu. Czyli mimo, że UPC przejęło Astera półtora roku temu, nadal mają dwa oddzielne systemy dla klientów obu firm. I to ja, były klient, mam o tym wiedzieć...

Pani poszperała, posprawdzała i oczywiście okazało się, że opłata jest naliczona niesłusznie. Obiecała wystawienie faktury korygującej.

Znając tę wspaniała firmę, za rok opiszę tu dalszy ciąg dalszego ciągu...

Aster/UPC

Skomentuj (5) Pobierz ten tekst w formie obrazka
Ocena: 401 (461)

Komentarze

Momencik, trwa ładowanie komentarzy   ładowanie…