Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
Profil użytkownika

AudreyCr

Zamieszcza historie od: 20 maja 2012 - 20:53
Ostatnio: 7 czerwca 2017 - 15:35
  • Historii na głównej: 1 z 1
  • Punktów za historie: 161
  • Komentarzy: 13
  • Punktów za komentarze: 30
 
[historia]
Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
6 czerwca 2017 o 19:35

Siostra kolegi kiedyś pracowała w Rossmannie i powiedziała, że robią tak głównie dlatego, że bramki są tylko atrapą. Chyba to prawda, bo nigdy jeszcze nie słyszałam wyjących bramek w Rossmannie.

[historia]
Ocena: 0 (Głosów: 2) | raportuj
6 czerwca 2017 o 2:38

@annubis17: Z całym szacunkiem, ale nie potrzebuję znać takich technicznych zagadnień w pracy jako grafik komputerowy. I nie, nie są bez problemu dostępne na allegro, ani w żadnych hurtowniach. Komputer już mam naprawiony, z gniazdem z innego typu laptopa. ;)

[historia]
Ocena: 0 (Głosów: 4) | raportuj
25 maja 2017 o 17:52

@Adamq: @zwyczajna: 1. Wszystko wskazywało na to, że będzie okej ;) nie jestem jasnowidzem. Poza tym to jest w miarę normalny czas oczekiwania więc nie sądziłam, że gdzieś będzie krócej. 2. Ale ten sklep świadczy oficjalnie usługi serwisowe, taka informacja jest udostępniona w internecie. Obrażam cały sklep, bo panowie postanowili nie odbierać ode mnie telefonów, uśmiechali się pod nosem na mój widok, beznadziejnie obsłużyli mnie przez telefon i dali absurdalne rady.

[historia]
Ocena: -2 (Głosów: 2) | raportuj
25 maja 2017 o 17:47

@filo301: lenovo ideapad 100-15ibd 80qq006rpb

[historia]
Ocena: -1 (Głosów: 5) | raportuj
25 maja 2017 o 17:45

@ziobeermann: jakoś średnio ufam takim ludziom, mógłby mi kompletnie zepsuć sprzęt i powiedzieć, że nic z tym nie ma zamiaru zrobić.

[historia]
Ocena: -1 (Głosów: 3) | raportuj
25 maja 2017 o 17:43

@adas: przecież napisałam, że prowadzą również serwis. Poza tym to tam kupiłam laptopa.

[historia]
Ocena: -1 (Głosów: 3) | raportuj
25 maja 2017 o 12:29

Swoją drogą - od razu po oddaniu laptopa poszukałam trochę na ten temat w internecie i ktoś mówił na forum, że z identycznym laptopem i problemem był w kilku serwisach i nie przyjęli komputera, bo nie byli w stanie sprowadzić tej części.

[historia]
Ocena: -1 (Głosów: 5) | raportuj
25 maja 2017 o 12:24

@zwyczajna: 1. Zaznaczyłam kiedy zepsuł się laptop i co było wtedy otwarte. Nie zależy mi na cenie, tylko na czasie. Nie miałabym go w ciągu tygodnia i nie wiedziałam, że tyle czasu to tu zajmie. 2. Pan zamówił część w poniedziałek i nie doszła do następnego wtorku, chyba mam prawo się czepiać?

Komentarz poniżej poziomu pokaż
[historia]
Ocena: -4 (Głosów: 18) | raportuj
25 maja 2017 o 1:39

@Pattwor: ale ja mu się nie żaliłam absolutnie, ja mu próbowałam uświadomić jak niedorzeczne jest jego zachowanie. ;)

Komentarz poniżej poziomu pokaż
[historia]
Ocena: 8 (Głosów: 8) | raportuj
14 lipca 2012 o 18:52

Uwielbiam Cię i Twój język jakkolwiek to brzmi. :D

« poprzednia 1 następna »