Profil użytkownika
AudreyCr ♀
Zamieszcza historie od: | 20 maja 2012 - 20:53 |
Ostatnio: | 7 czerwca 2017 - 15:35 |
- Historii na głównej: 1 z 1
- Punktów za historie: 161
- Komentarzy: 13
- Punktów za komentarze: 30
« poprzednia 1 następna »
Zamieszcza historie od: | 20 maja 2012 - 20:53 |
Ostatnio: | 7 czerwca 2017 - 15:35 |
« poprzednia 1 następna »
Zobacz też inne serwisy:
|
|||
Retro Pewex | Pewex | Faktopedia | Stylowi |
Rebelianci | Motokiller | Kotburger | Demotywatory |
Mistrzowie | Komixxy |
Siostra kolegi kiedyś pracowała w Rossmannie i powiedziała, że robią tak głównie dlatego, że bramki są tylko atrapą. Chyba to prawda, bo nigdy jeszcze nie słyszałam wyjących bramek w Rossmannie.
@annubis17: Z całym szacunkiem, ale nie potrzebuję znać takich technicznych zagadnień w pracy jako grafik komputerowy. I nie, nie są bez problemu dostępne na allegro, ani w żadnych hurtowniach. Komputer już mam naprawiony, z gniazdem z innego typu laptopa. ;)
@Adamq: @zwyczajna: 1. Wszystko wskazywało na to, że będzie okej ;) nie jestem jasnowidzem. Poza tym to jest w miarę normalny czas oczekiwania więc nie sądziłam, że gdzieś będzie krócej. 2. Ale ten sklep świadczy oficjalnie usługi serwisowe, taka informacja jest udostępniona w internecie. Obrażam cały sklep, bo panowie postanowili nie odbierać ode mnie telefonów, uśmiechali się pod nosem na mój widok, beznadziejnie obsłużyli mnie przez telefon i dali absurdalne rady.
@filo301: lenovo ideapad 100-15ibd 80qq006rpb
@ziobeermann: jakoś średnio ufam takim ludziom, mógłby mi kompletnie zepsuć sprzęt i powiedzieć, że nic z tym nie ma zamiaru zrobić.
@adas: przecież napisałam, że prowadzą również serwis. Poza tym to tam kupiłam laptopa.
Swoją drogą - od razu po oddaniu laptopa poszukałam trochę na ten temat w internecie i ktoś mówił na forum, że z identycznym laptopem i problemem był w kilku serwisach i nie przyjęli komputera, bo nie byli w stanie sprowadzić tej części.
@zwyczajna: 1. Zaznaczyłam kiedy zepsuł się laptop i co było wtedy otwarte. Nie zależy mi na cenie, tylko na czasie. Nie miałabym go w ciągu tygodnia i nie wiedziałam, że tyle czasu to tu zajmie. 2. Pan zamówił część w poniedziałek i nie doszła do następnego wtorku, chyba mam prawo się czepiać?
@zapomnijomnieszybko: to jest też duży problem, bo nie mam jak. Obecnie pożyczam laptopa od współlokatorki, ale wiadomo - ona z niego głównie korzysta. Dziękuję, ale naprawdę na takie rzeczy trochę szkoda mi czasu. Zainteresowałabym się na pewno przy kosztowniejszej naprawie.
@Pattwor: ale ja mu się nie żaliłam absolutnie, ja mu próbowałam uświadomić jak niedorzeczne jest jego zachowanie. ;)
@zapomnijomnieszybko: jest to uraz mechaniczny, więc teoretycznie mogłabym próbować, ale po pierwsze zajęłoby to baaardzo długo, po drugie nie sądzę, że nie wymyśliliby wymówki, żeby mi tej gwarancji nie uznać skoro taki typ usterki, a po trzecie to nie są to jakieś wielkie pieniądze. Najważniejszy jest dla mnie ten aspekt czasowy.
http://images1.wikia.nocookie.net/__cb20111104154351/disney/images/e/e0/Yoda_SWSB.jpg
Uwielbiam Cię i Twój język jakkolwiek to brzmi. :D