Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
Profil użytkownika

Czarna_a

Zamieszcza historie od: 17 lutego 2015 - 10:52
Ostatnio: 18 lipca 2017 - 17:46
  • Historii na głównej: 3 z 3
  • Punktów za historie: 1144
  • Komentarzy: 4
  • Punktów za komentarze: 16
 
[historia]
Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj
27 lutego 2015 o 13:26

@sadomaczo: Ależ oczywiście masz rację w kwestii regulaminu Smart domu, benefity przyznane od drugiego okresu rozliczeniowego, pierwsza faktura przychodzi za pierwszy i drugi okres rozliczeniowy. Regulamin sobie, faktury sobie i stąd niejasności. Benefity przyznane od 1. okresu rozliczeniowego i każda faktura wystawiona osobno. W tym tkwi piekielność, że nikt się ze strony Plusa regulaminu nie trzyma ;)

[historia]
Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
27 lutego 2015 o 13:22

@VAGINEER: Na koniec proponuję przeczytać jeszcze raz: "Aby wyłączyć usługę wyślij: DEZAKTYWACJA na nr 80333. Wysłane. Dostałam sms płatny zwrotny z nr 333: "Czy aby na pewno chcesz zdezaktywować usługę Czasoumilacz? Jeśli tak, wyślij TAK na 80333" Wysłałam TAK na 80333 i dostałam płatnego zwrotnego smsa "Dezaktywacja nie powiodła się". Podsumowując: Wywiązałam się z umowy, wysłałam tak jak chcieli smsa dezaktywującego, po czym przysłali mi płatne smsy informujące, że nie wyłączyli, naliczyli 2,52 za każdego po czym po 2zł za niewyłączony Czasoumilacz miesięcznie."

[historia]
Ocena: 8 (Głosów: 10) | raportuj
18 lutego 2015 o 14:36

@Toyota_Hilux: racja, poprawiam się ;)

[historia]
Ocena: 6 (Głosów: 6) | raportuj
18 lutego 2015 o 14:21

@funmilayo: ja się spotkałam i korzystam, też są piekielne i o tym pisałam w mojej historii.

« poprzednia 1 następna »