Profil użytkownika
gacqie
Zamieszcza historie od: | 29 kwietnia 2016 - 15:58 |
Ostatnio: | 15 kwietnia 2024 - 9:22 |
- Historii na głównej: 8 z 12
- Punktów za historie: 892
- Komentarzy: 49
- Punktów za komentarze: 270
« poprzednia 1 2 następna »
@starajedza: Zastanawiałem się co za ludzie to minusują. Już widzę... odpowiem na Twoim poziomie: To nic nie żryj. Na siłe nikt Ci do ust nie wpycha. Nie umiesz się dostosować, to żryj trawę - już jest od groma klientów potrafiących się zachować.
Jest idiotą, ponieważ chce adwokata? Może naucz się być tak samo zaradna jak on, zamiast ssać z państwowego cyca i jeszcze narzekać że mało
Nie chcę Cię zniechęcać, ale opisałeś chyba każde małżeństwo - przynajmniej wszystkich żonatych facetów, których znam. Pozdrawiam, żonaty ;)
@PiekielnyJa: Ani jedno ani drugie - to, że emeryci są tam z samego rana. Spróbuj z rana na poczcie odebrać/wysłać polecony. Ta sama sytuacja - nie dostaniesz się, bo traktują pocztę jak świetlicę.
Droga @lenkowa519, odezwij się do mnie na PRV: zxcw@o2.pl Pozdrawiam
07-Cze-2017: Wysłali mi pismo o braku częsci zamiennych (gdzie od 18 Maja mają moje urządzenie w serwisue). Telefon naprawią 14 dni po dostarczeniu częsci. Niestety nie wiadomo kiedy części do serwisu dojdą :D Telefon zastępczy - informacji nadal brak, gdzie od 01 Cze mieli 48h na załątwienie sprawy. uCare -> uWorried :D
06-Cze-2017: Sytuacjanadal bez zmian, czyli: a) Telefon ma status "naprawa w toku" - mimo iż jutro mija 30 dni od otworzenia zgłoszenia b) Telefon zastępczy ma status "poproszono" - mimo iż 48h minęło przedwczoraj Wygrzebałem umowę, dziś się z nią zapoznam. Generalnie będę starał się o zwrot kosztów ubezpieczenia i odesłanie mi popsutego telefonu, który naprawię w byle jakim serwisie w godzinę, maks dwie. uCare powinno zmienić nazwię na uWorried
UWAGA! Właśnie dowiedziałem się od uCare, że urządzenie po naprawie traci gwarancję producenta. Na pytanie czy są autoryzowanym serwisem jasne odpowiedzi nie otrzymałem, czyli nie są. Za to dowiedziałem się, że w przypadku braku oryginalnych częście używają części zamiennych. Obstawiam, że głównie używają zamienników.
@Dominik: Trafiłeś w 100. Właśnie zadzwoniłem kolejny raz i rzeczywiście - straciłem gwarancję producenta :) Oczywiście X-KOM o tym nie informował. Równie dobrze mogę wykupić takie ubezpieczenie u kumpla Staśka :D
@Arcialeth: Pozwolisz, że ściągnę pomysł i również wyślę im zdjęcie środkowego palca w mailu pt. "Moja ocena jakości usług uCare"? :)
@Dominik: O widzisz, o tym nie pomyślałem...jutro będę dzwonił i podpytam. Dzięki :)
@kitusiek: To właśnie ten uCare nieszczęsny...
Powiem Ci krótko: Nie warto tracić czas na osoby, które na to nie zasługują. Szkoda czasu, skup się na sobie. Zacznij robić rzeczy które lubisz a znajomi sami się znajdą
Kobiety już takie są...
Niech zgadnę, Orange? ;) To że ludzi oszukują na każdym kroku to już stało się faktem. To że to wkur*ia też jest faktem. Niestety czasy są takie, że jeżeli nie ma czegoś na papierze to to nie miało miejsca. Jedyne co mogę poradzić to opisać zdarzenie wszędzie gdzie to możliwe - fb, fora itp. po to aby ludzie zwracali uwagę co im operatorzy wciskają. Daję + za piekielność i współczuję wyboru operatora...
@Zmora: ok, Dzięki :)
Powtarzałem to kilka razy i powtórzę jeszcze raz: Policja nie jest od pomagania tylko od karania. Do nich możesz zadzwonić jak ktoś pije piwo w parku. Wtedy robią się na strażników teksasu.
Komentarz ogólny: Liczcie nadal na urzędników, 500+ i inne zapomogi a wylądujecie w zimę w klapkach. To wszystko super wygląda tylko na papierze. W rzeczywistości każdy nawet pół mózgowiec chyba wie, jak to działa. No nie ważne, nie ma co się rozczulać. Pamiętajcie tylko o tych wszystkich wałach przy urnach wyborczych. Pozdrawiam
@Jia: Rządzisz! Dzięki :)))
@Jia: No to ładne jaja, akurat wiadomość trafiła gdzie powinna ;) hehe Odpowiadając na komentarz: ja nie mam pretensji, że nie działał - to w końcu maszyna. To, czego nie rozumiem, to dlaczego nie mogłem się dodzwonić do serwisu. A melodyjka w słuchawce doprowadzała mnie już do szału... Przy okazji, paczkomat w którym nie działa klawisz "0" to WAW145. Pozdrawiam :)
@jedendwatrzy: 1. Przeczytaj proszę moją odpowiedź u góry: "Zgłosiłem to przez stronę InPosta. Swoją drogą nie ma tam opcji "zgłoś serwis paczkomatu". O 11:07 dostałem SMSa, że paczkomat nie działa - trochę za późno." 2. Przeczytaj proszę odpowiedź poniżej: "Tak się składa że jestem z Inpostu i to z działu serwisu :P " Pozdrawiam :)
@Xirdus: Paczkomat jeszcze nie wiedział jakiej wielkości mam paczkę. Po prostu po wpisaniu kodu napisał, że jest pełny. Według mnie mógł to wyświetlić zaraz po "nadaj paczkę". Zwykła głupota programistów softu według mnie. Inna sprawa, gdyby otworzyła się szufladka, a ja wybrał bym opcję "potrzebuję większej" i wtedy wyskoczył by błąd - to rozumiem.
Wow! Tak dużo powiedziane, a tak mało treści :) Zgłosiłem to przez stronę InPosta. Swoją drogą nie ma tam opcji "zgłoś serwis paczkomatu". O 11:07 dostałem SMSa, że paczkomat nie działa - trochę za późno. Na piekielnych opisałem w innym celu. Pozdrawiam
Powiem krótko: Policja jest od karania a nie od pomagania.