Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
Profil użytkownika

GythaOgg

Zamieszcza historie od: 22 listopada 2010 - 23:57
Ostatnio: 11 listopada 2019 - 0:29
  • Historii na głównej: 13 z 19
  • Punktów za historie: 5725
  • Komentarzy: 718
  • Punktów za komentarze: 4576
 

#36879

przez (PW) ·
| Do ulubionych
Krwiodawstwo to same korzyści. Nie tylko dla tych, którzy tej krwi potrzebują :)

Udałam się ostatnio do RCKiK oddać krew. Tego samego dnia, kilka godzin później, miałam odbyć podróż pociągiem. Podczas zabiegu moja krew jakoś nie chciała mnie opuścić, więc trzeba było poprawić wkłucie, pogmerać, pościskać, to tamto. Po takich manewrach wiadomo - krwiak i siniec murowany. Trudno i darmo. Po oddaniu odpoczęłam, pożarłam czekoladę i pojechałam pociągiem w siną dal.

Pociąg zatłoczony bardzo, ale znalazłam miejsce siedzące. Od upału i duchoty odkleił mi się plaster zasłaniający miejsce wkłucia, więc schowałam go do torebki i tak jechałam z krwiakiem większym niż łokieć. Przyuważyła go pani siedząca naprzeciwko mnie z dzieckiem. Powolutku, dyskretnie się wycofała z siedzenia, po czym mniej dyskretnie zaczęła komentować, że od ćpunów takich jak ja można się zarazić syfem i "niech się państwo nie zbliżają".
Nie sprostowałam. Wygodnie było siedzieć samemu na czterech siedzeniach.

Skomentuj (16) Pobierz ten tekst w formie obrazka
Ocena: 743 (783)

#9260

przez (PW) ·
| Do ulubionych
Pracuję na infolinii.
Mieliśmy koszmarną ilość telefonów, prawie 200 oczekujących na połączenie z konsultantem, łączy mnie z kolejnym klientem, rozpoczyna się dialog:
K: Mogłaby pani szybciej odbierać.
J: Staram się jak mogę. (napomknę,że nie odbieramy telefonów, tylko po zakończonej rozmowie, łączy nas z kolejnym klientem)
K: A ja myślę, że nie chciało się pani odebrać telefonu.
Przemilczałam, rozwiązałam problem klienta, ten jednak na koniec powraca do swej bolączki, daje mi wykład na temat tego ile to on musiał zapłacić, żeby się dodzwonić, pointuje:
K: Więc dlaczego trzeba tyle czekać?!
J: Bo każdy klient dopytuje szczegółowo, dlaczego musiał tyle czekać.

infolinia

Skomentuj (9) Pobierz ten tekst w formie obrazka
Ocena: 648 (744)

#6764

przez (PW) ·
| Do ulubionych
Telefoniczne biuro obsługi klienta:
- Dzień dobry, chciałbym zaproponować państwu dzierżawę mojego pola pod nadajnik, bo żaden internet do mnie nie dociera.
- Rozumiem, w tym celu proszę aby pan napisał do nas mail na adres xxx.
- Jak mam napisać mail, skoro nie mam internetu?

BOK

Skomentuj (2) Pobierz ten tekst w formie obrazka
Ocena: 826 (990)