Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
Profil użytkownika

majkaf

Zamieszcza historie od: 11 sierpnia 2011 - 21:41
Ostatnio: 27 kwietnia 2024 - 7:03
  • Historii na głównej: 2 z 4
  • Punktów za historie: 451
  • Komentarzy: 388
  • Punktów za komentarze: 4169
 

#90873

przez (PW) ·
| Do ulubionych
Robiłam ostatnio zakupy w Biedronce. Biedronka oddalona od mojego miejsca zamieszkania o około 80 km, bo w delegacji byłam.
Wszystko elegancko skasowane na kasie samoobsługowej, więc wychodzę że sklepu.

Po jakimś czasie dostaje smsa od Biedronki, że moje sprawa została zarejestrowana pod numerem xxx. Pomyślałam, że ktoś w reklamacji się pomylił i podał zły numer. O sprawie zapomniałam.
Kilka dni później dzwoni do mnie nieznany mi numer z Warszawy. Uprzejmą Pani się przedstawia się informuje, że wyszłam z Biedronki nie płacąc za zakupy.

Skracając - poinformował ich kierownik sklep, że nie zapłaciłam za zakupy - zanim zgłoszą sprawę na policję dają mi szanse, abym podjechała i naprawiła swój błąd.
Już podczas rozmowy weszłam na swoje konto i widzę, że płatność mi zeszła, później jeszcze udało mi się odnaleźć paragon.

I teraz perełka - numer do mnie mieli, bo wklepałam zamiast skanować kartę - a w aplikacji Biedronki również zarejestrował się ten paragon.

Od razu powiedziałam, że nie zamierzam nigdzie jechać, a jedyne co mogę to przesłać im potwierdzenie płatności na maila, co też zrobiłam. Napisałam również, że chciałabym wiedzieć na jakiej podstawie kierownik stwierdził, że nie zapłaciłam.
Teraz niecierpliwie czekam na informację zwrotną.

Biedronka

Skomentuj (13) Pobierz ten tekst w formie obrazka
Ocena: 122 (128)

#89485

przez (PW) ·
| Do ulubionych
Dzwoni do mnie konsultant z Getin Bank. Mam tam konto, więc słucham co ma mi do powiedzenia. Pan spytał czy rozmawia ze mną (podał moje prawdziwe imię i nazwisko), ale zanim cokolwiek mi przekaże muszę potwierdzić czy ja to ja.
- Poproszę Pani datę urodzenia?
- 01.01.1982 rok.
- Miejsce urodzenia?
- Piekiełko.
- Nazwisko panieńskie Pani mamy?
- Piekielna.
- Proszę czekać system weryfikuje informacje... Dziękuje.. Proszę Pani mam dla Pani wspaniałą ofertę...
- Przepraszam, ale czy Pan mnie zweryfikował w systemie?
- Tak.
- Ale ja Panu podałam błędne dane (świadomie podałam błędną datę urodzenia).
Chwila ciszy w słuchawce.
- To ja zadam kolejne pytanie weryfikacyjne.
- To ja jednak podziękuję za rozmowę - i się rozłączyłam.

call_center

Skomentuj (7) Pobierz ten tekst w formie obrazka
Ocena: 171 (183)

1