Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
Profil użytkownika

no_serious

Zamieszcza historie od: 29 marca 2014 - 8:02
Ostatnio: 4 listopada 2017 - 13:55
  • Historii na głównej: 3 z 3
  • Punktów za historie: 322
  • Komentarzy: 554
  • Punktów za komentarze: 5875
 
[historia]
Ocena: 2 (Głosów: 4) | raportuj
23 sierpnia 2017 o 18:38

@Sharp_one: Tak, ale tylko jeśli ktoś coś wie na pewno. A nie jak na tym portalu, ktoś coś słyszał i udziela porad w komentarzu.

[historia]
Ocena: 15 (Głosów: 17) | raportuj
23 sierpnia 2017 o 16:07

@cassis: Jeśli rok w rok na danym obszarze występują powodzie/ wichury/ ulewy itp to logicznym jest, że wykupuję ubezpieczenie,a nie płaczę po szkodzie. Pomagać trzeba, ale z głową i tym, którzy naprawdę potrzebują( odszkodowanie za małe, szkody wielkie), a nie tym, którzy w dupce mają a potem wyciągają łapy po pomoc.

[historia]
Ocena: 9 (Głosów: 11) | raportuj
23 sierpnia 2017 o 8:41

@Sharp_one: Masz rację, ale bardzo często osoby, które nie mają styczności w prawie mówią o wydziedziczeniu w sytuacji kiedyś ktoś jest pominięty w testamencie.

[historia]
Ocena: 4 (Głosów: 6) | raportuj
21 sierpnia 2017 o 23:47

@Nehelenia: Ale jeśli coś oceniam to pod kątem tego czy historia według mnie jest piekielna, czy mi się podoba ( jako historia) czy nie. Mogę wybierać, a nie muszę plusować wszystkiego co tu trafia.

[historia]
Ocena: 6 (Głosów: 8) | raportuj
31 lipca 2017 o 11:14

@recaptcha: Mnie też to zastanawiało. Dyspozytorka takich wezwań ma minimum kilkanaście w ciągu dnia i w związku z tym musi jednak dokonywać selekcji, a ból nogi nie nie wydaje się być zagrażający życiu. Lepiej w szpitalu czekać w kolejce niż kilka dni siedzieć w domu i również czekać.

[historia]
Ocena: 10 (Głosów: 14) | raportuj
30 lipca 2017 o 17:35

To bardzo częste w BlaBla Car. Kierowcy spóźniają się albo pędzą po drodze znacznie przekraczając prędkość. Unikam takich podróży jak mogę.

[historia]
Ocena: 20 (Głosów: 22) | raportuj
28 lipca 2017 o 19:47

A kasjerka powinna odmówić skasowania towaru.

[historia]
Ocena: 3 (Głosów: 3) | raportuj
28 lipca 2017 o 18:14

A gdzie jedziesz? Może pomogę ;)

[historia]
Ocena: 4 (Głosów: 6) | raportuj
28 lipca 2017 o 15:49

@Vandellopa25: Rodzina może pomóc, zgadzam sie. Ale dużo ludzi pracuje i po prostu nie ma możliwości na ciągłe zajmowanie się bliskimi w szpitalu. Inne osoby nie mają rodziny albo rodzina jest na drugim końcu Polski/ świata. Pielęgniarki mają zakres obowiązków i powinny się z nich wywiązywać niezależnie od tego czy rodzina przychodzi, czy też nie.

[historia]
Ocena: 16 (Głosów: 20) | raportuj
28 lipca 2017 o 10:25

@Vandellopa25: Was stać na dodatkową opiekę, innych nie. Jeśli ktoś pracuje w szpitalu powinien chociaż próbować wykonywać swoje obowiązki. Panie z historii powyżej były bezczelne i leniwe. Fakt, w szpitalu jest dużo pracy, ale jak często widać, jest dużo czasu na kawe, hebratkę i pogaduszki.

[historia]
Ocena: 13 (Głosów: 21) | raportuj
28 lipca 2017 o 10:23

@noddam: Mam prawo do odpowiedniej opieki medycznej i mam prawo tego wymagać. A cała reszta naprawdę niewiele mnie obchodzi. Zmiany są potrzebne, ale tu jest mowa o zwykłym szacunku do obcej osoby, która jest od nas zależna. I takie panie jak z historii powyżej powinny ponieść odpowiedzialność.

[historia]
Ocena: 22 (Głosów: 22) | raportuj
28 lipca 2017 o 10:20

Dlatego przeraża mnie argumentacja, że one mało zarabiają, że są przepracowane. Ja rozumiem i naprawdę nie wymagam by non stop siedziały przy pacjencie. Ale zwykłe wykonywanie swoich obowiązków najlepiej jak mogą, pacjent jeśli może to poczeka. Ale nikt nie będzie leżał we własnych odchodach godzinami, bo praca pielęgrniaki jest taka zła. Nikt ich nie zmusza do wykonywania takiego zawodu. Nie mam wpływu na pensję( niską to fakt) ani na liczbę personelu. Wymagan tylko zachowania człowieczeństwa drugiej osoby.

[historia]
Ocena: 18 (Głosów: 24) | raportuj
28 lipca 2017 o 9:35

@noddam: Ja mam być emaptyczna i leżeć we własnych wydzielniach, a ona nie? Jeśli chcesz to noś wszystko do szpitala, ja zakładam, że po to płacę składki by to było. I by była właściwa opieka. Nie mam wpływu na budżet, nie mam wpływu na liczbę personelu, ale mam prawo do godnej opieki i je egzekwuje.

[historia]
Ocena: 19 (Głosów: 29) | raportuj
28 lipca 2017 o 9:32

@b_b: Pozwól, że zacytuję autorkę? "Właśnie wychodziłam z sali, gdy usłyszałam, jak piekielna mówi do jakiejś innej kobiety, że w 36, cytuję, ta znowu się obsrała i trzeba ją przebrać. Tylko się pospiesz, bo ta wnuczka jej jakiś problem ma. A ta druga na to ,,dobra, zaraz, wyjdę tylko na papieroska, przecież mi nie zabroni. A ta jak poleży jeszcze, to nic się nie stanie."". Czy tu widzisz nadmiar pracy czy lenistwo? Poza tym, nie wiem czy wiesz, ale siedzenie we własnych odchodach nie jest przyjemne, a wręcz upokarzające. Także, obowiązkiem pielęgniarek jest opieka polegająca również na zmiane pampersa( to ich obowiązek, a nie salowej) i to jak najszyciej( czasem można poczekać, gdy jest coś pilniejszego, ale litości nie pół dnia). Rodzina może pomóc, ale musi mieć środki. A piguła z historii, bo nie nazwę jej pielęgniarką, jest po prostu bezczelna. Każdy ma swoją pracę, swoje obowiązki i musi się z nich wywiązać. Wybierając pracę godzę się na pewne warunki. I fakt, że pielęgniarek jest za mało, jest piekielny, ale nie jest to ani moja wina, ani pacjenta. Więc niech się zabiera do roboty, a nie plotkuje lub na papieroski chodzi.

[historia]
Ocena: 4 (Głosów: 4) | raportuj
28 lipca 2017 o 6:27

@dorota64: Tak, bo każdy trasportuje swój mocz na badanie ot tak. Pojemniczek na mocz zakręca się jak słoiczek. Litości, nie trzeba być geniuszem by wiedzieć jak go zamknąć i, że to podstawowa czynność. Baba z historii po prostu nie myśli i jej z tym dobrze.

[historia]
Ocena: 11 (Głosów: 11) | raportuj
28 lipca 2017 o 6:21

@thebill: Nie wiem dlaczego mi to tłumaczysz. Jestem przeciwna kradzieży, dopuszczam ewentualną pożyczk3 za zgodą kierownictwa i szybciutkie oddanie następnego dnia

[historia]
Ocena: 25 (Głosów: 41) | raportuj
28 lipca 2017 o 6:16

@Fomalhaut: To może trzeba było podziękować, że łaskawie wywiązują się z obowiązków kiedy chcą? Z tym trzeba walczyć, a nie potulnie siedzieć.

[historia]
Ocena: 26 (Głosów: 28) | raportuj
27 lipca 2017 o 21:27

@Dann: Aj tam przecież kradzież jednej ryzy to pikuś, pracodawca nie zauważy nawet. Przeraża mnie myślenie takich osób jak bazienka. Mogę jedynie zrozumieć takie podejście jak ma hulakula, choć i tak wolałabym kogoś o to zapytać.

[historia]
Ocena: 11 (Głosów: 11) | raportuj
26 lipca 2017 o 10:19

@Massai:I to rozumiem :) Problem zaczyna się kiedy taka firma nie jest przewidziana w opcji dostawy.

[historia]
Ocena: 17 (Głosów: 27) | raportuj
26 lipca 2017 o 9:18

@maat_: Pewnie zamówię wielką paczkę i będę ją tachać przez całe miasto tramwajem. Po to zamawiam do domu, by tam odebrać. Co nie zmienia faktu, że winą kuriera nie jest iż pracuje do 16.00. Moim zdaniem firmy kurierskie powinny pracować np na dwie zmiany. To by wiele ułatwiło.

[historia]
Ocena: 42 (Głosów: 42) | raportuj
25 lipca 2017 o 12:58

A ja myślę, że te słowa powiedziane przez kierowce Nissana wstrząsną tym młodzieńcem bardziej niż wypadek. To może w nim zostać i gówniarz nauczy się jak powinien jeździć.

[historia]
Ocena: 10 (Głosów: 10) | raportuj
25 lipca 2017 o 4:17

Bozia buzi nie dała i nie można było zareagować?

[historia]
Ocena: 3 (Głosów: 3) | raportuj
22 lipca 2017 o 19:21

@Haniii98: Też poproszę;)

[historia]
Ocena: 12 (Głosów: 12) | raportuj
22 lipca 2017 o 13:51

Umowy gębowe to zawsze błąd.

[historia]
Ocena: 2 (Głosów: 4) | raportuj
16 lipca 2017 o 21:57

Może zobacz przez internet?

« poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 1021 22 następna »