Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
Profil użytkownika

Samoyed

Zamieszcza historie od: 30 lipca 2018 - 20:44
Ostatnio: 3 maja 2024 - 15:53
  • Historii na głównej: 30 z 31
  • Punktów za historie: 3917
  • Komentarzy: 1222
  • Punktów za komentarze: 5043
 
[historia]
Ocena: 3 (Głosów: 7) | raportuj
9 sierpnia 2023 o 12:25

Ludziska, przeciez to jest kit o tym, ze “kaleki maja byc kalekami”, prowokacja. Niezla, przyznaje, ale przegial z dyskalkulia i ostatecznym wnioskiem.

[historia]
Ocena: -2 (Głosów: 2) | raportuj
9 sierpnia 2023 o 0:26

@otaku1: Zadna korpo nie ma w swoich regulaminach darmowych nadgodzin, ZADNA, regulaminy korpo musza byc zatwierdzane zewnetrznie, wiec naruszanie prawa nie przejdzie. Wiec wyjscia sa dwa, mijasz sie z prawda albo jakis szef sie mijal z prawda. I nie, nie byli zaskoczeni. Moja korpa jeszcze nigdy nie przegrala w sadzie, a spraw maja jakas jedna tygodniowo w skali globalnej. Wiec straszenie sadem na nikim juz nie robi wrazenia, to tylko pracownikom sie wydaje, ze cos osiagneli i sa tacy dumni z sadowej riposty… Mieli nawet takiego jednego, ktory podal firme do sadu, bo mu kazali… pracowac. W godzinach pracy kazali mu sie zajmowac przewidzianymi w opisie stanowiska obowiazkami, a on w poprzedniej firmie mial mnostwo czasu na swoje hobby jakim bylo modelarstwo. Kto pracowal w HRach korpo w cyrku sie nie smieje.

[historia]
Ocena: -3 (Głosów: 3) | raportuj
8 sierpnia 2023 o 12:51

@Crannberry: Pracuje w korpie od 20 lat i to wyjatkowo blisko HR. Wyleciec z korpo to sie trzeba postarac, a jak przenosza, zmieniaja i likwiduja, to delikwentowi sie oplaca.

[historia]
Ocena: -4 (Głosów: 4) | raportuj
8 sierpnia 2023 o 12:49

@otaku1: Ale nie proponowali ci wyplaty pod stolem? I nie robili scen z utrudnianiem zycia typu zadanie zaplaty za prace zdalna? Zadna firma nie jest wolna od idiotow, ale w korpie nie cwaniakuja.

[historia]
Ocena: -5 (Głosów: 9) | raportuj
7 sierpnia 2023 o 17:17

Dlatego tylko korpo. Ma swoje minusy, ale takie kwiatki nie maja miejsca. Szkoda nerwow. Moj szef, chociaz porabany na maksa, bardziej charakterem przypomina Muska niz Janusza, ale im wiecej czytam takich historii, tym bardziej go sobie chwale.

Komentarz poniżej poziomu pokaż
Komentarz poniżej poziomu pokaż
[historia]
Ocena: -2 (Głosów: 2) | raportuj
31 lipca 2023 o 21:43

@ewkalata: I tak bedziesz za mna lazic jak wesz wszedzie? Znaczy chodz sobie, w sumie mi to wisi, ale jak juz powiedzialam z foliarzami nie dyskutuje, bo szkoda czasu… Tak jak na agresywnych nacjonalistow.

[historia]
Ocena: -2 (Głosów: 2) | raportuj
31 lipca 2023 o 19:47

@zendra: Nie, az tak nisko nie upadlam, zeby sie z takim kims wyklocac. Pasjonat, tobie tez szczerze nie radze…

[historia]
Ocena: 0 (Głosów: 2) | raportuj
31 lipca 2023 o 10:55

@RudaMaupa: Nie neguje nic z tego. Jak slusznie zauwazylas na wszystko mialo wplyw milion czynnikow, sytuacja nie tylko ogolna, ale tez jednostkowa. Nie ma mniejszych i wiekszych bohaterow. Zreszta sa tez bohaterowie przypadkowi, co nie umniejsza ich bohaterstwa. Odpowiedzialam tylko na twierdzenie, ze Polacy najbardziej pomagali. A Polacy po prostu mieli najwiecej sposobnosci. Czy kazda wykorzystali w zlych czy dobrych celach? Nie nam oceniac, latwo sie ocenia z perspektywy bezpiecznego domu. Ale wycieranie sobie twarzy mianem najbardziej ofiarnego i bohaterskiego narodu? No nie. Poza tym w Holandii oficjalny antysemityzm ledwo teraz zipie. W Polsce dostaje miliony panstwowych dotacji.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 31 lipca 2023 o 10:58

[historia]
Ocena: 2 (Głosów: 4) | raportuj
30 lipca 2023 o 19:24

@barakuda: Hmmm, statystyki Sprawiedliwych wsrod narodow swiata. Polacy 7,2 tys., Holendrzy 6 tys. Holendrow jest ponad polowe mniej niz Polakow, w sensie populacji, w czasie II wojny swiatowej, Holandia, acz okupowana, nie przezywala az takiego horroru lapankowego jak Polska i w Holandii az tylu Zydow nie bylo. Czy to aby na pewno swiadczy o tym, ze Polacy najbardziej pomagali?

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 30 lipca 2023 o 19:25

[historia]
Ocena: 2 (Głosów: 4) | raportuj
30 lipca 2023 o 19:11

Moja babcia ukrywala mloda Zydowke, ale trudno nie bylo, bo panienka nie wygladala i nazwisko miala polskie, a babcia ja ukrywala na widoku, zatrudnila ja jako opiekunke mojej dopiero co urodzonej mamy. Ale ciec z ich kamienicy (na Grochowie w Wawie) glosno sie chwalil, ze juz trzeciego Zyda bierze, a jak Zydowi sie skonczy kasa to ich wydaje. Ciec zniknal po wojnie bez sladu, a jego rodzina go nie szukala, nie wiadomo co sie z nim stalo. Niemniej nie byl wyjatkiem.

[historia]
Ocena: -2 (Głosów: 2) | raportuj
29 lipca 2023 o 20:00

@ewkalata: Nadziei, a nie nadzieji. A foliarstwem nie jest wiara w istnienie boreliozy, foliarstwem jest lykanie antybiotykow na wszelki wypadek i jak panna ola napisala podawanie koktajlu antybiotykowego na oslep, a nuz ktorys pomoze. Antybiotyk na dluzsza mete szkodzi bardziej czasami niz chemia. I odbiera czlowiekowi opcje atomowa wtedy, kiedy faktycznie przydalby sie antybol. Ziola to jest medycyna alternatywna, lykanie antybiotykow garsciami na wszelki wypadek to czysty debilizm

[historia]
Ocena: -3 (Głosów: 3) | raportuj
28 lipca 2023 o 18:37

@ewkalata: Gadanie z foliarzem w pewnym momencie przestaje byc zabawne i wlasnie nadeszla ta chwila. Wyniki pisu i konfy juz dawno przestaly mnie dziwic.

[historia]
Ocena: -2 (Głosów: 4) | raportuj
28 lipca 2023 o 18:22

@ewkalata: A co ma zostawienie lba do tego? Jak sam leb mialby sprawe pogorszyc? I penicylina ma leczyc borelioze? :))) Stosuje sie ja profilaktycznie ze wzgledu na jej wlasciwowci farmakokinetyczn, a nie dlatego, ze zabija bakterie. Antybiotykow, takich jak tetracykliny, nie stosuje sie prewencyjnie ze wzgledu na mozliwosci adaptacyjne bakterii. Stosuje sie je wtedy, kiedy bakterie rozwina chorobe. Serio, przestan juz. Widac, ze masz wiedze z wujka google i to z tej jego raczej foliarskiej czesci. Oszczedze ci czasu zmarnowanego na okazywanie mi protekcjonalnosci. Skonczylam studia medyczne. Zacznij sluchac lekarzy, zamiast wierzyc w jakies idiotyzmy z netu. Jak mowia, ze antybiotyk nie jest potrzebny to nie jest.

[historia]
Ocena: -5 (Głosów: 5) | raportuj
28 lipca 2023 o 16:46

@ewkalata: nie pozdrawiam?? O rany! Karyna z kapuczina sie tu pojawila :)))) Jak ktos w UK nie ma 100 funtow na wazne sprawy, to znaczy, ze jest takim mega nieudacznikiem, ze szkoda gadac.

[historia]
Ocena: -3 (Głosów: 3) | raportuj
28 lipca 2023 o 16:41

@ewkalata: I bolerioza jest od glowki? :)))) A myslalas kiedys, zeby moze zamilknac jak nie masz o czyms pojecia? Bo borelioza od glowki to taka sama jakosc jak leczenie wsadzaniem do pieca na trzy zdrowaski. To ostatnie to z Antka. Taka ksiazka. Wiem, ze nie znasz, ale naprawde tak bylo. Kiedys jak w szkole uczyli jeszcze czytac, to byla lektura. Borelioza kleszcz zaraza jezeli sam jest nia zarazony. Jezeli jest nosicielem, to niezaleznie co mu tam wyrwiesz, juz zakazil organizm. To nie jest dzdzownica ani meduza, jak mu urwiesz leb to zdycha, nie zaraza juz wiecej, a samo pozostawienie lba nic nie zrobi, nie polaczysz sie genetycznie z kleszczem, chociaz moze sie okazac, ze w niektorych przypadkach kleszcze jest gatunkiem dominujacym. Potem sie dziwia, ze lekarze zajeci jak sie musza opedzac od matolkow, co to beda stosowac antybiotyki prewencyjnie. Uwaga spoiler! Prewencyjnie antybiotyk nie dziala!

[historia]
Ocena: -5 (Głosów: 5) | raportuj
28 lipca 2023 o 14:57

@Semilinka: Antybiotyk na glowke kleszcza zrobil mi dzien :))))

[historia]
Ocena: -4 (Głosów: 4) | raportuj
28 lipca 2023 o 14:29

@ewkalata: Gdzie ja napisalam, ze skladek NI nie place??? Nie umiesz czytac do tego stopnia? Zeby nie rozumiec, ze to samo slowo ma czasami inne znaczenie? No to nie dziwi mnie, ze jestes az takim ignorantem, zeby nie rozumiec jak dziala prywatne ubezpieczenie.

[historia]
Ocena: -3 (Głosów: 5) | raportuj
28 lipca 2023 o 12:52

@ewkalata: Nawet nie wiem co na to odpowiedziec… Nie potrzebujesz placic 100 miesiecznie jak nie chorujesz???? Serio??? Tak ubezpieczenie dziala, do cholery! Ok, do pewnego poziomu ignorancji sie nie nagne, za diabla. Ale to pelna odpowiedz na pytanie dlaczego NIGDY nie place na jakies skladki, bo komus leczenie potrzebne. Trzeba bylo o tym myslec wczesniej.

[historia]
Ocena: -2 (Głosów: 2) | raportuj
28 lipca 2023 o 11:47

@ewkalata: Ale to nie jest prawda. Nie tak dawno leczylam sie panstwowo, a badania robilam prywatnie. Poza tym nie bogatych stac na prywatne leczenie, tylko ubezpieczonych. Prywatne ubezpieczenia sa nie takie drogie, a gros firm ma je w swojej ofercie benefitow, wystarczy zapalcic podatek od tego. No, ale zawsze mozna lepiej te 100 funtow miesiecznie wydac, na pazurki czy raty za nowe auto…

[historia]
Ocena: -1 (Głosów: 3) | raportuj
24 lipca 2023 o 22:24

@pasjonatpl: Wahania nastrojow? 80% ludzi cierpi na wahania nastrojow, mniejszych lub wiekszych. Czy te spowodowane przeszloscia sa jakies szczegolne w tym przypadku? A zreszta skad wiedzial, ze sa przeszloscia spowodowane? Moze po prostu tak miala z natury lub wychowania?

[historia]
Ocena: -3 (Głosów: 3) | raportuj
24 lipca 2023 o 13:41

@ILLogic: Nie. Bialy facet powinien tylko zrozumiec, ze de facto jest mniejszoscia i powinien sie tak zachowywac, a nie plakac, ze nie juz traktowany jak pan i wladca wszystkiego. Innymi slowy niech sobie zyje, nikt i nigdzie nie nawoluje do tego zeby ich eliminowac ze spoleczenstwa. Niech tylko przestana od wszystkich wymagac zycia wg ich wyobrazen o swiecie.

[historia]
Ocena: 0 (Głosów: 6) | raportuj
24 lipca 2023 o 13:22

Bo gruby facet pokazywal swoje zwichrowanue psychiczne, a panienka z przeszloscia zostala tak potraktowala tylko ze wzgledu na te przeszlosc i ewentualne tego konsekwencje, a nie realne? To sa dwie inne opowiesci.

[historia]
Ocena: 0 (Głosów: 2) | raportuj
20 lipca 2023 o 15:54

Urazu po seksie analnym (ktory to uraz jest zawsze, nawet jezeli partnerzy wiedza co robia i uzywaja mega zmiekczaczy) nie da sie pomylic z niczym innym. Duzo tego seksu rozpozna kazdy, wiec to kit pierwszy. Drugi to taki, ze od uciski mozna sie nabawic zmiany nowotworowej… chyba, ze hemoroid sie nazwie nowotworem, co poniekad prawda jest technicznie, ale podejrzewam, ze to mialo podkreslic dramatyzm opowiesci i mialo sugerowav raka. Ktorego sie mascia ciezko leczy. Jakby masci mialy zapobiec rakowi to by super bylo…

« poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 1048 49 następna »