Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
Profil użytkownika

justangela

Zamieszcza historie od: 10 lutego 2013 - 17:07
Ostatnio: 8 marca 2024 - 7:56
  • Historii na głównej: 7 z 10
  • Punktów za historie: 2618
  • Komentarzy: 1069
  • Punktów za komentarze: 5447
 
[historia]
Ocena: 0 (Głosów: 4) | raportuj
24 lipca 2022 o 19:24

Wszystkim tym, którzy tak narzekają razem z autorem postu na tych sąsiadów z całego serca życzę, aby mieli takiego samego potomka. Takiego, którego nic nie będzie w stanie uciszyć, który będzie się darł w dzień i w nocy, nie będą pomagały żadne gryzaki, leki, noszenie, tulenie i który da popalić do żywego. Takiego, przy którym nie prześpicie nocy przez pierwszy rok. Może mandat od policji i naloty sąsiadów pomogą "uciszyć gówniana", bo to wszystko to przecież wina rodziców...

[historia]
Ocena: -1 (Głosów: 1) | raportuj
11 stycznia 2022 o 21:35

@Error505 może i antyszczepionkowcy, tacy prawdziwi, to margines, ale patrz co narobili. Prosty Kowalski, zamiast słuchać lekarza,naczyta się głupot w necie, poogląda jakieś debilne pseudonaukowe wywody i zamiast szczepienia wybierze "naturalną odporność". Ludzie udają ekspertów od nauki,medycyny, składów szczepionek itp. A jednocześnie palą papierosy, nadużywają alkoholu, cukru, używek, niezdrowo jedzą i siedzą na opasłych tyłkach, ale to szczepionki zabijają. Jezu,jakby oni tak skład jedzenia i kosmetyków analizowali, to bym się ucieszyła.

[historia]
Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
11 stycznia 2022 o 21:30

@Error505 dziękuję, przeczytałam. Rzecz w tym,że ten artykuł pokazuje,że transmisyjność wirusa, podobnie jak odporność maleje z czasem. Nigdzie nie jest napisane,że zaszczepieni roznoszą wirusa w tym samym stopniu co nie zaszczepieni. Ba,z artykułu wynika coś kompletnie innego. Zaszczepieni zarażają mniej.

[historia]
Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
11 stycznia 2022 o 11:05

@Error505 podajesz teorię co najmniej dziwna, bez dowodu to tylko twoje słowa...

[historia]
Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
10 stycznia 2022 o 22:57

@Error505 sam może i napisałeś, ja poproszę badania że w takim samym stopniu zarażają...

[historia]
Ocena: -1 (Głosów: 1) | raportuj
10 stycznia 2022 o 21:48

@ZjemCiSzalik no i kolejna rzecz odnośnie dr Witczaka. W wywiadzie z Pospieszalskim dr Witczak negował różne kwestie dotyczące szczepienia na Covid (głównie odnośnie technologii), co zostało sprostowane przez lekarkę w podlinkowanym przeze mnie artykule. Co do przenoszenia się wirusa przez zaszczepionych to o ile się nie mylę Omikron nieco bardziej się wymyka, więc ich skuteczność może być przy tym wariancie nieznacznie niższa, chociaż o ile wiem, to za wcześnie na badania. Niemniej ma się to nijak do wywiadu z dr Witczakiem. Co więcej, po raz kolejny, co ze szczepionkami na Covid bazujących na białkach. Też są be?

[historia]
Ocena: -1 (Głosów: 1) | raportuj
10 stycznia 2022 o 21:39

@ZjemCiSzalik skoro nie jesteś antyszczepionkowców to skąd niechęć do szczepienia na Covid? Jeśli to wyłącznie kwestia technologii mRNA, to jak już pisałam, najnowsza szczepionka bazuje na białkach, tak jak stare szczepionki. W tej sytuacji już chyba wątpliwości być nie powinno?

[historia]
Ocena: -1 (Głosów: 1) | raportuj
10 stycznia 2022 o 16:07

@ZjemCiSzalik czy ma rację bytu czy nie, to już w razie jej złamania sąd ewentualnie oceni. Jedyne co można zrobić z debilami latającymi i zarażającymi naokoło to ich zgłosić ,jeśli są podstawy. W tym.przypadku były. Tyle w temacie.

[historia]
Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
10 stycznia 2022 o 8:01

@brutalxpussy sprawdź sobie jeszcze statystyki biorąc pod uwagę wiek pacjenta i wyciągnij wnioski. Nie wiem gdzie ty słyszałaś o obietnicy całkowitej ochrony przed zgonem, może w TVP...

[historia]
Ocena: -1 (Głosów: 1) | raportuj
9 stycznia 2022 o 15:21

@ZjemCiSzalik Nie muszę, słyszałam o tym. Odpowiedzi innych lekarzy są jasne, proszę bardzo https://demagog.org.pl/fake_news/nieprawdziwe-informacje-w-wywiadzie-z-dr-piotrem-witczakiem/ Co więcej, ostatnio zaakceptowano nową szczepionkę na Covid, bazująca nie na technologii mRNA,ale na starych . Rozumiem,że taka szczepionka jest już w porządku i nie masz z nią problemu, skoro to stara, sprawdzona metoda?

[historia]
Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
9 stycznia 2022 o 15:16

Powiem więcej, sprawdziłam dokładnie ten grudzień. 3 tys zgonów zaszczepionych, 8 tys niezaszczepionych. 2,5 razy większe ryzyko zgonu dla osób niezaszczepionych jak dla mnie jest Aboslutnie wystarczającym powodem do szczepień.

[historia]
Ocena: 1 (Głosów: 3) | raportuj
9 stycznia 2022 o 14:56

@ZjemCiSzalik: podejście moje to nie, żeby kablować dla kaprysu, ale po to, aby chorzy w chałupie zostali.

[historia]
Ocena: -1 (Głosów: 1) | raportuj
9 stycznia 2022 o 14:54

@brutalxpussy: czyli 2/3 zgonów to nie zaszczepieni? I nie ma sensu się szczepić? No tak...

[historia]
Ocena: -1 (Głosów: 7) | raportuj
8 stycznia 2022 o 22:57

@HelikopterAugusto represje? Ty chyba nie wiesz o czym mówisz, pojęcia co się pomyliły. Zgonów najwięcej od II WŚ, a nadal znajdują się idioci, co będą podważać powagę sytuacji. Latajmy, zarażajmy, nie izolujmy się, dystans zbędny, maseczki to zbędne szmaty, rąk myć nie trzeba, szczepienia nie działają, lekarze to idioci. Urwa, jak tacy mądrzy jesteście to zdychajcie w domach na covida jak juz was dopadnie, nie blokujcie miejsc w szpitalach, nie blokujcie karetek i lekarzy. Odmówcie 3 zdrowaśki i żryjcie amartandynę, albo zróbcie sobie wlewy z witaminą c (koniecznie lewoskrętną), skoro zamiast kierować się nauką wybieracie guru z YT.

[historia]
Ocena: 0 (Głosów: 2) | raportuj
8 stycznia 2022 o 22:49

@pawcio1212 zaszczepieni mają łagodniejszy przebieg choroby, ale także i w znacznie mniejszym stopniu zarażają, są na to badania, wystarczy poszukać. Co do nie noszenia maseczek to z moich obserwacji wynika,że najczęściej to nie noszą ich ignoranci, co w covida nie wierzą, pandemia to ściema , albo zwykła grypa itp. Skąd debilny wniosek,że zaszczepieni są większym zagrożeniem niż niezaszczepieni nadal nie wiem, bo ani sensu logicznego nie ma

[historia]
Ocena: -1 (Głosów: 5) | raportuj
8 stycznia 2022 o 22:43

@ZjemCiSzalik mają Covid = niech siedzą w domu i nie zarażają innych. Jakim debilem trzeba być,żeby tego nie rozumieć?

[historia]
Ocena: -2 (Głosów: 2) | raportuj
8 stycznia 2022 o 22:41

@iks Że co? Zaszczepieni zagrożeniem dla niezaszczepionych? Ale jak,urna?

[historia]
Ocena: -1 (Głosów: 17) | raportuj
7 stycznia 2022 o 12:43

@Nasher akurat zaszczepieni i bezobjawowi zarażają w bardzo małym stopniu, transmisja wirusa w takich przypadkach jest znikoma, raczej nie ma co tutaj szukać winnych. Szybciej poszukałabym wśród niezaszczepionych, niemaseczkowych, podziębionych znajomych, rodziny, współpracowników - w pierwszej kolejności. W drugiej wśród dzikiego tłumu wszędzie w sklepach ,komunikacji miejskiej itp.

[historia]
Ocena: 12 (Głosów: 14) | raportuj
7 stycznia 2022 o 12:39

@Ohboy dokładnie. Mnie już przed covidem szlag jasny trafiał,jak ktoś mnie odwiedzał / zapraszał, a na miejscu okazywało się,że chorzy. Niektórzy chyba od zawsze mieli coś z deklem...

[historia]
Ocena: 5 (Głosów: 17) | raportuj
7 stycznia 2022 o 10:54

@ZawszeRacja dokładnie. Podaj dane, że był bliski kontakt to im powinni nałożyć kwarantannę.

[historia]
Ocena: 0 (Głosów: 2) | raportuj
31 grudnia 2021 o 12:13

@Armagedon niestety z testowaniem i izolacją tak właśnie jest,a szkoda. Każdy powinien się testować i izolować przy objawach, żeby nie zarazić,mimo że osoby zaszczepione transmitują wirusa w znacznie mniejszym stopniu.

[historia]
Ocena: 1 (Głosów: 3) | raportuj
30 grudnia 2021 o 18:59

@ZjemCiSzalik ciekawa sprawa, bo w ogóle telewizji nie oglądam i aż się dziwię, że że napisałeś tekstu: wyłącz tv, włącz myślenie :D taki standardzik antyszczepionkowcow :D . Od ciebie i reszty oszolomstwa trzymam się z daleka, póki nie zaczynacie miejsca w szpitalach zajmować na chorobę,w którą nie wierzycie i na którą nie chcecie się ani zaszczepić,ani jej chociaż unikać (jak zachowując dystans). Jaka to schizofrenia: leczyć się w szpitalu na coś co wg was nie istnieje... Odpowiem twoim tekstem: leczcie się na Covid w domu, od szpitali wara, hipokryci

[historia]
Ocena: 0 (Głosów: 2) | raportuj
30 grudnia 2021 o 12:23

@78FS szczerze to mi specjalnie nie żal tych ignorantów. Szkoda mi ludzi,którzy nie doczekają pomocy, bo zabraknie lekarza, karetki, łóżka, respiratora zajętego opieką nad chorym antyszczepionkowcem.

[historia]
Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj
29 grudnia 2021 o 22:42

@Ohboy u nas, niestety braki karetek w czasie szczytu fali to norma, miejsc w szpitalach brakuje i bywa,że trzeba czekać i szukać, dostać się na oddział z awarią typu wypadek ,zawał,udar bywa naprawdę trudno. I o ile nie boję się covida u mnie, bo jestem po szczepieniu,to boję się o dzieciaki oraz o takie właśnie nagłe sytuacje...

[historia]
Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj
29 grudnia 2021 o 16:15

@Ohboy niby tak, też się cieszę, bo u mnie wszystko działa. Tyle,że przy załadowanych po granice możliwości szpitalach i przy braku karetek problem może dotknąć każdego niezależnie od tego gdzie mieszka.

« poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 1041 42 następna »