Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
Profil użytkownika

kosiaty

Zamieszcza historie od: 17 listopada 2013 - 12:54
Ostatnio: 6 września 2021 - 20:12
  • Historii na głównej: 7 z 11
  • Punktów za historie: 3445
  • Komentarzy: 46
  • Punktów za komentarze: 301
 
[historia]
Ocena: 7 (Głosów: 7) | raportuj
3 września 2021 o 19:02

@maat_ tak, bo każda kolumna tirów jedzie w to samo miejsce i są takimi altruistami że zmawiają się żeby rozłożyć koszty na wszystkich po równo... w jakim świecie ty żyjesz? Ich wali ile spalą bo nie płacą z prywatnych pieniędzy za paliwo, wyprzedzają się "bo dostawa", to ich jedyny argument, zawsze im się spieszy

[historia]
Ocena: 8 (Głosów: 8) | raportuj
29 sierpnia 2021 o 15:10

@livanir niestety, mylisz się. Nawet na egzaminie na prawo jazdy samochód ma prawo stoczyć Ci się do tyłu 20 czy 30 cm, dokładnie nie pamiętam bo dawno zdawałem, a jak masz problem z ruszeniem pod górkę... to po to jest hamulec ręczny. Rozsądny kierowca zachowuje jakiś odstęp od poprzednika ale jeżeli stoicie i ruszacie to nawet półmetrowy powinien starczyć i jak ktoś ci się na maskę stoczy to nie jest twoja wina tylko jego

[historia]
Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
9 maja 2018 o 19:10

A już myślałem że to mi po prostu na 25 odbiło że wyciągnąłem stare ze strychu i zacząłem kupować nowe... :)

[historia]
Ocena: 4 (Głosów: 6) | raportuj
22 kwietnia 2018 o 22:13

Niezależnie od tego, czy to co zrobiłeś było legalne, czy nie, i to, co zrobiła ta kobieta żeby Cię odgonić, pełen szacunek dla Ciebie za sposób rozwiązania sprawy. Zamiast próbować ją zjechać, mścić się, pomogłeś jej i w jednym kulturalnym zdaniu przypomniałeś kim jesteś. Czasem to wystarcza- pokazanie ludziom, że "ten debil" to zwykły człowiek, być może właśnie jak Ty zdolny do empatii, bezinteresownej pomocy i posiadający choć tę minimalną porcję kultury osobistej niezbędnej do funkcjonowania w społeczeństwie. I szczerze, autorze podziwiam- bo ja sam zapewne nie zdołałbym tak tego rozwiązać, bo bywam dość złośliwym człowiekiem dla tych którzy są chamscy bez powodu :)

[historia]
Ocena: -2 (Głosów: 2) | raportuj
11 kwietnia 2018 o 23:53

@MyCha: Zgodzę się z Tobą, że hasło zostało wymyślone zapewne w takim celu, bo jak wspomniał tu inny użytkownik, motocykle są mniejsze a więc i cięższe do dostrzeżenia. Nie zgodzę się z twierdzeniem że motocykliści powinni martwych pól unikać, ponieważ w trakcie wyprzedzania nawet samochód w takim się w końcu znajdzie, odwracanie głowy to dobry nawyk, ale w niektórych samochodach nic nie da, dlatego najlepszym rozwiązaniem jest dłuższa kontrola lusterka przed manewrem, ponieważ daje to czas innemu pojazdowi na ucieczkę z martwego pola, a więc jego skuteczne zauważenie, a druga sprawa że jak Ty jedziesz przepisowo, to możesz się nie spodziewać kogoś kto te przepisy nagle złamie. I niestety choć muszę przyznać że idiotów jeżdżących autami jest bardzo dużo, to jednak zawsze jak widzę motocyklistę na ścigaczu to jestem prawie pewien że złamie przepisy- tak robi 99% z nich, bo chyba tylko po to kupują te, a nie inne maszyny, żeby jechać ile się da.

[historia]
Ocena: 1 (Głosów: 5) | raportuj
11 kwietnia 2018 o 23:48

@LTM87: Prawda, mniejszy, inaczej się porusza i w ogóle to mógłby być dla nich argument, ale światła odbijające się w lusterku człowiek zobaczy, więc o ile przestrzegaliby przepisów, jest w porządku wszystko :) a co do tego że motocyklista jest "wszędzie" to czasem mam wrażenie, że nie chodzi o to, że zasuwa, tylko to jest stan "powypadkowy".

[historia]
Ocena: 20 (Głosów: 22) | raportuj
10 kwietnia 2018 o 23:29

Tu się z Tobą w pełni zgodzę, sam mam sąsiada ze ścigaczem i crossem... Cross non stop w lesie i wylatuje nim na jezdnię z pełną prędkością tak że czekam aż w kogoś uderzy a jak dosiada ścigacza to już spod domu ma chyba najmniej 70 na budziku, a droga szeroka na półtora samochodu... Zastanawiałem się nawet czy nie zamówić sobie naklejki "Motocyklisto! Przestrzegaj przepisów, to zdążę zobaczyć Cię w lusterku" bo gościa pędzącego 200 na godzinę prędzej poczujesz w bagażniku niż zobaczysz...

[historia]
Ocena: 21 (Głosów: 23) | raportuj
10 stycznia 2018 o 14:37

Jak dla mnie postąpiłeś prawidłowo- skoro tamta ekipa jest na tyle bezczelna żeby korzystać sobie z prądu lokatorów w bloku zamiast pociągnąć przedłużacze na zewnątrz to niech cierpią. Jak sytuacja się powtórzy to odłącz im kabel z gniazdka i go przetnij, ciekawe jak się z tego wytłumaczą :)

[historia]
Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj
26 lipca 2017 o 9:10

@babubabu89: Czasem lepiej chyba "odwalić dziki manewr omijania" niż np. wprasować się w ciężarówkę, tudzież wylądować w szpitalu z cudzego powodu, nawet za nie wiadomo jakie pieniądze :)

[historia]
Ocena: -1 (Głosów: 5) | raportuj
21 kwietnia 2017 o 13:56

@ZaglobaOnufry: Rozumiem Twoją postawę, ale tylko połowicznie- czy jestem wygodnicką ofermą, jeżeli płacę za parking, nawet jeżeli tak jak w tej okolicy o której mówię, są w zasadzie tylko płatne parkingi, bo darmowe miejsca są zajęte przez mieszkańców i osoby pracujące, a nie mam ochoty iść z drugiego końca miasta? Niestety są to okolice rynku, to ciężko o darmowe miejsce. I nie uważam się za wygodnicką ofermę, skoro nie mam możliwości innej niż płatny parking lub blisko 30 minutowy spacer do auta z torbami.

[historia]
Ocena: -2 (Głosów: 8) | raportuj
21 kwietnia 2017 o 13:50

@Xirdus: Zgoda że nie każdy ma drobne, ale jeżeli ich nie mamy, a mamy grubsze pieniądze lub bankomat w okolicy, a jest ich kilka, to problem jest rozwiązany, ale niestety niektórzy wolą złamać przepisy...

[historia]
Ocena: 17 (Głosów: 19) | raportuj
31 grudnia 2015 o 1:25

Cóż, za samo podejście do klienta należy się zrobienie odpowiedniej reklamy w jak najszerszym kręgu... A co do zegarków z gumowymi bransoletami, od kilku lat jestem posiadaczem zegarka firmy Casio, który wg producenta miał być niemalże pancerny, i nie zawiódł- do tej pory nic mu nie jest, a mnóstwo razy upadał, doznawał uderzeń w wyniku wypadków, obcierał się o wszystko, a dalej działa i guma jest całkowicie w porządku, więc to nie jest takie badziewie jak Ci powiedziano :) oczywiście pewnie zależy to od sposobu produkcji gumy, ale nie znam się na tym zbyt dobrze :)

[historia]
Ocena: 4 (Głosów: 6) | raportuj
29 września 2015 o 19:02

@Draco: Niestety, upominanie się o zwrot często skutkowało odpowiedzią "oddam jutro/za tydzień/jak przyniosę, chyba że się go odprowadziło do domu i wtedy upomniało, ale zawsze były pretensje że się upominamy "bo przecież powiedział że odda". Koniec końców byliśmy zgraną klasą i mieliśmy nadzieję że to coś zmieni, ale ostatecznie nie dało się mu inaczej przekazać niż w sposób jaki opisałem, bo nic nie docierało. Same słowa niewiele pomagają w sytuacji z takim charakterem jak jego, ale wtedy tego nie wiedzieliśmy.

[historia]
Ocena: 11 (Głosów: 17) | raportuj
28 września 2015 o 23:32

@Rak77: Kłania się czytanie ze zrozumieniem. Jak przeczytasz historię jeszcze raz, to doczytasz że gościu NIGDY się nie rewanżował za dojazd choć inni tak robili, bo takie było odgórne ustalenie w przypadku podwózki. Jakby się spokojnie wytłumaczył i przeprosił za swoje zachowanie- zostałby wtedy dowieziony, ale wolał inną opcję. Natomiast patologią nazywam fakt że jak komuś się pomaga (choćby żeby dojechał na miejsce) to człowiek nie robi tego samego w zamian, tylko ma roszczenia i pretensje.

[historia]
Ocena: -5 (Głosów: 5) | raportuj
15 grudnia 2014 o 19:57

@Molo: Wszystko się zgadza, po prostu brałem pod uwagę dni tylko dni powszednie (pon.-pt.), wtedy wychodzi 10 dni pracujących +2 weekendy wolne, czyli 14 dni kalendarzowych. Ale masz rację, w wypadku branży w której weekendy również są pracujące to urlop obejmuje również weekendy

[historia]
Ocena: 1 (Głosów: 7) | raportuj
15 grudnia 2014 o 18:15

Pomijając fakt, że to była zwyczajnie chamska zagrywka ze strony kierownictwa, to jest niezgodna z prawem... KAŻDY pracodawca na mocy Prawa Pracy ma obowiązek udzielić pracownikowi zatrudnionemu na umowę o pracę płatnego urlopu przynajmniej 10-dniowego w okresie wakacyjnym (czyt. czerwiec-lipiec-sierpień). Moglibyście go równie dobrze pozwać jeżeli po rozmowie z nim i wskazaniu odpowiedniego paragrafu z ustawy dalej by odmawiał udzielania urlopów. Radzę się przejść grupą i pogadać :)

[historia]
Ocena: -5 (Głosów: 7) | raportuj
12 lipca 2014 o 0:52

@Bydle: Co ma jedno do drugiego- nie wiem, w Twoje zwyczaje się nie mieszam. Zapaliłem przed sklepem, bo w środku nie wolno, a jedyna pogarda jaką żywię jest skierowana tylko w stronę ludzi takich jak Ty.

[historia]
Ocena: -3 (Głosów: 5) | raportuj
4 lipca 2014 o 16:04

@Rispekt: Wiesz, że nie jest tak fajnie i niektóre przypadłości dyskwalifikują od zawodowej służby wojskowej, ale mogą zostać poborowymi w razie zagrożenia? Jak miałeś komisję wojskową, powinieneś wiedzieć o co chodzi. Co do dyscypliny- trochę inaczej wygląda dyscyplina w domu, szkole, a inaczej w wojsku. To samo tyczy współpracy.

[historia]
Ocena: 5 (Głosów: 5) | raportuj
4 lipca 2014 o 16:02

@NIEwyimaginowanySwiat: To tak właśnie jak opisałeś drugi przypadek wyglądał ten facet^^ teraz chyba sam rozumiesz dlaczego na takich mówię per "wypłosz".

[historia]
Ocena: -5 (Głosów: 7) | raportuj
3 lipca 2014 o 17:40

@Rispekt: Po to była obowiązkowa służba wojskowa, żeby w razie zagrożenia ci, którzy chcieliby bronić kraju, a nie podkulić pod siebie ogon i zwiać, żeby już coś umieli, a nie uczyli się w ogniu walki, bo wtedy jest już za późno. Poza tym człowiek wychodził z wojska zdyscyplinowany, umiejący współpracować z innymi ludźmi i bronić siebie i innych. Jak chcesz wiać- droga wolna, wiej już teraz, bo jakby wybuchła wojna to możesz nie zdążyć.

[historia]
Ocena: 7 (Głosów: 11) | raportuj
2 lipca 2014 o 16:24

@NIEwyimaginowanySwiat: Eeeeeeh... I po co było mi wiedzieć? :/ na szczęście są jeszcze zwykłe jeansy i bojówki^^

[historia]
Ocena: 3 (Głosów: 13) | raportuj
30 czerwca 2014 o 15:22

@NIEwyimaginowanySwiat: Ale czytanie ze zrozumieniem sprawia Ci trudność jak widać. "Cóż, jeżeli ktoś wygląda jakby nie jadł od trzech tygodni, czyt. udo chudsze niż mój nadgarstek- to owszem, jest to wypłosz." Masz w moim komentarzu cokolwiek o rurkach? Czy tych całych slim fitach o których pierwszy raz słyszę? Nie. Napisałem, że wygląd wypłosza zawdzięczał swojej budowie ciała. A że w historii było wspomniane o rurkach? Akurat tak się ubrał, i widok był przerażający.

[historia]
Ocena: 0 (Głosów: 4) | raportuj
29 czerwca 2014 o 21:40

@Armagedon: Cóż, mamy czasy równouprawnienia, więc nie widzę powodu dla którego nie miał zrobić tak jak mówisz, Armagedon :) chciał, zrobił- męska decyzja, brawo! :D

[historia]
Ocena: 3 (Głosów: 7) | raportuj
29 czerwca 2014 o 21:38

@bizarrotron: Cóż, rzucił takim tekstem... Widać uważa się za prawdziwego faceta, ale powiedz szczerze- mało takich macho co się przechwalają jacy to oni twardzi nie są a wystarczy nietypowa sytuacja i wychodzi na wierzch prawdziwe "ja"?

[historia]
Ocena: 8 (Głosów: 10) | raportuj
29 czerwca 2014 o 20:41

@curva: Jak w którymś komentarzu wspomniałem- cios był dobry technicznie, nie wiem czy był mocny ale na taki nie wyglądał, bo jak mocno może walnąć kobieta wzrostu 155cm, no może 160, szczupła i nie mająca mięśni kulturystki?

« poprzednia 1 2 następna »