Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
Profil użytkownika

Monitkowa

Zamieszcza historie od: 4 listopada 2011 - 17:51
Ostatnio: 30 stycznia 2023 - 21:39
O sobie:

konsultantka pewnej sieci komórkowej

  • Historii na głównej: 10 z 20
  • Punktów za historie: 9280
  • Komentarzy: 47
  • Punktów za komentarze: 221
 
[historia]
Ocena: 17 (Głosów: 19) | raportuj
28 kwietnia 2012 o 20:51

Ja bym chyba przywaliła tej starej, zasuszonej torbie

[historia]
Ocena: 4 (Głosów: 4) | raportuj
22 kwietnia 2012 o 21:25

Sebek... dałam sobie spokój. Wystarczająco wymowny powienien być fakt, że kupiłam wtedy koszulke z napisem "Daddy's Girl" ; )

[historia]
Ocena: 35 (Głosów: 35) | raportuj
22 kwietnia 2012 o 12:50

Ja kiedyś byłam z tatą w New Yorkerze. Tata płacił kartą za moje ciuchy a potem jak skręciłam za stoisko z okularami słonecznymi usłyszałam tylko "Ładnie sobie dziewczyna zarabia..."

[historia]
Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj
19 kwietnia 2012 o 19:34

U mnie to samo. Pierwsze raz słysze, zeby ktoś potrącał z pensji za zwrot. Przecież nie twoja wina, że komuś sie odwidziało. Trzeba sie postawić....

[historia]
Ocena: 1 (Głosów: 3) | raportuj
6 kwietnia 2012 o 22:51

Dobrze, ze nie byłam kasjerką w tym sklepie : ) sądze, ze byłby wybuch

[historia]
Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj
29 marca 2012 o 20:16

Tego juz mi nie powiedział ; ) Ale nie podejrzewałabym go o pominięcie przeprosin

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 29 marca 2012 o 20:17

[historia]
Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
27 marca 2012 o 20:54

Az ciezko uwierzyc. ;o Tez pracuje na CC ale innego operatora i z pensjami tak samo, ale bardzo łatwo wyrobić godzinki. Spoźnienie zaliczane dopiero powyżej 14 minut, do domu mozna wyjsc szybciej o ile nie ma kolejek polaczen... Ale zazdroszcze systemu numerkowego bo u nas znalezc wolny komputer w godzinach szczytu graniczy z cudem ;) Wspolczuje naprawde pracodawcy.

[historia]
Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj
18 marca 2012 o 18:55

: D no niestety, życiówka

[historia]
Ocena: 12 (Głosów: 14) | raportuj
12 marca 2012 o 15:10

Nawet nie miałam pomysłu na to co by powiedzieć :D Niestety jestem mistrzem szybkiej riposty pięć minut po

[historia]
Ocena: -2 (Głosów: 2) | raportuj
11 marca 2012 o 13:11

Powodzenia! U nas na CC jest informacja, że jeżeli ktoś nagrywa rozmowę to jest to nielegalne. Możemy na to wyrazić zgodę lub nie. Natomiast Ty dzwoniąc na infolinie masz informacje, ze rozmowa będzie nagrywana. Chcąc rozmawiać wyrażasz na to zgodę. Proste

[historia]
Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj
10 marca 2012 o 22:08

Ja też pracuje w Call Center (z tym, że "fioletowej" sieci) i tam Muzyka na Czekanie jest obligatoryjnym komponentem, który jest automatycznie podłączany. Oczywiście można wyłączyć ale konsulanci (a przynajmniej ja) zawsze zaznaczają, że usługa jest automatycznie podlaczona, ale po to jest okres próbny by móc ją wylaczyc, kosztów się uniknie. Co nie zmienia faktu, konsultantka z historii jednak pzegiela.

[historia]
Ocena: 2 (Głosów: 2) | raportuj
5 marca 2012 o 14:47

Swoją drogą zdanie "mamusia pana młodego pod pachę i do domu." rozbawiło mnie konkretnie : D

[historia]
Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
5 marca 2012 o 14:41

Artisto, albo motorniczy by podszedł i oberwałaby za to, ze sie rozkłada. Chamstwo w panstwie..

[historia]
Ocena: 12 (Głosów: 12) | raportuj
24 lutego 2012 o 20:27

Ja kiedyś byłam świadkiem sytuacji jak chłopak siedział na ławce na przystanku w pozycji "nieprzytomny". Oczywiście próbowałam go obudzić czy cokolwiek innego, wezwałam karteke i czekam za przystankiem, żeby im pomachać. Dosiadły się dwa żury i myszkuja w kieszeniach chłopaka. Wparowałam pod wiate drąc sie, że telefon chlopaka ma wrócic do jego kieszeni. Odłożyli i poszli. Co za czasy...

[historia]
Ocena: 4 (Głosów: 4) | raportuj
24 lutego 2012 o 20:23

Kolego/koleżanko kat2. Dzwonki same wpadają a jak masz zajęte połączenie to jak masz obsługiwać nastepną osobę? Wiesz mi ale odstęp między jednym dzwonkiem a drugim jest tak OGROMNY, ze czase nawet śliny na zdazysz łyknąc.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 24 lutego 2012 o 20:23

[historia]
Ocena: 3 (Głosów: 3) | raportuj
24 lutego 2012 o 20:20

Boże jakie to jest życiowe. Też pracuje na call center i tego typu ludzie są niesamowici. Najgorsze, że dodatkowy czas zajmuje przelogowywanie sie z jednego konta klienckiego na drugie, pominw samo udzielanie informacji. Ale klient z nastepnej rozmowy wymiótł : D

[historia]
Ocena: 2 (Głosów: 4) | raportuj
18 lutego 2012 o 13:46

A gdzie tu mowa o "zezwierzęceniu" ? Kulturalnie drinka można chyba wypić na takim balu?

[historia]
Ocena: -2 (Głosów: 2) | raportuj
31 stycznia 2012 o 19:46

O FAK XD ZNAJĄ MNIE NA PIEKIELNYCH !

[historia]
Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
28 stycznia 2012 o 11:04

zaiste Play ; )

[historia]
Ocena: 4 (Głosów: 6) | raportuj
20 stycznia 2012 o 19:11

telemarketing to by był gdybym ja dzwoniła. Ja odbieram....

[historia]
Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj
5 listopada 2011 o 15:16

Widać numer na avaii jak najbardziej natomiast w 99% przypadków dzwoniący rozwiązują problem techniczny poprzez inny telefon niż ten którego dotyczy sprawa, ponieważ wiedzą, że zostaną poinstrowani, co i jak wyjąć, przełączyć. A wierz mi, że nawet starsi korzystają z wielu telefonów - ba! nawet większość posiada tak wysokie abonamenty, że głowa mała. Tutaj rozmowa nie wymagała weryfikacji danych, wiec nie wiedziałam ile telefonów (przynajmniej w sieci) pani posiada.

[historia]
Ocena: 3 (Głosów: 3) | raportuj
4 listopada 2011 o 19:34

Z reguły dzwoniący mówią o drugim telefonie, dlatego też nie przewidziałam takiego zagrania ; )

« poprzednia 1 2 następna »