Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
Profil użytkownika

nasturcja

Zamieszcza historie od: 2 stycznia 2013 - 0:11
Ostatnio: 8 sierpnia 2023 - 11:04
  • Historii na głównej: 1 z 1
  • Punktów za historie: 164
  • Komentarzy: 718
  • Punktów za komentarze: 4942
 
[historia]
Ocena: 3 (Głosów: 7) | raportuj
7 lutego 2019 o 13:48

@Fenriss: powiedz mi czy jakiekolwiek wspomnienia o molestowaniu uważasz za wiarygodne czy wszystkie wrzucasz do jednego worka z twojego ostatniego zdania? Jak wiele kobiet musiałoby ci się poskarżyć żebyś uznał, że jednak to okolica nie jest bezpieczna a nie one są przewrażliwione? Naprawdę nie wierzysz, że molestowanie jest powszechne? Nie pytam o gwałty pytam o molestowanie. Jak sądzisz jak często się zdarza?

[historia]
Ocena: 1 (Głosów: 7) | raportuj
7 lutego 2019 o 13:43

@DziwnyCzlowiek: czy jak ktoś napisze "ja nie mogę czuć się bezpiecznie" to też będziesz się wściekał, że o tobie nie wspomniano?

[historia]
Ocena: 3 (Głosów: 11) | raportuj
7 lutego 2019 o 13:33

@minus25: na przykład poprzez zaprzestanie lekceważenia zgłoszeń. Nieuchronność kary pomaga

[historia]
Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj
7 lutego 2019 o 13:26

@misiafaraona: przeciwnie. To dzieci nie mają pretensji do rodziców o nic bo mają za mało informacji, że może być inaczej. Uznają, że "tak ma być" i, że taka jest norma. Dopiero kiedy człowiek dojrzeje zaczyna zdawać sobie sprawę w jak wielu kwestiach rodzice nie mieli racji. I to jest pozytywne bo pomaga unikać powtarzania tych samych błędów na własnych dzieciach.

[historia]
Ocena: -1 (Głosów: 1) | raportuj
7 lutego 2019 o 13:21

@bleeee: Z drugiej strony spróbuj powiedzieć mając nadwagę, że jesteś zadowolony ze swojego wyglądu i się go nie wstydzisz. Zjedzą cię, zwyzywają a potem zaczną ubolewać nad terrorem politycznej poprawności przez który ludzie przestają się starać.

[historia]
Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
7 lutego 2019 o 13:17

@irulax: Takie rozpamiętywanie ma jedną zaletę. Przestrzega innych. Na samej górze masz człowieka który wciąż żyje w przeświadczeniu, że takie zachowanie rodzica jest prawidłowe i dopóki nie przyjmą do wiadomości, że szkodzą zamiast pomagać będą powielać te błędy. Bo to są błędy i wszyscy psychologowie są zgodni, że obniżanie samooceny ze względu na tuszę daje efekt odwrotny od zamierzonego.

[historia]
Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
7 lutego 2019 o 13:07

Zgadzam się ze wszystkim poza ostatnim. Wymagania dotyczące psiego zachowania powinny mieć w sobie odrobinę realizmu a oczekiwanie, że pies będzie odróżniał trawnik pod oknem od trawnika nie pod oknem tego realizmu nie posiada.

[historia]
Ocena: 3 (Głosów: 7) | raportuj
7 lutego 2019 o 12:53

Przecież pies uwiązany na miejscu po prostu położy się i pójdzie spać. To żadna tragedia. Balkon gorzej bo w zimie za zimno a w lato za gorąco ale siedzenie w jednym miejscu i "pilnowanie" go nie jest poza możliwościami standardowego psa.

[historia]
Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj
7 lutego 2019 o 12:34

@DziwnyCzlowiek: Zgadzam się, że to zależy od miasta. W Warszawie jeżdżąc L-ką otrąbiają mnie za przestrzeganie przepisów (głównie ustępowanie pierwszeństwa). Na początku myślałam, że naprawdę robię coś źle bo w końcu dopiero się uczę ale mój instruktor mnie upewnia, że jakbym robiła coś nie tak to on by mi powiedział a na śpieszących się nie należy reagować.

[historia]
Ocena: 8 (Głosów: 8) | raportuj
7 lutego 2019 o 12:28

@niemoja: zależy od miasta. Robię prawko w Warszawie i L-ka na dachu powinna mówić więcej niż listek a i tak ludzie trąbią bo bezczelnie zatrzymuje się na żółtym zamiast wbijać na skrzyżowanie.

[historia]
Ocena: 0 (Głosów: 2) | raportuj
7 lutego 2019 o 10:51

@moniap: w historii o samochodach ludzie dyskutują o samochodach. W ostatniej o dostarczaniu internetu dyskutowali o operatorach. Ale kosmetyki rażą bo... Dlaczego właściwie?

[historia]
Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
7 lutego 2019 o 10:48

U mnie się sprawdził dopiero clinique anti blemish a trafiłam na niego przypadkowo bo szukałam czegoś z dużym SPF

[historia]
Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
7 lutego 2019 o 10:40

Dwa samochody na jedną osobę i są problemy z parkowaniem? Niesamowite! Jak to się mogło stać?

[historia]
Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj
6 lutego 2019 o 17:32

@Iceman1973: W kopalniach na dole przez wieki pracowały kobiety i dzieci bo łatwiej mieściły się w wąskich szybach

[historia]
Ocena: 5 (Głosów: 5) | raportuj
12 stycznia 2019 o 12:13

@dorota64: do czyśćca pójdzie. Jak my wszyscy zresztą. Tu nie ma nic skomplikowanego w kwestii nauki kościoła. Ksiądz mógłby jej odmówić komunii ale nie ekskomunikuje się ludzi za takie rzeczy. Więc jest po prostu dupkiem który źle wykonuje swoją posługę.

[historia]
Ocena: 37 (Głosów: 37) | raportuj
9 stycznia 2019 o 13:13

Połowa ludzi na polecenie restartu modemu wyłączy i włączy komputer. Dlatego właśnie na pierwszą linie są posyłani mili studenci a nie wieloletni wyjadacze.

[historia]
Ocena: 0 (Głosów: 2) | raportuj
8 stycznia 2019 o 14:47

@niemoja: nie. W zadowoleniu z życia matki i żony nie ma nic złego i wiele feministek takie życie prowadzi. Złe jest wyłącznie nie posiadanie wyboru. Jeśli masz możliwość bycia matką, żoną, realizacji zawodowej i utrzymania się samemu to jaką kombinacje sobie z tego wybierzesz to twoja droga do szczęścia. Tylko właśnie o to chodzi żeby to była twoja droga do szczęścia a nie, że jak tylko powiesz, że chcesz coś zmienić to facet cię zostawia z niczym bo "feministki wyprały ci mózg". A to ostatnio się przewija tutaj przez "antyfeministyczne" historie. Że bycie "kurą domową" jest niebezpieczne bo jak się mężczyźnie przestanie podobać to skończy się dla ciebie bardzo źle. I ci ludzie nawet nie widzą, że to co piszą udowadnia, że te straszne feministki mają rację kiedy mówią że warto zadbać o własne zaplecze finansowe. Naprawdę niebezpiecznie jest się z takimi facetami układać na siedzenie w domu skoro przy najmniejszym konflikcie traci się wszystko.

[historia]
Ocena: -1 (Głosów: 3) | raportuj
8 stycznia 2019 o 12:59

@jamesjustjames: Zabawne, że tak mówisz bo jedynym problemem jaki feministki mają z byciem "kurą domową" nie jest "służenie" mężczyźnie w zamian za utrzymanie, a właśnie niebezpieczeństwo zostania bez środków w przypadku rozstania lub śmierci małżonka. Jak widać w historii to niebezpieczeństwo jest bardzo poważne.

[historia]
Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
2 stycznia 2019 o 17:01

@Iceman1973: żona chciała zmiany a zamiast kompromisu dostała wyśmiewanie. A mąż się dziwi, że nie żona nie jest dla niego miła kiedy słyszy od niego o niezrównoważonych i mądrych inaczej. No ciekawe dlaczego nie jest miła. I super, że masz ze swoją żoną kompromis. Czy będziecie w stanie wyrobić nowy kiedy któremuś z was przestanie obecny odpowiadać. Spokojnie bez wyzwisk, że chcesz zmiany bo ktoś ci mózg wyprał? Bo jak na razie nie jesteś w stanie opanować emocji nawet pisząc komentarz w internecie. Zapewniam że w prawdziwym życiu emocje będą jeszcze większe

[historia]
Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
2 stycznia 2019 o 16:30

@Euferyt: No widzisz a ja żadnej z tych kobiet nie znam. A jestem feministką. Brzmi wręcz jak ktoś kogo nie chcę poznać. I powiem ci tak jestem również katoliczką. A jednak jak niektórzy hierarchowie wypowiadają się "w imieniu katolików" to człowiek ma się ochotę schować. Dlatego właśnie nie należy patrzeć na telewizję bo telewizja uwielbia fanatyków. A większość ludzi nimi nie jest. I dlatego właśnie ty googlając jakąś kobietę z memów wyrabiasz sobie opinię w najgorszy możliwy sposób. Co byłoby ok bo w sumie nie musi cię to obchodzić. Gorzej że dyskredytujesz cały feminizm i śmiejesz się z tematu molestowania. A ja tak przewrotnie zapytam. Masz jakiś lepszy pomysł jak w ogóle ruszyć ten problem? Bo udawanie że go nie ma jak dotąd nie przyniosło efektów.

[historia]
Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
6 grudnia 2018 o 11:43

@whateva: Art. 29. 1. Kierujący pojazdem może używać sygnału dźwiękowego lub świetlnego, w razie gdy zachodzi konieczność ostrzeżenia o niebezpieczeństwie. 2. Zabrania się: 1) nadużywania sygnału dźwiękowego lub świetlnego; 2) używania sygnału dźwiękowego na obszarze zabudowanym, chyba że jest to konieczne w związku z bezpośrednim niebezpieczeństwem; Nie trąbi się na pieszych bo pieszy może się przestraszyć i wskoczyć ci pod koła. I wtedy to ty spowodowałeś wypadek a nie on.

[historia]
Ocena: -3 (Głosów: 3) | raportuj
27 listopada 2018 o 20:06

Oj ktoś tu nie pamięta kursu na prawo jazdy. Na pieszych się nie trąbi z przyczyn technicznych więc zostałeś słusznie zbesztany.

[historia]
Ocena: 2 (Głosów: 6) | raportuj
22 listopada 2018 o 10:08

@DziwnyCzlowiek: Czyli przeszkadza ci forma a nie treść? To zaproponuj lepszą. Sposoby protestów są u nas jakie są, górnicy palą opony a pielęgniarki głodują (i są ignorowane). Protesty są kontrowersyjne właśnie po to żeby być widoczne. To ma ci się nie podobać właśnie dlatego żebyś zwrócił uwagę.

[historia]
Ocena: -1 (Głosów: 5) | raportuj
21 listopada 2018 o 13:08

@DziwnyCzlowiek: i nie idą. Feministki w naszym kraju to naprawdę normalny ruch. Wiadomo, że media najbardziej lubią fanatyków ale porównaj sobie jak bez echa przechodzą protesty za legalizacją aborcji a jaki ogromny szum zrobił czarny marsz który był przeciwko zmianom w ustawie. I to feministki właśnie nie chciały zmian. I to feministki robią rodzić po ludzku i standardy opieki okołoporodowej. U nas feministki to mężatki z dziećmi i mówienie o uwielbieniu dla sprzątania jest czymś tak normalnym jak ulubiony kolor. Jak również nigdy nie będziemy mieli problemów zachodu z uchodźcami bo nigdy nie mieliśmy żadnej kolonii. Chyba, że naprawdę globalne ocieplenie sprawi, że w Afryce przestanie dać się żyć i cała się przeniesie do nas ale to raczej za naszego życia się nie stanie.

[historia]
Ocena: 1 (Głosów: 5) | raportuj
20 listopada 2018 o 12:25

@greggor: skoro tak robi większość kobiet to skąd ten ujemny przyrost w naszym kraju?

« poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 1028 29 następna »