Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
Profil użytkownika

crash_burn

Zamieszcza historie od: 19 października 2012 - 22:29
Ostatnio: 13 lutego 2024 - 7:47
  • Historii na głównej: 3 z 4
  • Punktów za historie: 1084
  • Komentarzy: 366
  • Punktów za komentarze: 3003
 
[historia]
Ocena: 4 (Głosów: 4) | raportuj
27 października 2013 o 16:18

po skrócie nr nie stawia się kropki...

[historia]
Ocena: 0 (Głosów: 2) | raportuj
10 października 2013 o 19:44

oczywiście, że się nie równa automatycznie pedofilii, pod warunkiem że osoba taka ma ukończone 15 lat... w innym przypadku jest to pedofilia.

[historia]
Ocena: 3 (Głosów: 7) | raportuj
9 października 2013 o 16:17

@ Sharp_one twoja wypowiedz jest tak głupia, że nawet szkoda słów. Prezentujesz sposób rozumowania podobny do Michalika. Nawet gdyby dziecko wyglądało jak dorosła osoba, posiadało wykształcone cechy płciowe (swoją drogą co przez to masz na myśli, pierwszy okres? duże cycki?) do pewnego wieku jest NIETYKALNA. Każdy zdrowy, dorosły osobnik powinien sobie z tego zdawać sprawę. I uważam, że nie ważne czy to ksiądz, reżyser, hydraulik, czy Bóg wie kto jeszcze, powinien być surowo ukarany.

[historia]
Ocena: 5 (Głosów: 5) | raportuj
6 października 2013 o 11:42

Tu nawet nie chodzi o rozleniwianie się, ale jak można utrzymać się za 0 PLN? a i takie wnioski się pojawiają. Chodzi też o tzw samodzielność finansową, trzeba osiągnąć jakiś poziom dochodów, albo pracować na umowę o pracę, przez chyba rok, żeby nie były wliczane dochody rodziców, w przeciwnym razie sumuje się dochody studenta i rodziców.

[historia]
Ocena: 3 (Głosów: 3) | raportuj
3 października 2013 o 14:31

Stary jak świat numer. Swojego czasu, gdy jeszcze wędlinę pakowano w papier a nie woreczki, na panie tam pracujące mówiono mistrzynie małego paluszka... tak idealnie dociskały wagę, że człowiek nie zawsze się orientował;)

[historia]
Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj
2 października 2013 o 18:21

historia była o zaświadczeniach do stypendiów, więc trzymajmy się jednej wersji..

[historia]
Ocena: -1 (Głosów: 5) | raportuj
2 października 2013 o 16:06

no nie do końca... uczelnia nie jest miejscem pracy więc nie ma obowiązku ubezpieczać studentów z urzędu. Nie spotkałam się z sytuacją, żeby uczelnia pokrywała zdrowotne, nawet w sytuacji małżeństwa z dzieckiem ubezpieczenie było pokrywane albo z zakładu pracy współmałżonka, albo z rodziców... ale to są już wewnętrzne ustalenia uczelni, które mogą się różnić.

[historia]
Ocena: 4 (Głosów: 4) | raportuj
2 października 2013 o 13:21

bzdura. w urzędzie skarbowym składając wniosek podaje się dane osoby która będzie odbierała w takiej rubryce na końcu i nie ma problemu. Mówię tu o zaświadczeniach potrzebnych do stypendiów...

[historia]
Ocena: 0 (Głosów: 6) | raportuj
2 października 2013 o 12:50

ubezpieczenie studentom przysługuje owszem, ale NNW a nie zdrowotne. To jak wspominał timo jest opłacane przez rodziców.

[historia]
Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
27 sierpnia 2013 o 0:51

wyobraź sobie samochód jadący ok 40 na godzinę, który znajduje się w odległości 20m od przejścia. NIE DA SIĘ zatrzymać bez gwałtownego hamowania. Z drugiej strony NIE MA przepisów mówiących o tym, że kierowca ma się zatrzymywać przed przejściem jeśli stoją piesi. Gdyby nawet był jest idiotyczny bo co 100m trzeba by było stawać.. trochę wyobraźni...

[historia]
Ocena: 2 (Głosów: 4) | raportuj
26 sierpnia 2013 o 23:53

jak samoŻąd działa to nie ma mocnych

[historia]
Ocena: 0 (Głosów: 12) | raportuj
23 sierpnia 2013 o 10:43

podoba mi się taki tok rozumowania, jeśli zeszły z rowerów i przechodzą przez przejście to już są święte. Otóż nie, pieszy przed wejściem na pasy powinien upewnić się, że nic nie jedzie, żeby nie spowodować zagrożenia dla ruchu...ale przede wszystkim dla samego siebie...

[historia]
Ocena: 2 (Głosów: 8) | raportuj
23 sierpnia 2013 o 10:40

a z jakiej racji jeśli można zapytać?

[historia]
Ocena: -1 (Głosów: 1) | raportuj
18 sierpnia 2013 o 15:18

Miałyście naprawdę dużo szczęścia, moja znajoma właśnie w taki sposób wylądowała na wózku inwalidzkim...

[historia]
Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
13 sierpnia 2013 o 23:09

Mnie ta historia trochę wydaje się jednak podejrzanie mało prawdopodobna... ludzie zachowują się jak święte krowy, zarówno piesi jak i rowerzyści, ale żeby aż tak? Ciut za dużo dramatyzmu...

[historia]
Ocena: 11 (Głosów: 11) | raportuj
12 sierpnia 2013 o 15:59

mimo wszystko nic nie upoważnia go do ferowania takich ostrych sądów i dzwonienia na policję. Przecież gdyby trafił na mniej ogarniętych stróżów prawa miałby nieźle nasrane w kartotece... ;/

[historia]
Ocena: -2 (Głosów: 4) | raportuj
9 sierpnia 2013 o 12:38

nie pow że wiele.. tylko takie głupie pocieszanie się.. Polska jest na tym 114 miejscu a przecież kraj X czy Y na 120 czy 140...

[historia]
Ocena: 21 (Głosów: 25) | raportuj
9 sierpnia 2013 o 12:31

@ Trollita, założenia bardzo piękne, ale rzeczywistość bywa niestety inna

[historia]
Ocena: 0 (Głosów: 4) | raportuj
9 sierpnia 2013 o 12:24

śmiać się z tego czy płakać? ile można się pocieszać że są kraje pod nami w rankingach?

[historia]
Ocena: -3 (Głosów: 3) | raportuj
9 sierpnia 2013 o 11:53

@BlueBellee A forma bezosobowa "przypomniało mi się" nie jest poprawna? Robiłam coś i przypomniało mi się... jest jak najbardziej poprawną formą gramatycznie...

[historia]
Ocena: -3 (Głosów: 5) | raportuj
9 sierpnia 2013 o 11:04

umiejętność czytania chyba poszła na kawę...

[historia]
Ocena: 18 (Głosów: 22) | raportuj
8 sierpnia 2013 o 12:46

@ Madoka, współczuję Ci serdecznie. W tym wszystkim najbardziej nie rozumiem rodziny, która naciskała żebyś zapraszała "bo wypada". To jest TWÓJ dzień i powinnaś decydować o gościach sama...

[historia]
Ocena: -2 (Głosów: 12) | raportuj
8 sierpnia 2013 o 11:33

@ross13, w pełni się z Tobą zgadzam!! Wykładowca nie ma obowiązku dzielić się swoją pracą, a jeśli ona była żywcem przepisana z książek tudzież stron, to studenci mogą włożyć choćby odrobinę wysiłku żeby to odnaleźć na własną rękę... nie popieram dawania skryptów, prezentacji itd... Studia to nie podstawówka, żeby dzieciom notatki dyktować...

[historia]
Ocena: 2 (Głosów: 2) | raportuj
7 sierpnia 2013 o 13:22

Ok, ale czy niewywiązanie się z wcześniejszych zleceń, niewiarygodność firmu itd nie jest podstawą wykluczenia? Poza tym, piekielny dla mnie jest przepis, który mówi, że wygrywa najtańsza oferta... jeśli ktoś robi coś po kosztach, to albo to jest przekręt albo fuszerka...

[historia]
Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj
7 sierpnia 2013 o 12:06

Pod tym szkoda prezesów kryje się najczęściej bo prezes to jakiś stryjek mojej żony siostry szwagra od strony matki w 10 pokoleniu. Wiem i rozumiem, i naprawdę zdaje sobie sprawę z tego, ale to już lekkie przegięcie, żeby drogę rowerową robić ok 9 miesięcy. Na odcinku, który mierzy nie więcej niż kilkaset metrów. Jeszcze większym absurdem jest, ze firmy które robią takie wpadki wygrywają kolejne przetargi... Są jednak jakieś granice absurdu i przyzwoitości.

« poprzednia 1 26 7 8 9 10 11 12 13 14 15 następna »