Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
Profil użytkownika

crash_burn

Zamieszcza historie od: 19 października 2012 - 22:29
Ostatnio: 13 lutego 2024 - 7:47
  • Historii na głównej: 3 z 4
  • Punktów za historie: 1084
  • Komentarzy: 366
  • Punktów za komentarze: 3003
 
[historia]
Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj
20 maja 2021 o 10:22

@Ata11: dokładnie. Ja nie mam żadnych traum, czy ptsd a myślę, że w takiej sytuacji zareagowałabym dokładnie tak samo jak Autor.

[historia]
Ocena: 2 (Głosów: 4) | raportuj
11 maja 2021 o 18:42

Bzdury gada. A to pisemko to może sobie w buty wsadzić. Jak znów przyjdzie straszyć Was mandatem to zapytajcie go czy słyszał kiedyś o przekroczeniu uprawnień służbowych. A jak macie jego dane to polecam napisać pisemko do komendanta, najlepiej wojewódzkiego z zapytaniem od kiedy pozwala na takie praktyki. Niepotrzebnie się go boicie. Powalczcie trochę o swoje...

[historia]
Ocena: 10 (Głosów: 10) | raportuj
26 stycznia 2021 o 12:56

1) jestem palaczem. Nigdy w życiu nie przyszłoby mi do głowy palić u kogoś w mieszkaniu. Jeśli jest to impreza dłuższa albo wychodzę przed blok/dom, jeśli jest miejsce na palenie. Albo powstrzymuję się na te kilka godzin. Nałóg nie usprawiedliwia braku kultury.

[historia]
Ocena: 5 (Głosów: 5) | raportuj
15 stycznia 2021 o 10:38

@janhalb: ja to rozumiem tak: jak weszła era komórek, większość osób wybrała Play, który był niezbyt lubiany przez TP, a po jej przejęciu również przez Orange. Do dalszej części zdania też potrzebuję pomocy...

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 15 stycznia 2021 o 10:39

[historia]
Ocena: 2 (Głosów: 4) | raportuj
14 stycznia 2021 o 13:30

@Ohboy: tak, doczytałam również, że autokar wtedy gwałtownie skręcał. Więc obstawiam, że ten upadek mógł być wynikiem jazdy a nie pociągnięcia za rękę. ergo: chodzenie po poruszającym się autorze jest niebezpieczne.

[historia]
Ocena: 3 (Głosów: 11) | raportuj
14 stycznia 2021 o 10:25

@mala_czarna90: teoretycznie poruszanie się po poruszającym się autokarze też jest niebezpieczne, bo może nastąpić np. gwałtowne hamowanie, albo stłuczka. Moim zdaniem jesteś nieco przewrażliwiona. Kobieta chciała Cię o coś zapytać, pal licho że było to irracjonalne i miała tę wiedzę, nie zwróciła Twojej uwagi wołaniem więc pociągnęła Cię za rękę. tyle. nie ma tu za wiele piekielności...

[historia]
Ocena: 25 (Głosów: 27) | raportuj
9 listopada 2020 o 13:15

Kto stawia nagrobek zaraz po pogrzebie? Skoro grób jest świeżo wykopany nie powinno się stawiać od razu nagrobka. Poza tym, zasiłek jest na pogrzeb, a nie na postawienie nagrobka, co może spokojnie chwilę poczekać.

[historia]
Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj
11 września 2020 o 19:56

To już stać przy koszu nie można? A oddychać można czy wg Ciebie tez już nie bardzo?

[historia]
Ocena: 11 (Głosów: 11) | raportuj
13 sierpnia 2020 o 15:03

Od zawsze mnie to nurtuje, skąd się wzięło to przekonanie, że rower ma pierwszeństwo? Na przejściu dla pieszych, na czerwonym świetle, ba nawet na chodniku. Niejednokrotnie byłam świadkiem sytuacji, gdy rowerzysta wykłócał się, że on ma pierwszeństwo w sumie to przed wszystkimi... ktoś zna genezę tego?

[historia]
Ocena: 2 (Głosów: 2) | raportuj
7 sierpnia 2020 o 14:21

@singri: jest różnica pomiędzy nie zwracaniem uwagi a nie przywiązywaniem wagi. Jeśli mnie by ktoś zapytał ile razy myje ręce, to też nie powiem konkretnej liczby. Robię to bezrefleksyjnie, zaraz po przyjściu do domu, po wypakowaniu zakupów, przed jedzeniem, po jedzeniu itp... W swoich wypowiedziach deprecjonujesz konieczność mycia rąk zaraz po powrocie do domu, co jest naprawdę co najmniej nierozsądne. Jak już Ci dziewczyny pisały, dotykamy (o ironio, również bezwiednie) tylu powierzchni, że nawet poza covidem pierwsze co powinno się zrobić po wejściu do domu to po prostu umyć ręce...

[historia]
Ocena: 7 (Głosów: 9) | raportuj
4 sierpnia 2020 o 14:27

@Samoyed: Myślę, że mam solidne podstawy wyznaniowe, i nie wycofuje się z tego, że NT jest główną księgą katolicyzmu. Upraszczając i dopowiadając: W Starym Testamencie rozpoczyna się historia Zbawienia, którego ukoronowaniem jest przyjście Jezusa i jego śmierć na krzyżu. Jest to nasz punkt wspólny z Judaizmem. Natomiast NT nie zmienia Prawa zawartego w ST (np. dalej "uznawany" jest dekalog) jest Jego dopełnieniem i wypełnieniem, czyli np.dekalog uzupełnia o przykazanie miłości. Tym się własnie różni katolicyzm od Judaizmu, że uznajemy naukę Jezusa za kluczową. Widzę, że masz duża wiedzę nt religii, ale stosujesz bardzo duże uproszczenia i celowo pomijasz pewne fakty, co jest już sztuczką erystyczną.

[historia]
Ocena: -1 (Głosów: 15) | raportuj
4 sierpnia 2020 o 10:55

Podstawowa różnica jest taka: jak Katolik zrobi coś złego, to jest pojazd na całą religię i instytucję kościoła. Jak Muzułmanin, to słyszymy, że na podstawie tego jednego przypadku nie możemy oceniać całej religii. Pomogłam?

[historia]
Ocena: 13 (Głosów: 19) | raportuj
4 sierpnia 2020 o 10:52

@Ophelie: Bardzo lubię komentarze osób, które nie mają o czymś pojęcia ale się wypowiadają. Katolicyzm jest oparty przede wszystkim na Nowym Testamencie. Stary Testament, zwłaszcza pięcioksiąg mojżeszowy to kanwa Judaizmu...

[historia]
Ocena: 20 (Głosów: 20) | raportuj
4 sierpnia 2020 o 10:48

Czuje, że to nie będzie koniec tej historii. Z niecierpliwością czekam na ciąg dalszy. Zawsze mnie zaskakuje, jak ludzie potrafią być roszczeniowi i zdziwieni jak muszą ponieść konsekwencje swojej głupoty.

[historia]
Ocena: 8 (Głosów: 8) | raportuj
21 lipca 2020 o 9:17

@Armagedon: Ja obstawiam, że w wiekszości urzędów traktowali tę drugą literkę jako błąd. Też po raz pierwszy widzę, żeby były dwie literki w adresie, więc wydaje mi się, że po prostu urzędy czy banki ignorowały drugą literkę. Nie wiem czy dobrze zrozumiałam historię, ale autorka napisała, że nie wiedziała gdzie właściwi adresaci mieszkają, stąd mój wniosek, że nadawca wpisywał tylko 1a, bez doprecyzowania, że to jest 1aa. Swoją drogą w moim adresie jest niestandardowa literka, powiedzmy Główna 6Q/1 i też mam z tym problemy jak podaję adres.

[historia]
Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
19 lipca 2020 o 21:34

@digi51: moim zdaniem tego się nadal nie da czytać...

[historia]
Ocena: 5 (Głosów: 7) | raportuj
12 maja 2020 o 18:30

I ta kasjerka była winna temu? I to jest jej wina, że dba o przestrzeganie procedur? I, że zwróciła uwagę jakiejś kobiecie, która nie potrafi zaczekać minuty, bo AKURAT TERAZ chce sobie wziąć torbę? Czemu nie zwróciłaś uwagi temu dziadkowi, albo jego towarzyszowi? Lepiej wylać nad na niewinną kasjerkę. Żałosne.

[historia]
Ocena: 10 (Głosów: 12) | raportuj
10 maja 2020 o 14:49

Ten gniot na głównej? Co za czasy, co za zepsucie... Jak nie historie o złych kobietach to dumą z hodowania urazy x lat. Można chyba już oficjalnie uznać: piekielni zeszli na psy.

[historia]
Ocena: 4 (Głosów: 6) | raportuj
28 kwietnia 2020 o 11:00

@niki1990: WOOOW, ale lista wymagań, praca zdalna a potem w określonych godzinach i tylko pn-pt. I płacz, że mało dają. Może nikt Ci tego nie powiedział, ale cały świat się do Ciebie nie dostosuje tylko dlatego, że jesteś matką i TOBIE ma być dobrze. I szczerze, Twoja postawa roszczeniowa sprawia, że coraz więcej osób ma negatywny stosunek do samotnych matek, ba nawet Ty je określasz jako roszczeniowe Karyny. Wg mnie jesteś jedną z nich. I osobiście uważam, że i tak masz większą pomoc niż przeciętny człowiek, który albo dzieci nie ma, albo wychowuje je z partnerem. Stare porzekadło mówi, jak się chce - to się znajdzie sposób, a jak nie - to powód. Wymagasz od wszystkich tylko nie od siebie i przestań oczekiwać, że coś Ci się należy tylko z tytułu posiadania dziecka..

[historia]
Ocena: 10 (Głosów: 18) | raportuj
30 marca 2020 o 11:43

Słusznie zrobiłeś, ale wiesz, że nie z czasownikami piszemy oddzielnie?

[historia]
Ocena: 4 (Głosów: 6) | raportuj
13 marca 2020 o 14:26

@digi51: Ja pracuje na laptopie. Mamy od dawna politykę pracy zdalnej wprowadzoną, całe 2dni w miesiącu, więc kwestia dostępów jest dawno załatwiona. A mimo tego mój pracodawca nie pozwolił nam skorzystać z pracy zdalnej.

[historia]
Ocena: 8 (Głosów: 8) | raportuj
15 lutego 2020 o 9:39

"A taki dobry chłopak był, na klatce zawsze dzień dobry mówił.."

[historia]
Ocena: 5 (Głosów: 7) | raportuj
17 stycznia 2020 o 20:48

Kurier z fobią społeczną? ;d

[historia]
Ocena: 6 (Głosów: 8) | raportuj
17 stycznia 2020 o 11:30

Trochę masz racji, a trochę nie. Faktem jest, że pewne dysfunkcje istnieją, np. dyskalkulia czy dysleksja. Zdiagnozowane na odpowiednim etapie rozwojowym mogą zostać w pewnym stopniu zniwelowane, co wymaga jednak dużych nakładów pracy zarówno dziecka i rodzica. I tu, niestety, jest pies pogrzebany. Mam wrażenie, że te orzeczenia są rozdawane trochę na wyrost, osobom które niekoniecznie powinny je dostać. A druga sprawa, rodzice tych dzieci podchodzą do tego tak: skoro moje dziecko ma dys, to wszystko mu wolno. Duże uproszczenie i generalizacja, fakt. Ale w wielu przypadkach niestety działa taki mechanizm.

[historia]
Ocena: 3 (Głosów: 3) | raportuj
14 stycznia 2020 o 18:40

@le_szek: wiesz jak to się mówi: wielkie umysły... I te sprawy :P

« poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 1014 15 następna »