Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
Profil użytkownika

minus25

Zamieszcza historie od: 25 kwietnia 2011 - 18:18
Ostatnio: 30 stycznia 2023 - 19:13
O sobie:

Masz jakąś sprawę- napisz prywatną wiadomość.

  • Historii na głównej: 11 z 13
  • Punktów za historie: 2408
  • Komentarzy: 1365
  • Punktów za komentarze: 9448
 
[historia]
Ocena: 11 (Głosów: 13) | raportuj
19 lutego 2022 o 8:37

@Honkastonka: gdyby konsultant miał wiedzę na temat produktu to klienci uniknęliby dwukrotnego spaceru w parszywej pogodzie. To dość istotna informacja w kontekście piekielności.

[historia]
Ocena: 11 (Głosów: 13) | raportuj
19 lutego 2022 o 8:34

Proponuję promocję - uznajecie każdy rozpatrzony wniosek, ale doliczacie 50zł kary za każdy błąd ortograficzny popełniony przez zgłaszającego :) Kupisz sobie z prowizji samohud i mierzkanie ;)

[historia]
Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
19 lutego 2022 o 8:31

@GrubyTomek: to że kierownicy/dyrektorzy zawsze starają się zaoszczędzić na zatrudnianiu odpowiedniej liczby pracowników to piekielność sama w sobie, ale takie sytuacje zdarzają się zarówno przy 1 osobie na recepcji, jak i przy 3 recepcjonistach i kierowniku recepcji na miejscu. W sezonie telefon w większych hotelach dzwoni praktycznie bez przerwy między ~10 a 21. W jednym z obiektów w których pracowałem na recepcji siedziały czasem 3 osoby, dodatkowo funkcjonował dział obsługi telefonicznej (2 os) a i tak pod koniec dnia na telefonach było po 100-150 nieodebranych połączeń.

[historia]
Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
19 lutego 2022 o 8:29

@mama_muminka: Małe hotele wrzucają ofertę na booking bo nie mają zaplecza/chęci prowadzić własnej sprzedaży. Większe hotele używają bookinga jako reklamy - muszą dać tam chyba niższe ceny niż swoich własnych ofert (chociaż jest sporo sposobów na obejście tego wymogu)i wystawiają tam 10% pokoi, resztę sprzedają sami. Warto przy rozmowie ze sprzedawcą powiedzieć że na bookingu masz cenę taką a taką, i czy zaproponuje lepszą. Ja zawsze proponuję.

[historia]
Ocena: 6 (Głosów: 6) | raportuj
17 lutego 2022 o 8:43

Następnym razem nawet żarówki nie wymieniaj, bo potem będą pretensję jak padną korki że to wina tej Twojej żarówki.

[historia]
Ocena: 14 (Głosów: 14) | raportuj
17 lutego 2022 o 8:41

Szkoda, że Agnieszka nie potrafiła w bardziej dojrzały sposób powiedzieć, że ma dość wysłuchiwania o tym samym. Mogłabyś wtedy ocenić, czy faktycznie chcesz się z nią przyjaźnić.

[historia]
Ocena: 4 (Głosów: 4) | raportuj
17 lutego 2022 o 8:31

Przykro mi, że spotkała Cię śmierć w rodzinie. Ktoś bliski niedawno zmarł też u mnie. Jednak ta historia zupełnie nie pasuje na ten portal.

[historia]
Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj
16 lutego 2022 o 9:22

@Konradek: Boty często używają po prostu kilkudziesięciu/kilkuset nagranych wcześniej linijek tekstu, stąd naturalny głos i sposób wypowiedzi ustalonych zdań.

[historia]
Ocena: 5 (Głosów: 5) | raportuj
16 lutego 2022 o 9:20

@katem: Moim przesłaniem było raczej "uprzejmością można zdziałać bardzo dużo, i nie warto zachowywać się jak bydło gdy coś zniszczymy/wybrudzimy", ale masz prawo zrozumieć je na swój sposób.

[historia]
Ocena: 4 (Głosów: 4) | raportuj
16 lutego 2022 o 9:17

No i bardzo dobrze robisz, stówa czy dwie nie są wartę stresu i ryzyka utraty całej kwoty.

[historia]
Ocena: 6 (Głosów: 6) | raportuj
13 lutego 2022 o 18:55

@Crannberry: Jeśli nie ma trzeciej opcji - jeśli samo prześcieradło, to na pewno prześcieradło. Jeśli całą pościel - to chyba już lepiej ręcznik... chociaż nie znam dokładnego przelicznika pościelowego ;)

[historia]
Ocena: 11 (Głosów: 11) | raportuj
13 lutego 2022 o 16:25

@singri: Ha! Czarno, bo pasta, czaję i doceniam. A poważnie - w najlepszym wypadku taki ręcznik nadaje się później już tylko do polerowania butów. Ewentualnie można założyć go na plecy jak pelerynę i udawać brudnego superbohatera, ale nie wypierze się i nie można go już dać gościom.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 13 lutego 2022 o 16:26

[historia]
Ocena: 8 (Głosów: 12) | raportuj
13 lutego 2022 o 15:48

@Ohboy: tak, kiedyś wytłumaczyła mi to jedna z koleżanek z pracy. Jeśli absolutnie nie ma innego rozwiązania - pewnie, lepiej użyć ręcznika, niż zabrudzić cały materac. Jeśli jednak można - warto zainwestować np w podkładkę higieniczną (trochę przypomina koc o właściwościach pieluszki). Ale na pewno ręcznik można chociaż przeprać albo zmoczyć wodą, niekoniecznie zostawić japońską flagę do wyschnięcia na amen :)

[historia]
Ocena: 14 (Głosów: 16) | raportuj
13 lutego 2022 o 15:45

@BordoKropka: Podpaskę (jeśli można i ma to sens) podkład higieniczny, ewentualnie poprosić o dodatkowe prześcieradło (znacznie tańsze niż ręczniki). Pytanie wcale nie wieśniackie, bardzo sensowne i dziękuję za nie.

[historia]
Ocena: 4 (Głosów: 4) | raportuj
9 lutego 2022 o 14:07

@Crannberry: Tak naprawdę, to zarówno tę jak i następną historię można skrócić do "uśmiechem więcej załatwisz niż wulgaryzmami" :)

[historia]
Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj
9 lutego 2022 o 11:57

@Jorn: przez apkę - czyli pewnie Booking? Jeśli tak - zwróć uwagę na to, czy wybierasz "prośba o podwójne łóżko", czy "pokój z łóżkiem podwójnym". Prośbę można spełnić lub nie, pokój z łóżkiem podwójnym należy Ci się bez dyskusji. Pewnie, jeśli jest możliwość - staramy się dawać gościom pokój albo "z tych lepszych" albo w ogóle "ich ulubiony", jednak obietnica ZAWSZE musi być zabezpieczona formułką "w miarę możliwości..." albo "jeśli tylko będzie to możliwe...". Jeśli gdzieś jest inaczej - to dość ryzykowne.

[historia]
Ocena: 2 (Głosów: 2) | raportuj
9 lutego 2022 o 10:51

@Alxndra: Jeśli w jakimś hotelu płacisz za konkretny pokój (zdarza się co jakiś czas) widok (czasem się zdarza), albo ustawienie mebli (nigdy się z tym nie spotkałem, chyba że chodzi Ci o "2 łóżka pojedyncze zamiast podwójnego") i masz to w potwierdzeniu lub ofercie mailowej/na stronie - masz prawo nie tylko czuć się niezadowolona, ale domagać się zwrotu wpłaconych środków lub przynajmniej rabatu na pobyt. Oczywiście piszę o sytuacji w której faktycznie "płacisz za widok", a obiekt się nie wywiązał.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 9 lutego 2022 o 10:53

[historia]
Ocena: 7 (Głosów: 7) | raportuj
9 lutego 2022 o 8:41

@Face15372: Dziękuję, jeśli dziś też będę miał luźny dzień w pracy - z przyjemnością opiszę jeszcze kilka rodzai marudnych gości :)

[historia]
Ocena: 11 (Głosów: 11) | raportuj
9 lutego 2022 o 8:38

@Balam: bo tak zachowuje się większość "znajomych szefa" :) Najczęściej szefa "znają" ci, którzy nie są w stanie podać jego imienia, nazwiska, ksywki ani nawet opisu wyglądu...

[historia]
Ocena: 9 (Głosów: 9) | raportuj
9 lutego 2022 o 8:34

@yugi: Jeśli mieliście potwierdzenie rezerwacji - mam nadzieję, że nie zostawiliście tak tej sprawy? Zwłaszcza że tyle indywidualnych ustaleń, to może i przedpłata była? Ja kiedyś zarezerwowałem "ostatni pokój w mieście X", potwierdziłem telefonicznie, że będę za 30 minut. Przyjechałem za 15 minut, okazało się że pani sprzedała "mój" pokój "bo tak długo pan się nie odzywał".

[historia]
Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
8 lutego 2022 o 9:21

Rozwód z dzieckiem to straszna sprawa :(

[historia]
Ocena: 2 (Głosów: 2) | raportuj
8 lutego 2022 o 8:49

co?

[historia]
Ocena: 7 (Głosów: 9) | raportuj
8 lutego 2022 o 8:30

Mnie bardziej wkurzają ludzie, którzy w supermarkecie zostawiają wózek na środku alejki, albo jeszcze lepiej - spotkają się dwie rodzinki na skrzyżowaniu alejek, nie staną z boku, nie staną w rządku, tylko cała gromada stoi z wózkami w alejce i blokuje jedno albo kilka przejść. Albo osoby, które NATYCHMIAST po wyjściu z budynku pełnego ludzi (też niech będzie market) zatrzymują się, wyciągają telefon i stają się zombie, które nie ogarniają co się dzieje dookoła. Nic, że blokują wychodzących, że nie pozwalają innym wejść - najważniejsze, że panicz wyszedł za drzwi sprawnie, a za drzwiami to się już i położyć można, po co odejść 3 kroki na bok. No, ulżyłem sobie!

[historia]
Ocena: 5 (Głosów: 5) | raportuj
3 lutego 2022 o 9:37

Skoro to wina społeczeństwa, to przepraszam że w 1/36000000 kogoś pobiłem...

[historia]
Ocena: 3 (Głosów: 3) | raportuj
3 lutego 2022 o 9:31

Rozumiem i podzielam wkurzenie na zawalidrogów lewego pasa, ale jazda na zderzaku jest po prostu bardzo niebezpieczna, zarówno dla Ciebie, dla zawalidrogi oraz dla wszystkich jadących dookoła. Zaniechaj.

« poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 1053 54 następna »