Profil użytkownika
minus25 ♂
Zamieszcza historie od: | 25 kwietnia 2011 - 18:18 |
Ostatnio: | 30 stycznia 2023 - 19:13 |
O sobie: |
Masz jakąś sprawę- napisz prywatną wiadomość. |
- Historii na głównej: 11 z 13
- Punktów za historie: 2408
- Komentarzy: 1365
- Punktów za komentarze: 9448
Upewnię się tylko - wyprzedzał coś serio, czy tylko taka wymówka?
Jak postąpić? Absolutnie nic nie płacić bo złodziej każe przez telefon. Skontaktować się z prawdziwym urzędem (zadzwonić do MPK, biura czy innego banku który niby do Ciebie dzwoni) i wyjaśnić sprawę. Albo chociaż zgooglować kilka pierwszych słów z listu/maila/sms którego otrzymujesz od oszusta. Prawie zawsze znajdziesz artykuły typu "uważaj na tego oszusta!"
@Fahren: to ja bym chyba padł ze śmiechu na Twoim miejscu, co za parodia...
Czyli nie kazali Ci przelewem na konto urzędu?
sprzedawca: możesz kupić za 100zł moje pudełko-niespodziankę, nikt nie wie czy jest w nim kocia kupa czy sztabka złota, dlatego tak tanio autor: otworzę pudełko i zajrzę do środka sprzedawca: skoro w pudełku na pewno jest złoto - cena wynosi teraz 1000zł Mi się to wydaje proste i logiczne.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 20 maja 2022 o 9:55
co xD
"ten gość jest dla mnie złośliwy, więc go zabije" taka jest Twoja logika. Mam nadzieję, że jesteś tylko trollem.
Czekaj stop...z jakiej paki robotnik dostał pieniądze, żeby zapłacić za JEGO stłuczkę? Jak już rozdajesz, to wyślij mi też kilka stów, niedawno zmieniałem olej w aucie. Ustalacie cenę 8-9 tysięcy, po czym gość informuje Cię, że to jednak będzie kosztować ponad 3 razy tyle i Ty nadal z nim współpracujesz? I to bez żadnej spisanej umowy? Kupiłeś materiały ZANIM w ogóle ktoś przyszedł obejrzeć łazienkę, nie mówiąc już o podpisaniu umowy dot. ceny usługi? Jakby to powiedzieć... mam do sprzedania wieżę Eiffla, chcesz kupić? Nie pytaj oczywiście o papiery.
@shpack: "nie wymyślaj i nie rozpamiętuj" wsadź sobie takie januszowskie rady głęboko w kieszeń.
Jedynym błędem restauracji było oferowanie takiej babie darmowej ryby albo i chociaż darmowej szklanki wody.
@Maurycy_the_look: uproszczę historię specjalnie dla Ciebie zdradzanie złe rozwody trudne zazdrość niedobra
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 4 maja 2022 o 14:18
Admini, już nie wystarczą wykopaliska, teraz też daty zmieniacie? xD
Podaj mu adres na komendę 3 miasta dalej i zaproś na oględziny auta.
Cała średniej długości historia, trzymanie tego w pamięci X lat... bo ktoś zażartował z dzieckiem? Trudno mi nawet powiedzieć że "z dziecka", bo to nie dziecko jest puentą żartu...
Czuję tu delikatny, acz niepozostawiający żadnych wątpliwości zapaszek, smrodek. Cuchnie fejkiem innymi słowy. Może bardziej "przekoloryzowaniem" niż fejkiem.
3% z 30 kursów, czyli 0.9 kursu? 15% z 30 kursów, czyli 4.5 kursu? Może to dzięki takim asom matematyki aplikacja działa jak działa...
@weron: A jeśli będą stały w kolejce same matki w zaawansowanej ciąży, każda po tyle samo litrów krwii oddała, i do tego każda jest niepełnosprawna?
@Jorn: To prawda, czasem jest to "dobrze przemyślane", choć ja nadal uważam, że to nieuczciwa praktyka (o ile gość nie jest bardzo jasno poinformowany o tym, że może zostać przeniesiony do innego obiektu).
@Ohboy: Może ktoś się ucieszył, że ma zwierzątka gratis :)
@Ohboy: Ostatnio "mój" obiekt dostał ocenę 7/10 (niska jak na nas) z dopiskiem "gdyby nie pogoda, byłoby idealnie".
@timka: niestety masz rację - zawsze to będzie "wina systemu", a do systemu gość nie dostanie wglądu bo "dane osobowe tu są", monitoring nie działa a pańskiego płaszcza nie mamy.
@timka: od kilku ładnych lat biura podróży przestają być gwarantem czegokolwiek.
Wiem, że to historia sprzed dekady, ale chciałem napisać - złapała mnie mocno za serce i nie chce puścić. To wspaniałe, że takie przeżycia przekuwasz w coś dobrego.
@nursetka: Moim zdaniem bardzo słusznie robisz, sam też tak robię. Same negatywne są czasami wystawiane bez sensu, tzn komentarz "za drogo i brzydki pokój", a w ocenie lokalizacja obiektu czy obsługa 0/10. Ludzie którym chce się zastanowić nad oceną (nie 10/10 ani nie 0/10) najczęściej piszą szczerze.
@pasjonatpl: Pewnie że musi zwrócić. No i 2/10 takich poszkodowanych zrobi awanturę, a 8/10 da się spławić "zwrot dostanie pan w ciągu tygodnia bo to wina siły wyższej". A w tym czasie jego pieniędzmi zapłaci się np za pralnie czy tam inne sprawy.