Profil użytkownika
kabo
Zamieszcza historie od: | 5 sierpnia 2011 - 18:04 |
Ostatnio: | 17 listopada 2021 - 23:21 |
- Historii na głównej: 6 z 12
- Punktów za historie: 4909
- Komentarzy: 311
- Punktów za komentarze: 2345
Zamieszcza historie od: | 5 sierpnia 2011 - 18:04 |
Ostatnio: | 17 listopada 2021 - 23:21 |
Zobacz też inne serwisy:
|
|||
Retro Pewex | Pewex | Faktopedia | Stylowi |
Rebelianci | Motokiller | Kotburger | Demotywatory |
Mistrzowie | Komixxy |
Widełki są bodajże 1-10mb. I jak najbardziej należałoby zgłosić problem, bo bez tego operator nawet nie wie, że coś nie śmiga :)
Może sypią Ci się błędy liniowe/transmisyjne, może są przeciążenia na węźle - jak chcesz, podaj numer linii/ID łącza na priv, postaram się coś wykombinować, co prawda akurat zajmuję się DSLem, ale to ta sama technologia
Co innego zrobić drobny błąd czy literówkę, a co innego pisać "żeczy", "remąt" "zaczołem" czy "żucić". Ja tam się zastanawiam, czy ktoś to na poważnie napisał, czy to jakaś prowokacja jest...
Co to w ogóle jest??? Różne historie się tu trafiają, jedne poprawne pod względem gramatycznym/stylistycznym, inne mniej, ale to powyżej? Kto Cię chłopaku uczył konstruować zdania?
Zbyt duży zbieg okoliczności. Poza tym pani z pogotowia potwierdzała adres zdarzenia, jeśli dobrze pamiętam.
Dzięki, będę wiedzieć na przyszłość:)
Ale takie stado trolli? Coś jest chyba nie tak na stronie - dałam Ci plusa, po odświeżeniu masz ocenę 0, a po kolejnej próbie wciśnięcia plusa wyskakuje -7...
O_o, kto tak ładnie pominusował wszystko???
Że priorytet niski, to rozumiem. Ale chodzi o sam obieg informacji - z tego, co pamiętam, dodzwoniłam się na policję, a pogotowie dostało informację po dwóch godzinach... Szkoda gadać
No tak, miało być "słoneczny, zimowy dzień", ale się pokićkało. Już poprawiam:)
Zawsze się zastanawiam, po co ta budka tam stoi, wygląda jak szalet:)
Tekst "Chyba Cie po****ło dziewczynko" zapewne jest jedną z oznak bycia dżentelmenem:) Stary, trochę za bardzo się lansujesz, jak to upadek moralny Cię boli...
"Kłują"
Pracuje. Ale jeśli zadzwonicie, złożycie skargę, długo nie popracuje. Nie wiem, jaki to operator, ale jeśli rzeczywiście dialog wyglądał tak, jak przytoczyłaś (młoda kobieta zwraca się w formie bezosobowej?), to chyba urąga jakimkolwiek standardom rozmowy na infolinii. Sama pracuję na infolinii technicznej. Jeśli przeprowadziłabym taką rozmowę z klientem, mój kierownik chyba palnąłby sobie w łeb:)
Hahaha gratulujemy! Z komentarzy widać, że spora część Piekielnych wyczekiwała na ten moment:) Serdecznie Was pozdrawiam
Czy to, że pielęgniarki na nocnym dyżurze szły spać, jest takie piekielne? Pielęgniarka też człowiek i też ją sen morzy
Ha, ha, ha, no nie mogę:D Świetna historia, zwłaszcza "Łobudubu" mi się podobało:)
Zależy, jaka infolinia/usługa. Zależy, czy obsługa klienta indywidualnego, czy biznesu. Jeśli masz Neo, mogło tak być:)
I szedłeś NA PIECHOTĘ 30km? No błagam...
@Werbena, a gdzie Ty masz tu gnojenie? Ten wpis z prośbą o wyrozumiałość jest bezsensowny, to tak, jakbyś prosiła o wyrozumiałość swojego recenzenta, bo pierwszy raz piszesz magisterke... Poza tym, pojawia się on w co trzeciej historii, ile można?
Hm, też mam firmowy pakiet w LUX-MEDzie i akurat nigdy nie spotkało mnie tam nic nieprzyjemnego, spóźnieniaq nie przekraczaja 5min i wszyscy byli bardzo mili. Jednak wszędzie zdarzyć się może czarna owca..
Ciekawe, na jakiej podstawie mieliby zerwać umowę z winy operatora? Zapłaciliby karę umowną i tyle
"Bierzące" mnie rozwaiły, ale ten "klijent" wyjątkowo rzucał się oczy... Litości, wystarczy spojrzeć na nazwę strony, żeby napisać poprawnie!
Jezu, nie była nigdy w Subwayu, ale koszmarnie drogie macie te kanapki! Kanapka za 12zł?
Ja wiem, czy to takie bardzo zabawne...