Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
Profil użytkownika

magic1948

Zamieszcza historie od: 5 lipca 2011 - 14:04
Ostatnio: 23 stycznia 2023 - 23:25
  • Historii na głównej: 2 z 3
  • Punktów za historie: 1262
  • Komentarzy: 533
  • Punktów za komentarze: 1064
 
[historia]
Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
21 lipca 2020 o 21:42

@bazienka: Treścią pornograficzną nie jest zwykły nagi człowiek, tylko taki, hmmm "w gotowości", lub w trakcie stosunku, czy też innych zabaw.

[historia]
Ocena: -1 (Głosów: 1) | raportuj
21 lipca 2020 o 21:38

@bazienka: Ale po co ma się wpieprzać w nieswoje sprawy?

[historia]
Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
21 lipca 2020 o 21:36

@Leme: Małżeństwo, to mąż i żona. Czyli mężczyzna i kobieta, a nie dwie kobiety, lub dwóch mężczyzn. Co do adopcji, nie ma badań dowodzących że to dobre, czy też że złe, ale na dzieciach i ich psychice nie mam zamiaru testować.

[historia]
Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
21 lipca 2020 o 21:30

@rodzynek2: Napisałem, że to dla mnie jest piekielność, jako klienta, nie jako restauratora, choć punkt widzenia drugiej strony znam bardzo dobrze.

[historia]
Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
21 lipca 2020 o 21:26

@Ata11: Tak, jest jeden bankomat, na początku deptaka, przed wejściem na zaporę. Po drugiej stronie już tego nie ma i jak się dowiadujesz, że masz mieć gotówkę, to trzeba zrobić 2km (tam i z powrotem). Napisałem w historii, że potrafię zrozumieć stragan na bazarze, że to jakiś większy koszt, lub, jak niektórzy piszą, polska bezgotówkowa itp, o tyle nie potrafię zrozumieć restauracji. Akurat wiem co piszę, bo lokal osoba bliska prowadziła i terminal miała.

[historia]
Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
20 lipca 2020 o 0:58

@jo73: Co innego wyjazd na rok, dwa i powrót, a co innego prawa wyborcze dla ludzi, którzy od 30 lat siedzą poza Polską, tudzież tacy, którzy nawet urodzili się gdzieś indziej, ale mają polskie obywatelstwo. Zakrawa to na kpinę. Ale oczywiście, prawo stanowi, że mogą głosować.

[historia]
Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
20 lipca 2020 o 0:44

@GlowaWChmurach: Osobiście uważam, że jeżdżenie chodnikiem, zamiast jezdnią, jest, przy założeniu minimum inteligencji drogowej, bezpieczne. Co w tym złego? Oczywiście, pełne pierwszeństwo pieszego i tylko w wypadku, gdy nie ma ścieżki rowerowej. Natomiast, gdy jest ścieżka i ktoś jedzie chodnikiem, lub ulicą, to wprowadziłbym mandat wyższy niż obecnie oraz chłostę :) Tak samo, jak włażenie pieszych na ścieżkę. Pełno miałem sytuacji, gdy ścieżka jest co prawda oddzielona tylko linią, ale widoczną, elegancką a pieszy zapatrzony w telefon idzie i nagle ładuje mi się pod koła włażąc na ścieżkę. Ostre hamowanie moje i nagle pieszy wykonuje obrót łbem i odskok ze zdziwioną miną na chodnik. Albo kobieta, która idzie z wózkiem po ścieżce. Idąc chodnikiem zwracam uwagę, żeby zeszła, to ta rozgląda się i tekst "Ale nic nie jedzie". Zapytałem, czy w takim razie nie ma ochoty przejść się jezdnią, bo to jest to samo, ale już nie odpowiedziała.

[historia]
Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj
5 lipca 2020 o 22:44

@Ginsei: Nie ma znaczenia wiek. Ma znaczenie myślenie za to. Skoro wjeżdżam na skrzyżowanie o ruchu okrężnym, jakim jest tzw. rondo, jeżdżąc po nim tego kierunku nie zmieniam. Dopiero, gdy z niego zjeżdżam następuje zmiana tegoż i jednoznaczne jest, by wrzucić kierunkowskaz. Proste.

[historia]
Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj
5 lipca 2020 o 22:42

@incomperta: Uświadom sobie, że to jest skrzyżowanie. Ale o ruchu okrężnym, więc poruszając się na nim nie zmieniasz kierunku ruchu, tylko przy zjeździe. Ale to przekracza chyba Twoją percepcję :)

[historia]
Ocena: -2 (Głosów: 2) | raportuj
29 czerwca 2020 o 14:32

@Leme: Małżeństwo to małżeństwo. Mąż i żona. A związek homoseksualny, tudzież trójkąt, niech sobie założy związek i niech mają prawa do leczenia, do dziedziczenia. Jestem jednak przeciwny opcji adopcji przez w/w

[historia]
Ocena: 2 (Głosów: 2) | raportuj
18 czerwca 2020 o 19:43

Jedna sprawa. Skan zaświadczenia jest tylko kwitkiem, którym tak naprawdę można się podetrzeć. Co to za potwierdzenie? To niczego nie dowodzi. Możesz zgłosić kradzież a potem się tym samym dowodem posłużyć. Przecież zwykły "kanar" nie ma możliwości sprawdzenia na miejscu, że dowód jest kradziony. Bo niby jak? Spisuje z dowodu i tyle. Ważna jest np. opinia biegłego grafologa, że to nie Twój podpis.

[historia]
Ocena: 0 (Głosów: 2) | raportuj
16 czerwca 2020 o 16:18

@Kot_sie_zepsul: Chyba minusują Cię cykory i ludzie, którzy ślepo wierzą w to, co media podają. Dziwne, bo zapomnieli szybko co to jest propaganda (lub co młodsi nie wiedzą w ogóle). Wirusa mamy i to nawet wiele w sobie. Gdyby testy zrobili na wszystkie możliwe wirusy, to byśmy wszyscy byli w kwarantannie. Masakra, jak ludzi łatwo zmanipulować, nastraszyć i zamknąć w imię zdrowia.

[historia]
Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj
25 kwietnia 2020 o 23:22

@misguided: No to potem są takie sytuacje. Trzeba pysk otworzyć, wtedy, kiedy to konieczne.

[historia]
Ocena: 0 (Głosów: 2) | raportuj
27 marca 2020 o 10:35

@niepodam: Co ma RODO do opinii o pracowniku?

[historia]
Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
25 marca 2020 o 0:13

@bazienka: No i to mam na myśli, ze ma z rodzicami pogadać i że trzeba umieć to zrobić. Skoro ona tego nie umie... patrz wyżej.

[historia]
Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj
25 marca 2020 o 0:07

@bazienka: Ale póki nie ma, to wyjdzie na najgorszą, że niby chce związek rozwalić.

[historia]
Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj
25 marca 2020 o 0:05

Ad 1 To się nazywa słuch selektywny. Ad 4 Tak, jak w innych komentarzach, nie mogą ludzie zamontować kamerek? Nie tylko w autach, ale i np. na bloku, żeby obejmowały teren? A dziennikarz... Poziom rzetelności jak u nas w Fakcie. Nie sprawdzą, nawet poprawnie nazwy miejscowości nie napiszą, ale "artykuł" jest. Masakra.

[historia]
Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
23 marca 2020 o 14:07

@yfa: Tak, masz uwielbiamy tak robić, to nasza pasja. Weź się ogarnij, zamiast pisać debilizmy.

[historia]
Ocena: -2 (Głosów: 4) | raportuj
15 lutego 2020 o 12:23

@Azheal: Faceci to właśnie ogarną bez problemów. To większość kobiet ma problem, żeby się przed drugą kobietą rozebrać. Tak, jakby od razu każda miała przykuwać uwagę każdej.

[historia]
Ocena: -1 (Głosów: 3) | raportuj
29 stycznia 2020 o 19:07

@jass: Problem w tym, że jak mu powie, a nie ma dowodów, to ona wyjdzie na najgorszą. Nie jej życie, niech się nie wtrąca.

[historia]
Ocena: 1 (Głosów: 3) | raportuj
24 stycznia 2020 o 22:04

@Shi: Można starszym ustąpić, owszem, ale miejsca w autobusie. To była zwykła kradzież.

[historia]
Ocena: 1 (Głosów: 3) | raportuj
18 stycznia 2020 o 13:01

@szembor: Aż się chce "wolne sądy". To jest paranoja właśnie.

[historia]
Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj
15 stycznia 2020 o 17:26

@bazienka: Już ktoś powiedział. Na egzaminie jak najbardziej, w aucie nauki jazdy już niekoniecznie. Zrób coś z tym kobieto, o nagrywaniu nie słyszałaś? Nie wierzę, że można o tym nie pomyśleć... Zwłaszcza w tych czasach.

[historia]
Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
13 stycznia 2020 o 23:21

@Armagedon: To lepiej, żeby ojciec sam mu to opłacał, niż dawał w formie alimentów.

[historia]
Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
11 stycznia 2020 o 0:43

Dziwne to wszystko, ale ok. Masz zdjęcia, to działaj. A poza tym, to chyba w przeszłości myślałaś na założeniem w przyszłości monitoringu? Tylko zła kolejność wyrazów. :) Pozdrawiam :)

« poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 1020 21 następna »