Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
Profil użytkownika

Leme

Zamieszcza historie od: 24 kwietnia 2012 - 16:22
Ostatnio: 2 lutego 2024 - 17:35
O sobie:

Jestem uzależniona od czekolady, butów na obcasie i dobrych książek, jeśli chcesz pogadać to zapraszam :)

  • Historii na głównej: 25 z 30
  • Punktów za historie: 8947
  • Komentarzy: 445
  • Punktów za komentarze: 1534
 
[historia]
Ocena: 3 (Głosów: 5) | raportuj
17 lipca 2020 o 9:04

@j3sion Facet zrobił coś nielegalnego i naraził tym ludzi, a teraz państwo ma się do niego dopasowywać, żeby on sobie mógł zoo wybrać jak już łaskawie zgodzi się wykonać wyrok sądu zamiast uciekać? Celowo nie pisałam o warunkach bo jest wiele sprzecznych informacji, nie wiem jakie miała warunki. Ale gość miał prawomocny wyrok i to jest jego wina, nie osób które w oparciu o ten wyrok chciały zabrać pumę do zoo wyznaczonego przez sąd. Nikt nie powinien trzymać sobie w domu dzikiego kota, tyle.

[historia]
Ocena: 7 (Głosów: 7) | raportuj
16 lipca 2020 o 14:26

@mofayar: O masie pumy pisałam zanim w ogóle wspomniałam o lwach i to jest prawda, że puma masą może przewyższać dorosłego człowieka. Wiele osób waży 50 - 60 kg, puma może spokojnie ważyć więcej. A lwy podałam jako przykład, że dziki kot w domu jest zagrożeniem, bo takie są fakty. Naucz się czytać. Może jak już Ci się uda to przy okazji odkryjesz, że nie jestem facetem.

[historia]
Ocena: 7 (Głosów: 13) | raportuj
16 lipca 2020 o 14:22

@Armagedon: Ty poważny jesteś? Facet zbiera pieniądze na cel będący łamaniem prawa i zagrożeniem dla innych ludzi. Myślisz że jak zacznę zbierać pieniądze na napad na bank to wszystko będzie spoko, bo przecież nie zmuszam nikogo do wpłat?

[historia]
Ocena: 8 (Głosów: 10) | raportuj
16 lipca 2020 o 8:57

@mofayar: W sensie chcesz argumentować, że na żywo masz z pumą jakieś szanse, bo przecież to nie lew tylko mały kotek? Swoją drogą dość śmieszne to jest, wytykasz mi brak wiedzy a potem rzucasz tekstem, że "tak na oko...". Bo "na oko" jest metodą naukową, nie? Nawet mała puma może być zagrożeniem, wystarczy że sięgnie kłami do szyi i człowiek jest ugotowany. Ja nie porównuję lwa i pumy tylko pokazuję, że jest wiele przypadków, kiedy dziki kot hodowany u kogoś na kanapie stał się zagrożeniem. I ta puma też może komuś zrobić krzywdę, jak jej się znudzi pozowanie do zdjęć.

[historia]
Ocena: 7 (Głosów: 17) | raportuj
15 lipca 2020 o 21:14

@justangela: A tego nie słyszałam. Bezczel jakich mało...

[historia]
Ocena: 2 (Głosów: 2) | raportuj
15 lipca 2020 o 18:19

@Grav: Właśnie nie wiem jak to wygląda pod kątem prawnym szczerze mówiąc, może się jakiś profesjonalista wypowie ale pewnie masz rację ;)

[historia]
Ocena: 5 (Głosów: 5) | raportuj
15 lipca 2020 o 12:59

A dlaczego podjazd jest u Was, a prowadzi do sąsiadów? Nie da się tego tak zorganizować, żeby sami byli odpowiedzialni za własny kawałek kostki? Z kotami będzie gorzej, bo te wychodzące faktycznie ciężko jest kontrolować. Powinni od małego trzymać je w domu, ale teraz to mogą (i powinni) chyba co najwyżej zapłacić za szkody i posprzątać bałągan.

[historia]
Ocena: -2 (Głosów: 4) | raportuj
13 lipca 2020 o 11:31

@KwarcPL: Oczywiście, że nie będziesz odpowiadał, bo ciężko się kłócić z faktami, a przyznać mi racji nie zamierzasz. Nie wiem jakie Ty zdjęcia widziałeś, na jednym marszu była faktyczna msza, na innym był rysunek waginy. To drugie może niezbyt udane, ale to nie usprawiedliwia tego, co się dzieje. Nie usprawiedliwia rzucenia kamieniami, próby zamachu, nienawiści, dyskryminacji. Za to przypomnę, że kościół katolicki uważa LGBT za "tęczową zarazę". To kto tu kogo atakuje, kto jest pokrzywdzony a kto jest agresorem? Dla mnie odpowiedź jest prosta. A jak naprawdę tego nie widzisz, to mogę Ci podesłać np. parę profili na fb publikujących regularne informacje na temat tego, z czym zmaga się społeczność nieheteronormatywna w Polsce.

[historia]
Ocena: -1 (Głosów: 3) | raportuj
12 lipca 2020 o 18:57

@KwarcPL: Jasne, że ataki są w Polsce. Ale to na pewno przypadek, że ktoś stoi pod klubem dla gejów i jest atakowany z okrzykami o pedałach, jasne. Co do reszty... Porażające to jest. Fakty naukowe są jasne, stanowisko ekspertów jest jasne, przesłanie marszów równości jest jasne. To nie ja wprowadzam manipulację. Poczytaj np. to co pisze Jacek Dehnel, to co piszą inne osoby homoseksualne, które "obnoszą się ze swoją orientacją" poprzez trzymanie kogoś za rękę na ulicy (tak jakby osoby hetero tego nie robiły). Poczytaj o fali ataków. Poczytaj o Milo, która rzuciła się z mostu. Spojler: ludzie którzy wywiesili w tym miejscu flagę po jej samobójstwie zostali pobici z tego powodu. Poczytaj o innych samobójstwach nastolatków LGBT, o tym ile z nich ma myśli samobójcze, o tym jak upokarzająca jest procedura prawnej korekty płci w tym kraju. To, że ktoś niszczy jakieś plakaty nijak nie usprawiedliwia ogromu nienawiści płynącej w stronę środowiska LGBT i jego sojuszników. Właśnie kończę psychologię, miałam cały osobny przedmiot o LGBT, wykłady o rozwoju psychoseksualnym, zajęcia z psychologii klinicznej. Nie ma żadnych rzetelnych dowodów łączących homoseksualizm z pedofilią, żadnych. Oczywiście żeby to widzieć trzeba najpierw rozumieć pojecie obiektu zastępczego i szukać danych na stronach naukowych, a nie na yt czy fb. Nie ma również żadnych skutków negatywnych wychowywania dziecka w rodzinie jednopłciowej, APA zrobiła całe piękne podsumowanie tego tematu - takie dzieci są zdrowe i rozwijają się prawidłowo. A edukacja seksualna polega m.in. na uczeniu dzieci, jakie są granice fizyczne i kto może ich dotykać w miejscach intymnych, co to znaczy orientacja seksualna, jak się zabezpieczać... Tak, o osobach transpłciowych też trochę jest ale kwitowanie tego tekstem o "wybieraniu płci" jest po prostu durne. Jeśli dziecko jest osobą trans albo homo czy bi to żadne zajęcia tego nie zmienią, jeśli nie jest to samo. Organizacje takie jak APA, WHO, Polskie Towarzystwo Psychologiczne itd. mają bardzo jasne stanowisko, to nie jest kwestia zakrzyczenia jakiś innych naukowców tylko tego, że eksperci mają jasną opinię. A że niektórzy się uważają za znawców mądrzejszych od WHO to już inna sprawa. Tekst o tym, że LGBT to nie ludzie, nie wymaga dalszego komentarza moim zdaniem. Tak, bredzą o ideologii, to nie zmienia znaczenia tej pierwszej części. Na marszach nikt nie atakuje katolików, ciekawa jestem jak często na nich bywasz że jesteś takim ekspertem. A temat wykładowczyni skróciłam, żeby nie pisać tu eseju, nie wiem co w tym dziwnego - studenci, którzy zgłosili te brednie byli przesłuchiwani wiele godzin w bardzo nieprzyjazny sposób, bo ośmielili się zwrócić babie uwagę na fakty naukowe. Łatwo jest być w większości i udawać, że się nie widzi problemu, bo to są oni, to są ci gorsi, to jest jakaś mniejszość, bo oni też nie są idealni. Ale nie możemy akceptować przemocy, nigdy. Obrzucania marszy racami również. Doskonale wiemy, jak to wyglądało w Białymstoku. To są ludzie, nie ideologia.

[historia]
Ocena: -1 (Głosów: 1) | raportuj
11 lipca 2020 o 16:49

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 11 lipca 2020 o 16:50

[historia]
Ocena: -2 (Głosów: 8) | raportuj
11 lipca 2020 o 16:45

@KwarcPL Dokształć się bo aż szkoa to czytać. Osoby LGBT spotyka ogrom nienawiści i przemocy, tylko w tym tygodniu widziałam dwa newsy o pobiciu (jedno bo facet stał pod klubem dla gejów, drugie bo laska miała tęczową torbę) i zdjęcie obraźliwego napisu na murze ze strzałką wskazującą na czyjeś okno. Nastolatki i dzieci nieheteronormatywne popełniają samobójstwa o wiele częściej niż te hetero. Akcja łącząca bez żadnych dowodów homoseksualizm z pedofilią ma się świetnie. Zwracanie uwagi wykładowczyni, która gada głupoty i obraża LGBT na wykładzie kończy się na komendzie. Marsze równości są obrzucane racami i kamieniami, na jeden ktoś chciał wnieść ładunek wybuchowy. Czołowi politycy mówią, że LGBT to nie ludzie. Ale jasne, płaczcie sobie dalej, że biedni heteroseksualni są uciskani. Bo ktoś przyniósł brzydki rysunek na marsz albo chciał uczyć dzieci o faktach naukowych. Żenada.

[historia]
Ocena: -2 (Głosów: 2) | raportuj
10 lipca 2020 o 22:55

Akurat zdecydowaną większość wypadków pieszy - samochód powodują kierowcy, więc to piesi potrzebują ochrony. Oczywiście niektórzy się sami pchają pod koła i powodują wypadki, ale to nie zmienia faktu, że zmiana przepisów jest potrzebna.

[historia]
Ocena: 2 (Głosów: 4) | raportuj
3 lipca 2020 o 21:07

@Balbina: Yup. Znam to. Fajnie jest krzyczeć w obronie każdego drzewka, ale ogrody się planuje, nie sadzi co popadnie w dowolnym miejscu. Zresztą modrzewia, który grozi wywrotką, też mamy na działce sąsiada. Moi rodzice kupują takie drzewa, które nie będą wychodziły za bardzo na inne działki, a ten robi co chce i jak chce.

[historia]
Ocena: 3 (Głosów: 5) | raportuj
2 lipca 2020 o 22:02

@katem Nie, nie mam wybetonowane. Moja mama pół ostatniej dekady spędziła urządzając ogród, kupując drzewa i sadząc rośliny. Nie planuję truć drzew, powstał taki pomysł, rzucony na luzie, a uczepiliście się tego jak rzep psiego ogona. Sąsiad ma tonę drzew i super, ale nie jeśli sadzi ogromne drzewo tuż przy płocie. Tak, to zajmie czas zanim urośnie, ale dom nie był budowany na chwilę tylko na dekady. I teraz tą sadzonkę można jeszcze przesadzić, jak urośnie to nie będzie opcji.

[historia]
Ocena: 1 (Głosów: 5) | raportuj
2 lipca 2020 o 21:58

@Hatsumimi Już Ci Balbina wyjaśniła ale gwoli ścisłości - rodzice palą okazjonalnie, ogrzewanie mamy gazowe. I mamy porządne drewno do kominka, a nie chemiczny syf. @brutalxpussy Po pierwsze - prawdopodobnie nie da się tego ściąć od naszej strony. Po drugie - możemy mu wystawić rachunek, ale żeby go zapłacił to trzeba by iść do sądu i na razie rodzicom się do tego nie pali. Drzewo nie jest głównym problemem, jakoś żyjemy. Ta sadzonka tuż przy płocie nas martwi, a to mogliby bez problemu posadzić po prostu kawałek dalej. Głównym problemem jest palenie śmieci.

[historia]
Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj
2 lipca 2020 o 21:53

@Trepan Możliwe że to nie są podkłady, ciężko z odległości powiedzieć. Tak czy inaczej syf, co wieczór śmierdzi od niego. No i można zawiadamiać instytucje tylko mają nas w poważaniu na razie...

[historia]
Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
2 lipca 2020 o 21:50

@Dokurobei Wydaje mi się, że to jest to co moja mama już testowała, ale dopytam, dzięki.

[historia]
Ocena: 0 (Głosów: 8) | raportuj
1 lipca 2020 o 8:54

@Alice: Drzewo chcielibyśmy przyciąć, żeby nie przechodziło na naszą działkę, jest to legalne, skoro to nasz teren. Problemem jest to, że nie da się tam łatwo sięgnąć sięgnąć. I jak było zasadzane to jeszcze tam nie mieszkaliśmy, ale była to działka innego człowieka i łatwo było wpaść na to, że drzewo urośnie do takiego rozmiaru, raczej wiedzieli co sadzą. Natomiast nowa sadzonka powinna po prostu być wsadzona w innym miejscu, nie tuż przy płocie, tylko że oni mają w poważaniu innych, więc się nie przejmują. Smog jest olbrzymim problemem i w Krakowie, i u nas. Rodzice by chętnie zrezygnowali z kominka gdyby gmina wprowadziła takie przepisy jak Kraków, tzn. zakaz palenia czymkolwiek, ale na razie się nie zapowiada. :/

[historia]
Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
1 lipca 2020 o 8:49

@marcelka: Straż miejska nie działa u nas w miejscowości, a z Krakowa nie przyjadą. Policję można wzywać do nich tylko pytanie po co skoro to lokalni ludzie... A z tymi gałęziami to można próbować się dopytać faktycznie. Żeby za to zapłacili to trzeba by ich pozwać pewnie.

[historia]
Ocena: 2 (Głosów: 2) | raportuj
30 czerwca 2020 o 22:36

@Balbina: Prawnik nie jest problemem, mam kilku w rodzinie. Po prostu wysyłanie do nich pism prawdopodobnie nie przyniesie rezultatu, olewają takie rzeczy. Dziękuję za artykuł, przyda się :) Zbieramy pomysły i pewnie w końcu trzeba będzie do nich uderzyć oficjalną drogą, dzisiaj znowu coś palili i śmierdzi w całym domu...

[historia]
Ocena: -2 (Głosów: 2) | raportuj
30 czerwca 2020 o 21:05

@Balbina: Właśnie z wycinaniem nie jest tak prosto. Wiem, że można to zrobić, ale nie mamy fizycznej możliwości. Gałęzie są za wysoko, żeby załatwić to z drabiny, pojazd ze zwyżką się nie zmieści, trzeba by zatrudnić kogoś od ich strony, żeby się wspiął i powycinał. A na to by się musieli zgodzić. Zdjęcia mamy, ale przywożenie syfu do domu nie jest zakazane, najlepiej by było pobrać próbkę z pieca od niego i wysłać do labu, no ale tu nie FBI :P Zgłaszać wyżej można, do sądu też się na upartego da iść, tylko raz że trzeba by mieć dowody, dwa że to jednak kupa kasy i czasu... Ale możliwe że tak się skończy :/ Poszukam gdzie to się da jeszcze zgłosić, pytanie czy kogokolwiek to obejdzie skoro gmina nic nie zrobiła. Z tym listownym poinformowaniem dobry pomysł, co prawda i tak to oleją ale przynajmniej będzie papierek na to.

[historia]
Ocena: 11 (Głosów: 23) | raportuj
30 czerwca 2020 o 19:08

@Bubu2016: To proponuję na własnej działce zasadzić wielkie drzewo, które zasłoni Ci słońce, zapraszam również do mojego ogródka na zbieranie liści. Niech sobie sadzą drzewa, ale nie tuż przy płocie...

Komentarz poniżej poziomu pokaż
[historia]
Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
30 czerwca 2020 o 15:26

Czy tylko ja jestem stosunkowo pewna, że wiem o jakiego kandydata chodzi? :D była taka wyjątkowo namolna grupa fanów, na fb się też ich naoglądałam.

[historia]
Ocena: -1 (Głosów: 1) | raportuj
29 czerwca 2020 o 18:01

@magic1948: A posiadasz jakiekolwiek argumenty? Czy klasycznie tylko "bo tak"? Niby dlaczego dwóch facetów czy dwie kobiety nie mogą zawrzeć małżeństwa i adoptować dziecka?

« poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 1017 18 następna »