Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
Profil użytkownika

krushyna

Zamieszcza historie od: 29 kwietnia 2011 - 10:53
Ostatnio: 6 października 2021 - 8:54
  • Historii na głównej: 30 z 36
  • Punktów za historie: 24164
  • Komentarzy: 318
  • Punktów za komentarze: 2132
 
[historia]
Ocena: 12 (Głosów: 14) | raportuj
6 września 2012 o 15:14

W razie poważnego wycieku klient wyłącza system i zamyka zawór główny. Lub wcześniej kupuje system z dodatkowym zabezpieczeniem automatycznym ale to rzadkość bo podwyższa koszty. Tak poważny wyciek, żeby wylało się 200 litrów oleju (lub więcej) jest wyjątkowo nieprawdopodobny. Po prostu niepotrzebnie wyszliśmy z założenia, że klient wie co mówi i zdarzyła się sytuacja jedna na milion. Tutaj jedna z kilkuset złączek okazała się minimalnie za słabo dokręcona (kilka kropli przez parę dni). Może uszczelka minimalnie nie trzymała wymiaru? Nie odmówiliśmy przyjazdu. Teleportacji niestety nie opanowaliśmy a klient świadomie kupił urządzenia, znając nasz adres. Nie wiem, co masz do zarzucenia naszemu "traktowaniu klienta". P.S. Korzystałeś kiedyś z gwarancji np. na komputer? Dzwonisz na infolinię i słyszysz "proszę zrobić to, potem tamto i jeszcze coś". Dopiero jak nie zadziała wysyłasz do serwisu. Normalna sprawa

Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 6 września 2012 o 15:18

[historia]
Ocena: 2 (Głosów: 2) | raportuj
6 września 2012 o 14:40

Sporo racji. Problem jednak w tym, że w przypadku wielu marek mówimy o sprzedaży np. 5 - 10 sztuk urządzeń rocznie. Do każdej sztuki potrzeba przeszkolonego serwisu, wyposażonego w odpowiedni sprzęt. Po prostu brak ekonomicznego uzasadnienia dla istnienia wielu przedstawicielstw. W przypadku awarii uniemożliwiającej pracę z reguły jesteśmy na miejscu w ciągu 2 dni. P.S. Nawet w przypadku telewizora zakupionego w markecie trzeba niekiedy czekać na naprawę tygodniami, zanim sprowadzone zostaną części. Nie jest to zjawisko pozytywne ale nieuniknione.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 6 września 2012 o 14:40

[historia]
Ocena: 8 (Głosów: 8) | raportuj
6 września 2012 o 14:23

Również mamy wiele klauzul. Rzecz w tym, że zazwyczaj nie wykorzystujemy ich, nawet w przypadkach ewidentnych, o ile klient nas nie zmusi. Po prostu nie opłaca się to. Jeżeli jeden klient kupuje sprzęt za nawet kilka milionów złotych (akurat nie ten przypadek) to trzeba mu wybaczyć wiele. Jeden niezadowolony może przełożyć się na stratę kolejnego. Nieraz lepiej ponieść kilka tysięcy kosztów niż stracić klienta. Jeździłem już 500 km żaby odkręcić zawór albo włożyć wtyczkę do kontaktu a klient nie był obciążany. Jednak później budował np. kolejny serwis i ponownie zamawiał u nas sprzęt i montaż, który dawał zajęcie firmie na kilka miesięcy. Niestety, w tej ogólnej polityce również autentycznie piekielnym wiele uchodzi na sucho...

Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 6 września 2012 o 14:41

[historia]
Ocena: 4 (Głosów: 4) | raportuj
6 września 2012 o 14:09

Tak, dzięki. Muszę tylko uważać, żeby nie stukać jego końcem w twarde przedmioty bo pojawia się krwawa plamka (kość kończy się około milimetra pod skórą).

[historia]
Ocena: 11 (Głosów: 13) | raportuj
6 września 2012 o 14:07

Chyba nie doczytałeś. Klient został zapytany, czy może dokręcić. Skoro odmówił a awaria naprawdę nie była poważna zaplanowano wizytę serwisu w ciągu 3 dni roboczych (urządzenia można było w tym czasie normalnie eksploatować). Piekielnym stał się, kiedy zamiast poczekać do poniedziałku ewidentnym KŁAMSTWEM wymusił przyjazd w sobotę. Widzisz różnicę? Nikt nie kwestionował jego uprawnień gwarancyjnych. Propozycja była tak naprawdę korzystna dla obu stron - klient miałby problem rozwiązany w 5 minut, my uniknęlibyśmy wyjazdu i na pewno udzielilibyśmy rabatu na późniejsze usługi serwisowe (zawsze tak robimy).

[historia]
Ocena: 7 (Głosów: 7) | raportuj
6 września 2012 o 14:02

Tak, po zastanowieniu się nad swoim pierwszym pomysłem facet wykazał się nawet sporą dozą dobrej woli i (po wielu perypetiach) papierki udało się uporządkować. Nie obyło się bez udziału centrali i paru innych instytucji ale jest OK.

[historia]
Ocena: -1 (Głosów: 1) | raportuj
6 września 2012 o 9:13

Ale czy wobec tego jest czarny rynek znieczuleń? Przecież nie biorą tego dla siebie? Choć pewnie mogą zużyć przy zabiegach "prywatnych"...

[historia]
Ocena: 7 (Głosów: 9) | raportuj
6 września 2012 o 8:46

Albo nie działa albo przekręty ze znieczuleniem są bardzo powszechne. Szyty byłem w życiu kilka razy i w 2 (słownie dwóch) przypadkach znieczulenie działało super. Czułem tylko dotyk i ucisk, ale bez bólu.

[historia]
Ocena: 9 (Głosów: 9) | raportuj
6 września 2012 o 7:44

Nie przesadzajmy. Ten akurat był trochę piekielny a trochę zabawny. Sam się przy tym ośmieszał. Granicą jest dla mnie dojście do wyzwisk osobistych (tak naprawdę tu bluzgał na urządzenia) - wtedy, niezależnie od czasów, odwracam się i wychodzę. Z reguły kończy się pełną niedowierzania ciszą a za jakiś czas telefonem z przeprosinami i prośbą, żeby jednak naprawić urządzenie. W mojej branży fajne jest to, że wiele marek ma tylko po jednym dystrybutorze (a co za tym idzie serwisie) w Polsce.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 6 września 2012 o 7:44

[historia]
Ocena: 17 (Głosów: 17) | raportuj
5 września 2012 o 20:06

Nie wiem. Może pan właściciel sam miał rozdwojenie jaźni i kiedy nie wrzeszczał na usługodawców to stawał się Znajomym Informatykiem?

[historia]
Ocena: 46 (Głosów: 48) | raportuj
5 września 2012 o 18:17

Nie tylko Ty - krzesło również...

[historia]
Ocena: -1 (Głosów: 5) | raportuj
4 września 2011 o 10:58

Błagam - zwracaj choć odrobinę uwagę na ortografię! O gramatyce i stylistyce już nie wspomnę.

[historia]
Ocena: -1 (Głosów: 5) | raportuj
8 lipca 2011 o 20:07

Piterus ma rację. W PL nie da się jeździć po ścieżkach. Łażą po nich piesi z bachorami i psami na dłuuugich smyczach (nie mam nic do psów - sam mam jednego, tylko do durnych właścicieli). Wolę zaryzykować mandat niż zabić się o pieszego. Poza tym obecnie ścieżki robi się z kostki. Dla szosówek to mordęga...

Komentarz poniżej poziomu pokaż

« poprzednia 1 24 5 6 7 8 9 10 11 12 13 następna »