Profil użytkownika
shpack
Zamieszcza historie od: | 31 sierpnia 2012 - 22:47 |
Ostatnio: | 16 kwietnia 2024 - 22:57 |
- Historii na głównej: 8 z 9
- Punktów za historie: 912
- Komentarzy: 396
- Punktów za komentarze: 1496
Zamieszcza historie od: | 31 sierpnia 2012 - 22:47 |
Ostatnio: | 16 kwietnia 2024 - 22:57 |
Zobacz też inne serwisy:
|
|||
Retro Pewex | Pewex | Faktopedia | Stylowi |
Rebelianci | Motokiller | Kotburger | Demotywatory |
Mistrzowie | Komixxy |
100 zl/ dzień? Czyli to jest najem krótkoterminowy . Cena adekwatna do okresu najmu, nic piekielnego
Też poszedłem do sąsiadki nade mną w takiej samej sprawie, ale zeszło że mnie powietrze, kiedy zobaczyłem, że przyczyną są kapcie na podwyższonej , prawdopodobnie drewnianej, podeszwie. Sąsiadka jest dosc niska :)
Przyznam się, że kiedyś też zatrąbiłem. Podobna sytuacja, ale byłem czwartym pojazdem za wjeżdżającym na swoją posesję, nie widziałem migajacego kierunkowskazu czy otwierającej się bramy. Myslalem, ze sie ktos sie zagapil . Nawet nie wyobrażacie sobie, jak było mi głupio za swoje zachowanie ...
@Armagedon poszukaj na yt " caught on tape-fraudulent homeless women" . Obejrzysz sobie tę bajkę, o której mówisz. Wprawdzie akcja dzieje sie w innym kraju, ale zasada działania jest ta sama.
Ale kto ci tak ciągle komentuje? Ludzie, jak czekasz na swiatlach czy współpracownicy? . Bo ja mam elektryka od roku, ale tylko 2 razy spotkałem się tylko z pytaniem " jak się tym jezdzi "
@Ohboy Dlaczego dyskredytujesz te pomoc pisząc że tydzień czy 2 to za mało? Lepiej być biernym ?
@marcelka Posłuchaj Marcelki , ma 100% racji. Ja miałem z polecenia , tfu, hydraulika. Wyniana instalacji wodnej, co i pieca. Podobnie się zachowywał. Nigdy nie zobaczyłem żadnej faktury ( on kupował niezbędnie materiały, a fakture zawsze zgubil, upral , zapomnial itp.), spóźniał, kłamał, przekładał terminy, przychodził pijany , wpadał na godzinę i ciągle prosil o zaliczki. itp. Po 3 miesiącach pogoniłem go. Zaufaj instynktowi i pogoń ekipę.
Już nie przesadzaj . Z pewnością mamie brakuje aseratywnosci, na siłę tłumaczy innych i lekceważy zdarzenia. Ale jest pewien, że nie jeden raz stawała za tobą i cie wspierała. Nie wymyślaj i nie rozpamiętuj.
@Allice Ty tak poważnie? Można mnie okrasc, zlekceważyć, zabić, i nie wiem co jeszcze, bo za malo zapłaciłem?
Siedzisz na dopiero, nic nie robisz i tylko narzekasz, że ktoś angażuje czas i pieniądze na utrzymanie posiadłości w stanie conajmniej niepogorszonym. Sam z siebie nic nie zrobisz.
@Armagedon widzę, że jest nas dwóch. Bo ja też nie wiem, o co ci chodzi
@Armagedon świetnie, że ty wytłumaczyłeś, o co ci chodzi w twoim komentarzu
A mi się zdarzyło zacząć skanować towary na kasie, która już miała coś nabitego. Ktoś prawdopodobnie zrezygnował z zakupu lub wrocil na sklep po inna rzecz. A na tych kasach nie ma opcji z przyciskiem " rezygnuję ".
@Morog zakraczą cię za taki post :). O ukraincach można teraz tylko dobrze i współczująco. I tylko przyszło mi do głowy, że nie widzę głodujących, śpiących na ulicach bezdomnych. A dużo takich widziałem w NY, Detroit czy San Francisco. Czy ktokolwiek z pomagający tym z pod sklepu pomogli zawieźć te rzeczy po zbiórce? Wiedzą, gdzie to idzie dalej ?
@Samoyed Nigdy nie pomiatam ludzmi z call center i ich nie wyzywam, bo to bez sensu. Zrobilbym to, byc moze, gdyby kiedykolwiek udalo mi sie polaczyc z szefem danej firmy. Niestety, nic z tego. Pisałem o frustracji związanej z kilkukrotnym podawaniem swoich danych i opisywaniu problemu. Na infolinii lub chacie, duża rzycio ( poprawnie odmieniłem? )
Naprawdę to jest odpowiednie forum do opublikowania tej historii ? Przepraszam, ale pisałem już o ogłoszeniu na olx " zatrudnię wolontariusza " . A tutaj ktoś, przez łzawe i wzruszajace historie, chce zbierać plusy i uzyskać popularność. Po co ? Nie mam pojęcia.
@Samoyed weź ty się samoyednij w głowę, to może ta ostatnia komórka sie zresetuje i zacznie działać
@krzycz To zrób to jeszcze raz, tym razem ze zrozumieniem. Szczególnie Art. 560. [Uprawnienia kupującego]. Stawiam piwo, jeśli znajdziesz tam cokolwiek o tym pierwszym razie ...
@krzycz piszesz bzdury. Sprawdz w ustawie o ochronie praw konsumenta.
Podaj swój numer klienta. Potwierdz imię , nazwisko i adres . Opisz problem . A potem odbiera osoba z call center i pyta: w czym mogę pomóc? Proszę o weryfikację konta. Tak to wygląda z mojej strony . I dalej się dziwisz, że dzwoniący już na starcie jest wkurzony ?
@Xintlaer i trzecie o naruszeniu rodo. Bo urząd mógł wykorzystać dane osobowe tylko do załatwienia sprawy. Dlatego sądzę, że ta historia tylko częściowo pokrywa się z prawdą i została wyolbrzymiona. Brat pojawiał się od 11 do 16 a o 13 zabrakło numerków. I potem jeszcze czekał do 16 ? A może to jedna pani drugiej pani tak opowiadała, a brat to tylko słyszał?
Przepraszam, ale na czym polega oszukaństwo w tej grze tj. 3 kubki ?
@krogulec Masz mego plusa, bo dobrze mówisz. Niestety, ale dalej jest dużo osób wybielających i tłumaczących oszustów. Bo to jest oszustwo, żadna pomyłka.
To brat. Nie kuzyn, nie znajomy, nie kolega. I te więzy trudno przeliczyć na pieniądze. A moze to ja jestem jakis inny, ze wierze w to , co napisalem ? A wszystkim minusujacym życzę, aby rodzice podali ich o alimenty. Bo niby dlaczego mieliby ich wychowywać za darmo ?
@marudak Mówisz i masz: W przypadku, gdy stroną sprzedającą jest osoba fizyczna, podstawą prawną do reklamacji towaru zakupionego w internecie są przepisy art. 556 — 576 Kodeksu cywilnego. Zgodnie z przepisami o rękojmi, sprzedawca jest odpowiedzialny względem kupującego, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną. Przepisy te dotyczą również sprzedawcy, który jest osobą prywatną.