Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
Profil użytkownika

sixton

Zamieszcza historie od: 25 lutego 2013 - 20:48
Ostatnio: 31 grudnia 2017 - 16:16
O sobie:

Błazen.

  • Historii na głównej: 5 z 12
  • Punktów za historie: 2965
  • Komentarzy: 727
  • Punktów za komentarze: 6311
 
[historia]
Ocena: 13 (Głosów: 21) | raportuj
23 września 2016 o 13:16

@Rak77: Taki jest trend. Całkowite wyeliminowanie gotówki z użycia, i właśnie kraje skandynawskie przecierają te szlaki. To kolejny element, w którym obywatel będzie zupełnie inwigilowany przez władzę i korporacje...

[historia]
Ocena: 7 (Głosów: 13) | raportuj
12 września 2016 o 12:15

Moim zdaniem to nie jest "praca jak każda inna". Daleko jej do uczciwości, a polega na wyszukiwaniu naiwnych, którzy uwierzą w bajeczkę i nieświadomie zapiszą się na subskrypcję. PS. Każda praca, w której celowo dezinformuje się potencjalnego klienta jest nieuczciwa, a oszustw nie można usprawiedliwiać naiwnością czy niewiedzą ludzi.

[historia]
Ocena: 10 (Głosów: 12) | raportuj
12 września 2016 o 12:05

Ach, stare czasy... Pisanie kartkówek i sprawdzianów na zaliczenie: definicje, sposób działania, itp. Sam się dziwię, że aż trójkę miałem.

[historia]
Ocena: -4 (Głosów: 18) | raportuj
11 września 2016 o 11:00

A czy Ty uważasz, że faszystą jest każdy kogo się tak nazwie? Jeszcze niedawno sprowadzanie dyskusji o współczesności do Hitlera było aktem ostatecznego braku argumentów. A teraz? Byle "opozycjonista" powie, że w Polsce rządzą faszyści, i zbiera aplauz od swoich komratów. Jak zresztą widać powyżej - jest to traktowane absolutnie poważnie.

[historia]
Ocena: 3 (Głosów: 7) | raportuj
11 września 2016 o 3:50

@Monomotapa: Taaak, oczywiście. Ja wiem, że taki masz światopogląd, ale kiedy stawiasz go wyżej niż fakty, stajesz się zacietrzewioną ideologicznie. Bo żadne dane nie pasują, ale TY WIESZ, jakie są one naprawdę, że zastraszone Polki boją się przyznawać do doznanych krzywd nawet w anonimowych ankietach. Musiałaś chyba nawet nie zerkać do przytoczonych przeze mnie badań ONZ. Zauważyłabyś, że, "o dziwo", największe współczynniki przemocy (nawet 50-60%) odnotowano w krajach o tradycyjnie silnie patriarchalnej strukturze - jak Egipt czy inne kraje afrykańskie czy azjatyckie. Jeśli chcesz polemizować z badaniami to winnaś by przynajmniej przytoczyć inne, choć częściowo tak kompleksowe. Bo póki co prezentujesz postawę "Jeśli fakty nie pasują do mojej teorii, tym gorzej dla faktów". @anonimek94: Dokładnie to samo pytanie kieruję do Ciebie. Wybrałaś sobie Wielką Brytanię, bo tak mogłaś stworzyć konstrukcję obronną swojej teorii. A dlaczego nie np. Indie czy Kongo? Żeby utrzymać swą teorię w konfrontacji z wynikami badań ONZ musiałabyś twierdzić, że Polska jest najbardziej zakłamanym krajem świata, i to mocno odsadzającym resztę stawki. Prawdziwie spiskowa teoria dziejów.

[historia]
Ocena: 2 (Głosów: 4) | raportuj
11 września 2016 o 3:20

@m_m_m: Mylisz się, nie popieram przymusowych wyjść na żadne filmy, które nie są lekturą w szkole (co zresztą gdzieś w tej dyskusji padło z mojej strony).

[historia]
Ocena: 4 (Głosów: 20) | raportuj
11 września 2016 o 0:02

E tam. Nie sądzę by moi rozmówcy pamiętali czasy Mussoliniego czy chociaż II WŚ, a od faszystów wyzywają. Obawiam się, że to tkwi głębiej, a nowe pokolenia przejmują ten konflikt od poprzednich.

[historia]
Ocena: 3 (Głosów: 35) | raportuj
10 września 2016 o 21:46

@ZaglobaOnufry Coś w tym jest. Jedna z ikon obecnie opozycyjnego dziennikarstwa, niejaki Jacek Żakowski, wzywa swych odbiorców by być jak Hamas, budować państwo podziemne. Jak nic celują w zamach stanu i wojnę domową. :)

[historia]
Ocena: -2 (Głosów: 40) | raportuj
10 września 2016 o 21:41

@Monomotapa O czym Ty mówisz? Jakiegoś idiotę i bandytę uważasz za reprezentanta jakiejś strony politycznej?! Błagam, powagi trochę. Na takiej płaszczyźnie reprezentantem aktualnej opozycji byłby Cyba, zabójca przeciwników politycznych. Ale byś miała używanie gdyby jakiś fanatyk zabił kogoś z PO czy Nowoczesnej, a celował w Tuska czy Petru... Proszę Cię, zastanów się zanim coś takiego napiszesz.

[historia]
Ocena: 0 (Głosów: 58) | raportuj
10 września 2016 o 21:02

O, zastanawiałem się czy znajdzie się jakiś pałkarz. I pojawiłaś się Ty. Ignorantka, która nie rozumie używanych przez siebie słów. Przez takich jak Ty nie ma obecnie w Polsce dialogu publicznego. Co gorsza, obawiam się, że Ty nawet nie chcesz dialogu. Zwyzywasz przeciwnika od faszystów i tyle, robota zrobiona. Zapytam jednak Ciebie, jako samozwanczą ekspertkę od faszyzmu - czym on się w naszym kraju przejawia?

[historia]
Ocena: 1 (Głosów: 7) | raportuj
10 września 2016 o 20:15

Czyli nie zrozumiałaś tego co napisałem. Nie wiem jak można prościej napisać, że nie oceniam przedstawionych wydarzeń, tylko że syfilis w uszach postronnych to może być kiła właśnie, a nie pryszcz.

[historia]
Ocena: 3 (Głosów: 35) | raportuj
10 września 2016 o 20:05

Zabawne, bo wielu w Polsce również jest przekonanych, że teraz to już tylko dyktatura i będą zamykać. Na ich tle Twoja ciotka wcale tak źle jeszcze nie wypada.

[historia]
Ocena: 6 (Głosów: 6) | raportuj
10 września 2016 o 20:00

Porównujesz USA z Zimbabwe? Na jakiej podstawie? Bo jedno i drugie to państwo? A dlaczego Józef Piłsudski jest powszechnie znany, przynajmniej z imienia i nazwiska, a np. Józef Tkocz - nie?

[historia]
Ocena: 12 (Głosów: 22) | raportuj
10 września 2016 o 9:10

Nie oceniam tutaj czynów, tylko tok rozumowania. Skoro usłyszała (nie ważne jak), to mogła sobie tak pomyśleć. Trochę nie rozumiem dlaczego tak trudno niektórym oddzielić analizę przyczynowo-skutkową pewnych zdarzeń od ich oceny wartościującej (np. moralnej).

[historia]
Ocena: 0 (Głosów: 4) | raportuj
10 września 2016 o 2:40

@saperka: Tak, Marek Uleryk, funkcjonariusz BOR, który, pełniąc służbę, zginął w katastrofie smoleńskiej, pochodził z Dziewierzewa, w której to miejscowości został "patronem" lokalnej szkoły. https://www.bor.gov.pl/index.php?fk=1302&id=80 Szkoda, że drogi @Majonez pisze o patronacie nad szkołami akurat w tym kontekście. Chętnie dowiedziałbym się, czy tak samo wpienia się na patronaty innych szkół czy innych obiektów publicznych (ronda, ulice, szpitale, itp.).

[historia]
Ocena: 10 (Głosów: 28) | raportuj
10 września 2016 o 2:27

Tylko że... sama mówiłaś, że masz "syfilis". Pewnie nikt nie wie, że w Waszym slangu znaczy to coś innego niż znaczenie słownikowe tego słowa, więc czemu się dziwić. Teraz już mniej, bo w miarę łatwo ją zwalczyć (antybiotykami), ale kiła historycznie kojarzy się z "chorobą zawodową", tak jak HIV obecnie (w niektórych krajach nawet 40% prostytutek mogło być zarażonych tym wirusem).

[historia]
Ocena: 3 (Głosów: 7) | raportuj
10 września 2016 o 0:46

@Monomotapa: No jasne, wytłumaczenie się znalazło. :) Po prostu w tym naszym "ciemnogrodzie", zastraszone w patriarchalnym społeczeństwie kobiety nie zgłaszają przypadków przemocy wobec nich. :D Jesteś zabawna, naprawdę. Bo nie masz absolutnie żadnych argumentów i danych (chyba że masz, chętnie się zapoznam)ale będziesz czarować rzeczywistość - jeśli fakty Ci nie pasują, tym gorzej dla faktów, tak? Załóżmy jednak przez chwilę, że faktycznie mamy taką zaściankową mentalność i dane ONZ są mocno fałszywe. Żeby wszystko Ci pasowało musiałabyś twierdzić, że jesteśmy najbardziej "ciemnym" narodem na świecie, skoro w bliskich nam krajach (pod względem historii XX wieku), jak Łotwa, Węgry, Rumunia, Bułgaria czy Litwa, wyniki są znacząco gorsze. Czekam na jakiś argument, poza czarowaniem.

[historia]
Ocena: 2 (Głosów: 6) | raportuj
10 września 2016 o 0:35

@BlueBellee: Tylko nie uciekaj w absurd (a propos "dosłownego" traktowania nakładania prezerwatyw na banana). Bo są zakusy na rząd dusz dzieci. I proszę, taki mamy efekt: http://wiadomosci.onet.pl/kraj/nowe-standardy-who-nauka-o-seksie-dla-4-latkow/bsggl Albo taki: http://www.fakt.pl/wydarzenia/swiat/szwedzi-pokazali-dzieciom-kreskowke-z-genitaliami/yrhqfp0 Temat jest bardzo poważny. No, chyba że komuś nie przeszkadza, że "przedszkolak" będzie się uczył jak ma się masturbować... To jest dopiero indoktrynacja... Co zaś do tematu głównego... Mówisz więc, że wysyłanie dzieci na film to indoktrynacja (chodzi mi tylko o filmy, które nie są lekturą w szkole)? Owszem, jestem bliski tego zdania, tylko że... tutaj następuje to moje "ale". Na przykład trzy lata temu szkoły chodziły na "Wałęsę" Wajdy, film bardzo tendencyjny i zakłamujący rzeczywistość. I co? Chętnie przyznałbym rację przeciwnikom puszczania dzieciaków na ten film. Pokaż mi jednak proszę, który z nich przeciwstawia się temu co do zasady. Widzę przede wszystkim sprzeciw wobec TEGO filmu. Bo Smoleńsk to trudny temat. Bo PiS zawłaszcza wszystko. Itd.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 10 września 2016 o 0:37

[historia]
Ocena: 0 (Głosów: 4) | raportuj
9 września 2016 o 19:05

O nauce faktów wspominałem już wcześniej, więc nie chcę się powtarzać. (Zgadzam się co do reguły). Natomiast co do 5-klasistów i filmu. Cóż, myślę, że w większości przypadków prawda jest bardziej banalna. Po prostu będą się nudzić (jak ja kiedyś na "Przedwiośniu").

[historia]
Ocena: -4 (Głosów: 4) | raportuj
9 września 2016 o 18:59

Nie zaprzeczam. Z tym, że w takim razie traktujmy tak wszystkie filmy nie będące adaptacjami lektur. A, patrząc wstecz, można powiedzieć, że tak nie było. Jak widać zresztą, niektórzy aferę wykryli dopiero teraz, z powodu tego konkretnego filmu (odnoszę wrażenie), a nie działają dla zasady. I na to też chciałem zwrócić uwagę.

[historia]
Ocena: -1 (Głosów: 3) | raportuj
9 września 2016 o 17:55

@no_serious: I właśnie dlatego nie ma sensu, szczególnie na lekcjach, rozważać tej kwestii w ten sposób (zamach - nie zamach). Powinno się mówić o faktach - tj. samej katastrofie, jej pośrednich przyczynach (uważam za ważne przedstawienie DLACZEGO doszło do oddzielnych wizyt premiera i prezydenta - jak się okazuje ciekawa to sprawa) oraz jakie ona miała konsekwencje. Mówiąc w skrócie: analiza przyczynowo-skutkowa, czyli przecież norma jeśli chodzi o historię jako naukę.

[historia]
Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj
9 września 2016 o 17:47

@kalulumpa: No, po prostu katastrofa była skutkiem awarii.

[historia]
Ocena: 2 (Głosów: 8) | raportuj
9 września 2016 o 17:20

@InessaMaximova: Nie, wyszłaś po prostu na zmanipulowaną istotę, która nie chce lub nie potrafi zweryfikować źródeł informacji. Proszę sobie poczytać: http://unstats.un.org/unsd/gender/downloads/WorldsWomen2015_chapter6_t.pdf A gdyby się nie chciało, w skrócie: http://xb.cdn02.imgwykop.pl/c3397993/link_bcGG3qRGByLGkgVuHtaUHlqUK0E2vN0z,own.jpg

Komentarz poniżej poziomu pokaż
[historia]
Ocena: -3 (Głosów: 3) | raportuj
9 września 2016 o 14:53

Cyt. "Czy to był zamach czy nie niech każdy oceni sam". To jakaś nowa moda, na totalny relatywizm? Może jestem tradycjonalistą, ale uważam, że istnieje pewna obiektywna prawda ostateczna - tj. ten jedyny przebieg zdarzeń, który zaszedł. Nie sądzisz, że o tym czy zaszedł dany fakt nie powinna decydować osobista ocena? Chciałem doprecyzować, bo w swoim komentarzu napisałaś jedynie, że zgadzasz się z opinią X. Przeczytałem więc komentarz X i takie wnioski-pytania wysnułem. Ale chociaż w kwestii nauki historii mamy wspólne stanowisko.

« poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 1028 29 następna »