Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
Profil użytkownika

sixton

Zamieszcza historie od: 25 lutego 2013 - 20:48
Ostatnio: 31 grudnia 2017 - 16:16
O sobie:

Błazen.

  • Historii na głównej: 5 z 12
  • Punktów za historie: 2965
  • Komentarzy: 727
  • Punktów za komentarze: 6313
 
[historia]
Ocena: -5 (Głosów: 7) | raportuj
9 września 2016 o 12:37

@no_serious: To znaczy? Zgadzasz się z opinią, że szóstoklasiści nie powinni uczyć się o historii najnowszej, bo i tak nie zdążają przerobić całego materiału? Nie sądzisz, że to bardzo karkołomna teza? Jednak sam problem jest poważny - tj. nieprzywiedlność programu nauczania z jego realizacją. Historia najnowsza powinna być najważniejszym etapem w nauczaniu historii, gdyż pozwala ona zrozumieć otaczający nas świat, jego problemy i uwikłania.

Komentarz poniżej poziomu pokaż
[historia]
Ocena: 2 (Głosów: 8) | raportuj
9 września 2016 o 11:09

Niepotrzebnie. Minusy nie świadczą o niczym istotnym - poza tym, że dana wypowiedź nie trafia w gusta czytelników. (Jeśli nie jest bezwartościowa merytorycznie, tudzież chamska).

[historia]
Ocena: -5 (Głosów: 15) | raportuj
9 września 2016 o 10:49

Cóż, faktycznie koniec. Z ostatecznym relatywizmem nie sposób już prowadzić dialogu czy dyskusji, bo nie ma żadnych wspólnych stałych do jej prowadzenia. PS. Poczytaj jednak o tych szczurach. Może, na spokojnie, zrozumiesz coś z tego, co chciałem przekazać.

Komentarz poniżej poziomu pokaż
Komentarz poniżej poziomu pokaż
[historia]
Ocena: 1 (Głosów: 9) | raportuj
8 września 2016 o 23:51

Jeśli takie odniosłaś wrażenie to przepraszam. Chyba za dużo przebywam w Internecie i może przesiąkłem tym.

Komentarz poniżej poziomu pokaż
Komentarz poniżej poziomu pokaż
[historia]
Ocena: 0 (Głosów: 30) | raportuj
8 września 2016 o 22:52

Ale wpienia Cię, że szkołom nadaje się nazwy czy że patronem tej konkretnej, szkoły podstawowej w Dziewierzewie, został Marek Uleryk, pochodzący z tej miejscowości?

Komentarz poniżej poziomu pokaż
[historia]
Ocena: 30 (Głosów: 38) | raportuj
8 września 2016 o 22:12

@zulusisko Zwróć uwagę, że opisałeś to tak jakby ten jeden film zrujnuje życie dziecka (mniej więcej taka jest wymowa komentarza). I dziwisz się minusom? I co do tych ostatnich odpowiem Twoimi słowami: Z "systemem" nie wygrasz. Jeśli zależy Ci na poklasku (plusach) - pisz to co ludzie chcą usłyszeć. A jeśli nie, to czym się przejmujesz?

[historia]
Ocena: 43 (Głosów: 45) | raportuj
8 września 2016 o 21:25

Chyba masz problem ze sobą skoro minusy odbierasz jako nienawiść wobec Ciebie.

Komentarz poniżej poziomu pokaż
[historia]
Ocena: 2 (Głosów: 2) | raportuj
6 września 2016 o 14:12

@hulakula: Racja. Marcin Luter odmienia się na "Lutrze", a Martin Luther King na "Lutherze". Dzięki za zwrócenie uwagi.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 6 września 2016 o 14:13

[historia]
Ocena: 3 (Głosów: 3) | raportuj
6 września 2016 o 9:40

@Waldas Dobrze, że nie zacząłeś jeszcze o Luterze, nocy św. Bartłomieja i edykcie nanteńskim. ;) A poważnie to akurat najczęściej jakiekolwiek odłamy danego nurtu/ideologii wzbudzają wzajemnie duże, negatywne emocje. I wcale nie chodzi wyłącznie o religię (a już na pewno nie tylko o chrześcijaństwo - casus szyitów i sunnitów).

[historia]
Ocena: 11 (Głosów: 19) | raportuj
5 września 2016 o 21:26

Chyba mało wiesz o przeszłości i wojnach religijnych jakie trawiły Europę Zachodnią kilka wieków temu. Właśnie między państwami wyznań zreformowanych a katolickimi. (Jakkolwiek pamiętając, że nie mniej ważna była w nich polityka).

[historia]
Ocena: 9 (Głosów: 9) | raportuj
31 sierpnia 2016 o 11:30

@razzor91: Phi, zarabiają setki milionów bo kosztują setki milionów. A potem możesz sobie nawet podetrzeć tyłek papierem z limitowanej edycji z wizerunkiem ulubionej postaci z filmu. Dlaczego zresztą miotasz się od ściany do ściany? Jeśli nie super-efekciarski film to alternatywą jest wyłącznie niszowy i głęboki? Jakie to by było banalnie proste - dwa typy filmów. Może więc żyjesz w innym świecie?

[historia]
Ocena: 21 (Głosów: 23) | raportuj
30 sierpnia 2016 o 20:59

Tylko, że gdyby film kosztował np. 50 zł zamiast 25 zł to i połowy ludzi by nie przyszło. A jeśli film taki drogi w produkcji to niech w końcu zaczną robić treść zamiast efektów specjalnych...

[historia]
Ocena: 0 (Głosów: 2) | raportuj
1 czerwca 2016 o 7:47

@SirVimes: Oczywiście, że jest różnica. Tyle tylko że te zachowania nierzadko się łączą ze sobą u tych samych ludzi. Bogaci ludzie z klasą są raczej bogaci mimowolnie, a nie ostentacyjnie. W ogóle to te drugie zachowanie kojarzy mi się ze zdjęciami wrzucanymi do sieci przez Lecha Wałęsę. Kto widział może ocenić. Twoja ocena to psychologia dla ubogich intelektualnie: zakompleksieni bogacze mają swymi kompleksami stymulować zakompleksionych "biedaków"/"zwyklaków".

[historia]
Ocena: 4 (Głosów: 6) | raportuj
31 maja 2016 o 20:19

@SirVimes: Czyli tłumacząc: Nie lubisz buractwa ale czujesz sympatię do buraków, bo ci motywują innych.

[historia]
Ocena: 3 (Głosów: 5) | raportuj
31 maja 2016 o 15:09

@SirVimes: Czekam na jeszcze jakieś zbiorowe porady, panie psychologu. Bo kimże innym może być osoba, która tak doskonale rozgryza emocje innych ludzi. Emocje, których ci nawet nie są świadomi. Ja, człek niedouczony, gdzieś tam słyszałem, że chełpienie się bogactwem, a przy tym zachowywanie się jak burak, cokolwiek wiąże się z czymś takim jak kompleksy i próżność. Pan psycholog może raczy rozwinąć...?

[historia]
Ocena: 4 (Głosów: 4) | raportuj
31 maja 2016 o 8:39

@Rak77: Tak, właśnie tym się różni prawny zakaz od prawnego przyzwolenia...

[historia]
Ocena: 0 (Głosów: 18) | raportuj
30 maja 2016 o 20:55

@milantos: Ale po co to tłumaczenie? Wyjaśnienie dlaczego złodziej jest złodziejem, albo dlaczego psychopata zabił kogoś nie zmienia faktu. A już na pewno nie neguje występku. Poza tym jego teza - jest nam blisko do Cyganów bo nie respektujemy w Polsce prawa innych krajów, tylko polskie - stawia go w rzędzie tanich prowokatorów. @kitty Patrząc na to jak żyją trudno im wróżyć jakiś kraj Cyganów. Musiałby szybko upaść.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 30 maja 2016 o 20:58

[historia]
Ocena: 16 (Głosów: 34) | raportuj
30 maja 2016 o 20:39

@Trepcio: Rozumiem, że w dowolnej sytuacji powołujesz się na prawo randomowego kraju, w którym akurat ono obowiązuje... Np. bicie żony to dla Ciebie legalna forma dyscypliny, tak? Bycie moralnym wobec swoich własnych reguł... Taaak, mogę Ci znaleźć jeszcze parę ciekawych grup, które w ten sposób możesz usprawiedliwiać. Relatywista się znalazł. Ułomny zresztą (Twój ostatni przykład).

« poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 1028 29 następna »