Profil użytkownika
krogulec
Zamieszcza historie od: | 17 sierpnia 2011 - 21:03 |
Ostatnio: | 19 marca 2024 - 21:58 |
- Historii na głównej: 10 z 22
- Punktów za historie: 4804
- Komentarzy: 1274
- Punktów za komentarze: 6584
Zamieszcza historie od: | 17 sierpnia 2011 - 21:03 |
Ostatnio: | 19 marca 2024 - 21:58 |
Zobacz też inne serwisy:
|
|||
Retro Pewex | Pewex | Faktopedia | Stylowi |
Rebelianci | Motokiller | Kotburger | Demotywatory |
Mistrzowie | Komixxy |
Jak pomyślę o dzwonieniu na infolinię, to od razu ciśnienie mi skacze. Na dzień dobry tracę 5 minut na wysłuchanie komunikatu o RODO, o nagrywaniu i przebicie się przez system wielokrotnego wyboru. A później kolejne 15-30 minut, zanim ktoś się zgłosi. A później tracę kolejne 15 minut, aby wyjaśnić problem, bo osoba na słuchawce, najwyraźniej jest z łapanki i nie wie o usługach prowadzonych przez pracodawcę. W efekcie tracę godzinę, na coś co mógłbym załatwić w 3 minuty.
Oprócz zgłoszenia oszustwa przez sprzedawcę, to zawsze można zgłosić OLX jako pomocnictwo. Niech ktoś od nich też się przejdzie, składać wyjaśnienia.
@Chrupki: to jest oszustwo w celu niekorzystnego rozporządzania mieniem. I to jest ścigane z urzędu, niezależnie od kwoty.
Złóż zawiadomienie do prokuratury o celowe zaniechanie obowiązku służbowego, z bilingiem że dzwoniłeś na bagiety. Jak się komuś zrobi koło dupy, to zaczną reagować.
@Chucherko: U mnie raz sąsiad 3 piętra wyżej, o 23 zaczął wiercić udarem. Lekko się wtedy wpieniłem. Rozumiem, że się dopiero wprowadził, ale to była przesada.
zgłosić do dzielnicowego nękanie i zaczepianie dzieci. A do MOPSu podejrzenie choroby psychicznej.
kiedyś też wysłałem poleconym dokumenty 130km ode mnie. Pierwsza próba doręczenia była po 9 dniach! Odbiorca wkurzony, ale dałem mu numer nadania i niech interweniuje u siebie.
Jaka piękna hipokryzja. Nie potrafi wyszkolić psa, aby nie atakował innych zwierząt, ale wymaga tego od właścicieli kotów
Zgodnie z tą logiką, to bagiety zaczną wystawiać mandaty pasażerom, za brak prawka
Nie nadajesz się na kierowniczkę. Bo po pierwszej wzmiance o dziecku, powinnaś uciąć dyskusję krótkim: INNI TEŻ
@metaxa: czytanie ze zrozumieniem się kłania
@shpack: Po co? Bo lepiej aby lokator zapłacił za odświeżenie lokalu (nawet gdy to niewymagane), niż robić to z własnej kasy. Janusze i Grażyny zawsze będą szukać czegokolwiek, aby nie zwracać kaucji.
@metaxa: > gdyby zamek wymienił mój mąż byłoby taniej i że jest to 10 minut roboty. No może pół godziny. Ale z jakiej racji on ma to robić? i tu właśnie wyszło szydło z worka. Tobie nie zależy na szybkim doprowadzeniu do użyteczności lokalu, ale na dowaleniu kosztów byłemu mieszkańcowi. Bo załatwianie kogoś do naprawy plus czas oczekiwania i nadzoru, to zajmuje kilka razy więcej czasu.
@Presti: nie każdy ma. A komórkę ma każdy. W dodatku zdjęcia na komórce pokażesz od razu. A z kamerkami bywa to upierdliwe.
@mujer_verdadera: > umową zawartą dobrowolnie z obu stron, nie ma mowy o stronie dominującej chcesz powiedzieć, że UOKiK (i lokalni Rzecznicy Konsumentów) kłamie i przekracza swoje kompetencje, prowadząc takie postępowania?
@metaxa: patrzę na twoje historie i widzę jeden stały motyw. Albo coś związanego z pieniędzmi, albo ktoś nie zrobił prawidłowo zapłaconą usługę.
Podstawowa zasada przy jakiejkolwiek stłuczce. Robisz przynajmniej pięć zdjęć komórką, aby była jasna sytuacja gdy przyjadą bagiety
@metaxa: chyba nie zrozumiałaś lub nie znasz definicji nadużycia pozycji dominującej
@metaxa: to co robisz, to nazywa się nadużywaniem pozycji dominującej.
Gdyby mi ktoś kazał podpisać weksel in blanco wraz z 3-miesięcznym okresem wypowiedzenia, to bym zabił śmiechem i kazał szukać naiwniaków gdzie indziej. Bo taki weksel zabezpiecza interesy tylko wynajmującego, naruszając interesy najemcy.
@maat_: Jeżeli nie potrafią na bieżąco aktualizować stanów magazynowych, to niech giną. Dla mnie oczywiste jest, że wystawiam to co mam w magazynie. Aby właśnie uniknąć takich numerów.
To, że zwróciła pieniądze to plus, to że nie zareagowała na zachowanie psa to minus. Ja kiedyś, gdy były nieznośne dzieciaki, to w połowie posiłku, poszedłem do obsługi i oznajmiłem, że albo będzie cisza albo wychodzę bez płacenia. Jakoś dało się od razu uciszyć.
@Honkastonka: nie pierd@l. Bo każdy wręcz marzy aby zamiast brać prysznic i kłaść się spać, to będzie stał, jak ostatni ciul, przed zamkniętymi drzwwiami
@shpack: To że oddali pieniądze i przeprosili, to łaski nie zrobili. Nie wywiązali się z umowy i zrobili wszystko aby sprawa się nie rozniosła. Negatywna opinia się należy i tyle.
A w instrukcji nie było napisane, że trzeba włożyć kartę aż do słyszalnego KLIK?