Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
Profil użytkownika

takatamtala

Zamieszcza historie od: 26 czerwca 2012 - 15:59
Ostatnio: 22 lipca 2019 - 7:41
  • Historii na głównej: 99 z 115
  • Punktów za historie: 35379
  • Komentarzy: 499
  • Punktów za komentarze: 2538
 
[historia]
Ocena: 1 (Głosów: 5) | raportuj
28 października 2015 o 9:43

Może ci co mają domy nic nie mówią, bo boją się, ze im zabiorą:) Albo są po prostu dorośli i wiedzą, ze to nic nie da.

[historia]
Ocena: 2 (Głosów: 2) | raportuj
19 października 2015 o 8:54

@JinxMaze: Nie wiem dlaczego inni rodzice nie zareagowali. Moi nic nie napisali, bo uważali, że życie jest ciężkie a ja coś sobie wymyślam. Poza tym ta nauczycielka uczyła swojego czasu mojego ojca i on to jakoś przetrwał to i ja przetrwam.

[historia]
Ocena: 15 (Głosów: 19) | raportuj
18 października 2015 o 9:44

@Lorelai: Zabawne- dokładnie to samo mówili, jak ja byłam w liceum. Podobno narzekanie na młodsze pokolenie pojawiało się już na tabliczkach z pismem klinowym.

[historia]
Ocena: 10 (Głosów: 10) | raportuj
18 października 2015 o 9:33

@JinxMaze: My jako uczniowie raz podpisana przez cała klasę a potem rodzice. Ale to były czasy wyżu demogfaficznego, było 8 klas w roczniku po 40 osób. Dyrektor powiedział, że nie ma kadry i jak się komuś nie podoba, to może dziecko wypisać. I faktycznie, rotacje mieliśmy ogromną. Pani pedagog szkolna była bezużyteczna. Ktoś tam poszedł się do niej skarżyć to był potem pytany na każdej lekcji i w końcu się wypisał.

[historia]
Ocena: 16 (Głosów: 24) | raportuj
14 października 2015 o 15:53

@tysenna: Zwłaszcza ten obraźliwy komentarz szeptem dotyczący kogoś siedzącego obok kontuaru świadczył o ich kulturze i dyskrecji.

[historia]
Ocena: 2 (Głosów: 2) | raportuj
6 października 2015 o 16:51

@rodzynek2: Getin. Nie przesłali ubezpieczycielowi potwierdzenia dysponowania autem leasingobiorcy.

[historia]
Ocena: -3 (Głosów: 9) | raportuj
1 września 2015 o 10:59

@imhotep: Nie. Pobaw się w detektywa :) Nie może być tyle imprez serwujących muzykę dawną. Ta druga makabryczna impreza też musiała być gdzieś odnotowana, podobnie jak bicie rekordu. To naprawdę dość wskazówek :P

[historia]
Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
31 sierpnia 2015 o 17:58

@bazienka: https://www.youtube.com/watch?v=PMqzoBXoeyo

[historia]
Ocena: -3 (Głosów: 15) | raportuj
31 sierpnia 2015 o 12:14

@imhotep: Niech to będzie dla Ciebie zagadka na dziś mój drogi Sherlocku :)

[historia]
Ocena: 4 (Głosów: 4) | raportuj
31 sierpnia 2015 o 10:29

Wiesz, kiedyś byłam dokładnie w roli tej koleżanki koleżanki z namiotu i to był początek bardzo fajnej przyjaźni, która trwa od siedmiu lat do dziś :)

[historia]
Ocena: 5 (Głosów: 5) | raportuj
18 sierpnia 2015 o 19:15

@zendra: Szczerzę wątpię, czy właściciel tam mieszkał. Ta kamienica to była kiedyś oficyna, która przez przekształcenia ulic wylądowała nagle jako pierzeja placu. Właściwa kamienica zniknęła w czasie wojny. Powiedziałabym, ze to był raczej szybki interes właściciela głównej kamienicy. 140 lat przestało. To co miał inwestować.

[historia]
Ocena: 15 (Głosów: 17) | raportuj
18 sierpnia 2015 o 16:11

@babubabu89: Jakbyś sam miał zginąć w tej katastrofie budowlanej to jeszcze pół biedy. Problem w tym, że zazwyczaj ludzie nie mieszkają sami, tylko z rodziną. Poza tym czasami ma się gości, czasami budynki się sprzedaje, czasami dziedziczy... Albo akurat będziesz dorabiał do emerytury wynajmując pokoje i poza Tobą umrą ciężko uczący się na przyszłych noblistów studenci. Więc to nie jest kwestia tylko TWOJEGO bezpieczeństwa. To kwestia bezpieczeństwa wszystkich którzy przebywają w budynku i obok niego. Poza tym głupie budowanie powoduje konkretne koszty społeczne: np. zła wentylacja powoduje zagrzybienie a za tym astmy, raki i takie inne. Poza tym budynek stoi w jakimś otoczeniu i swoim wyglądem oddziaływuje na wartość obiektów sąsiednich. Np. jeśli umrzesz z własnej głupoty w katastrofie budowlanej poszkodowany będzie również twój sąsiad, bo przez sąsiedztwo ruiny jego dom traci na wartości, a nawet może popękać kiedy Twój dom z bliżej nieokreślonych powodów się załamie do środka. Albo- tak jak w przypadku tej kamienicy- twój walący się budynek będzie zagrażał ruchowi pieszych i ruchowi drogowemu, oraz ludziom korzystającym z usług lokalów na parterze. O szkodach krajobrazowych wywołanych takim podejściem a'la wolna amerykanka nawet nie wspomnę. Podsumowując: pseudo liberałowie powinni pamiętać, że nie są sami na tym świecie.

[historia]
Ocena: 19 (Głosów: 19) | raportuj
17 sierpnia 2015 o 23:01

@bonsai: ja mam teorię, ze to dlatego, że wtedy był duży napływ ludzi ze wsi do miast. Rewolucja przemysłowa itd., u nas były duże inwestycje militarne. Więc budowało się szybko i tanio kamienice czynszowe dla tej napływowej ludności. Jak się poczyta powieści pozytywistów, to jest tam dużo o warunkach w jakich się mieszkało. Nie tylko nadproży było brak.

[historia]
Ocena: 18 (Głosów: 18) | raportuj
17 sierpnia 2015 o 20:34

@pawel78: No, to zależy co uznamy za "spieprzy". Te nasze pseudo dworki też będą stały następne 200 lat, niezależnie od tego, ze są brzydkie, niewygodne i mają błędy w wykonawstwie. Tylko pytanie czy ktoś w nich będzie chciał mieszkać. Albo raczej będzie zmuszony mieszkać.

[historia]
Ocena: 5 (Głosów: 5) | raportuj
13 lipca 2015 o 11:49

@hermiona: Jak wszyscy wiemy robotnicy budowlani są powszechnie znani ze swojej bogatej polszczyzny, skomplikowanej i głębokiej osobowości, a co drugi ma doktorat z filozofii. Serio.

[historia]
Ocena: 15 (Głosów: 15) | raportuj
3 lipca 2015 o 10:54

@imhotep: Nic się nie znajduje. Facet wypieprzył wszystkie ściany wewnątrz i zrobił sobie nową więźbę dachową, podtrzymywaną przez pięć słupów stojących w jednym rzędzie przez środek pomieszczenia. Ma jednoprzestrzenną halę w ścianach z takimi normalnymi kamienicznymi okienkami i kamienicznymi drzwiami. Na serio nie wiem, co on z tym zrobi. Wcześniej ratusz miał wieżyczkę z zegarem. Obecnie tej wieżyczki nie ma, bo jest całkiem nowy dach z lukarnami ala kurniki. Na poddasze się nie wchodzi bo nie ma klatki schodwej. MOżna ją oczywiście zrobić, ale stropu miedzy parterem a poddaszem ( własciwie przestrzenią z więźbą) też nie ma. Podsumowując: została skorupka.

[historia]
Ocena: 17 (Głosów: 17) | raportuj
3 lipca 2015 o 8:49

@PiekielnyDiablik: To, jak ten ratusz został przebudowany przez Jacusia to inna (piekielna) historia. Ale przebudował tak, że się nie da wynająć na pomieszczenia biurowe. Na mój rozum to teraz w tym ratuszu nic się już nie da, przynajmniej nie na możliwości Piekiełka. Ale ja nie jestem geniuszem biznesu, nie potrafię kupić nieruchomości za 4.000 więc może nie widzę tego "potencjału".

[historia]
Ocena: 12 (Głosów: 22) | raportuj
22 czerwca 2015 o 12:46

@KoparkaApokalipsy: Po poręczach przy tych schodach i pochylniach. Tych co się ich niepełnosprawni trzymają!

[historia]
Ocena: 32 (Głosów: 48) | raportuj
22 czerwca 2015 o 12:23

@KoparkaApokalipsy: Tylko one faktycznie nie mają się gdzie bawić. Pomnik zajmuje połowę placu- nikt po samym tronie z Papieżem nie skacze, tylko dookoła. Co do bezpieczeństwa- zęby na rolkach można sobie wybić również na płaskim asfalcie.

[historia]
Ocena: 3 (Głosów: 3) | raportuj
17 czerwca 2015 o 21:29

@Rak77: Dokumentacja była przygotowywana pod dofinansowanie UE i tam wszystkie koszty musza być wyliczone co do jednego.

[historia]
Ocena: 12 (Głosów: 12) | raportuj
17 czerwca 2015 o 9:20

@Armagedon: Tak, dobrze. Trochę przeeedytowałam, może będzie jaśniej.

[historia]
Ocena: 9 (Głosów: 13) | raportuj
25 maja 2015 o 19:27

@bloodcarver: Nie- to nie ja zachowuje się jak oszust. To oszust zachowuje się jak ciężko pracujący, normalny człowiek. To jest istotna różnica!

[historia]
Ocena: 4 (Głosów: 14) | raportuj
25 maja 2015 o 17:01

Jezu, ja cierpię dokładnie to samo jak mam do zinwentaryzowania budynek z lokatorami. Żadne ogłoszenie administratora, żaden dokument ani nawet administrator w swojej własnej osobie nie przekona mohera, że nie jestem oszustem. A już prośba o zejście do piwnicy to wywołuje spazmy.

[historia]
Ocena: 3 (Głosów: 5) | raportuj
22 maja 2015 o 17:01

@zlomierz: To nie jest błąd. Polichromii nie maluje się bezpośrednio na belce tylko na płótnie klejonym do belki.

[historia]
Ocena: 7 (Głosów: 7) | raportuj
4 maja 2015 o 13:30

@bloodcarver: Przekażę :). Ale nie doczytałeś- nie ja jestem właścicielem mieszkania i nie ja się staram. Ja jestem od tego projektu łazienki. Co do zarządcy... nie da się tego przeprowadzić szybko i sprawnie, zwłaszcza ze wspólnotą o średniej wieku 60 i zarządcą, który powstał po jakiejś serii przekształceń w latach 90. z jakiegoś państwowego ciała administrującego nieruchomościami i był tam od zawsze. To wszystko ma swoją bezwładność.

« poprzednia 1 211 12 13 14 15 16 17 18 19 20 następna »