Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
Profil użytkownika

Fahren

Zamieszcza historie od: 19 listopada 2011 - 0:00
Ostatnio: 24 kwietnia 2024 - 22:55
O sobie:

"Mniej więcej", to są dwa palce w d**. Jeden mniej, drugi więcej.

  • Historii na głównej: 61 z 126
  • Punktów za historie: 29158
  • Komentarzy: 2496
  • Punktów za komentarze: 17552
 
[historia]
Ocena: -3 (Głosów: 13) | raportuj
24 kwietnia 2024 o 22:55

Mam cudowną receptę na twoje żale - nie chodź w miejsca, gdzie można palić.

[historia]
Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
24 kwietnia 2024 o 17:45

@Allice: No nie możesz. Łażenie po masce można podciągnąć pod uszkodzenie mienia. A jak zadzwonisz po służby, odczekasz, aż odholują - wtedy nie ma auta zasłaniającego przejście i możesz iść ;)

[historia]
Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
23 kwietnia 2024 o 22:02

@kKKKK: Łamanie prawa przez jednego - uwaga, szok - nie uprawnia do łamania prawa przez drugiego. Jak jakiś debil zaparkował przy pasach tak, że zasłania - to nie możesz z tego przejścia korzystać, póki nie przestanie zasłaniać.

[historia]
Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
23 kwietnia 2024 o 21:53

@mesing: Mylisz się. 13.8 PoRD o tym mówi - KAŻDA wysepka rozdziela przejścia. " Jeżeli przejście dla pieszych wyznaczone jest na drodze dwujezdniowej, przejście na każdej jezdni uważa się za przejście odrębne. PRZEPIS TEN STOSUJE SI ODPOWIEDNIO do przejścia dla pieszych w miejscu, w którym ruch pojazdów jest rozdzielony wysepką lub za pomocą innych urządzeń na jezdni"

[historia]
Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
23 kwietnia 2024 o 21:49

@mesing: Konkretnie, odpowiednio - 13.1 PoRD, 14.1a PoRD, 14.1b PoRD. Do tego Konwencja Wiedeńska o Ruchu Drogowym art 20 pkt 6 ppkt III

[historia]
Ocena: -1 (Głosów: 1) | raportuj
4 kwietnia 2024 o 22:27

@Rudolf: Niemal 180 lat kolejowego zbiorkomu, 120 lat autobusów i trolejbusów to chyba dość czasu na rozwijanie transportu publicznego? Nawet za Gomułki - stawiającego zbiorkom ponad samochody - nie dało się dojechać zawsze i wszędzie. Tak więc - bredzisz upojony ułudą. Elektryki podobnie -startowały razem z pojazdami spalinowymi... i wad było więcej, niż w spaliniakach. Kolejna próba, w '87 - CityEl. Tez sobie nie poradził. A elektryczne cinquecento (i to produkowane w Polsce) - słyszałeś o takim? a o seicento na prąd? Przecie powinny spalinowe odpowiedniki miażdżyć, przy swoim "potencjale". Jaki to w ogóle potencjał?

[historia]
Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
4 kwietnia 2024 o 22:04

@vylarr: Bo wtedy OC byłoby niepotrzebne, a to jednak wartościowy rynek jest... A serio - znać przepisy to nie to samo, co się do nich stosować. Wielu pieszych wie, że na czerwonym się nie przechodzi - a jednak przechodzą "bo nic nie jechało".

[historia]
Ocena: 9 (Głosów: 9) | raportuj
1 kwietnia 2024 o 16:47

"Ziemię mam, ale przekształcenie rezerwatu na farmę musicie już sami załatwiać"

[historia]
Ocena: -3 (Głosów: 5) | raportuj
31 marca 2024 o 23:51

@Rudolf: Teraz zastanów się nad przyczynami. Czy transportem publicznym dojedziesz wszędzie i zawsze? Nie. Hejtowanie rowerzystów? A skąd. Hejtowanie pedalarzy, to i owszem. UE promuje elektryki.. z których rezygnują sami niemcy bez dotacji. Głównie dlatego, że to NIE JEST czysty transport - baterie skądś trzeba brac i co pare lat wymieniać, prad sam też się nie wytworzy, a i gorzej z użytecznością względem "złych i niedobrych diesli odpowiedzialnych za 0.049% wszystkich zanieczyszczeń w EU"

Komentarz poniżej poziomu pokaż
[historia]
Ocena: -3 (Głosów: 9) | raportuj
31 marca 2024 o 23:33

@Rudolf: Dowolna strzelanina, morderstwo etc. Zdaje się, że sprawca był wtedy pieszym, nie kierującym jakimś pojazdem ;) Liczymy się dalej?

[historia]
Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj
31 marca 2024 o 23:30

@toomex: Nie do końca - można prowadzić rower, bo wtedy wg prawa jesteś pieszym ;) @vylarr - wystarczy, ze rowerzysta na jezdni przestrzega przepisów i ilość wypadków z jego udziałem drastycznie zmaleje. Wiem, trudne, bo to trzeba poczytac Pana PoRDa i jeszcze go zrozumieć, a potem się stosować mimo "jak pojade inaczej, to bedzie mi wygodniej", ale się da ;)

[historia]
Ocena: 1 (Głosów: 3) | raportuj
31 marca 2024 o 23:23

@Painkiler: No właśnie - chodzi o pieszych na przejściu, albo na nie wchodzących, nie czekających przed, czy zbliżających się do przejścia. Wystarczy odmówić mandatu.

[historia]
Ocena: 3 (Głosów: 3) | raportuj
15 marca 2024 o 2:05

@jan_usz: I problem polega na tym, że dość dużo ludzi bierze wiedzę z mediów społecznościowych, a nie źródeł. Patrz - obowiązki pieszych przy pasach. W mediach i społecznościówkach wali z każdej strony "masz pierwszeństwo, jak już podchodzisz do pasów", podczas gdy Prawo o Ruchu Drogowym mówi coś dokładnie przeciwnego

[historia]
Ocena: 1 (Głosów: 3) | raportuj
15 marca 2024 o 2:01

@Eander: Czasy, kiedy miałem 20 kg niedowagi (mimo zżerania sterydów!) - "Tak wieje, że musisz se wsadzić cegły w kieszeń, to może nie odlecisz". Chudośćszajmig to był? Miałem się załamać?

[historia]
Ocena: 2 (Głosów: 4) | raportuj
15 marca 2024 o 1:58

@dayana: To tam było coś o świniach? Bo jakoś tego nie widzę, ino "grube źle wyglądają w Le Dżinsach A co w wymienionymi osobami? Prąć w nie. Sam większe pół życia biorę sterydy, mam jakieś 5 kg za dużo. Da się? Da się. Leń w dupie to nie usprawiedliwienie na przeoczenie tycia - jaki by to powód nie był

[historia]
Ocena: 10 (Głosów: 10) | raportuj
23 lutego 2024 o 23:53

Mam psa, mimo, że dorosły, to wciąż uznawany za ślicznego. Jak widzę ciekawskie łapki, to ostrzegam, że pies najpierw gryzie, potem warczy. Albo pomoże, albo się okaże, że nie kłamałem

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 23 lutego 2024 o 23:54

[historia]
Ocena: 11 (Głosów: 17) | raportuj
18 lutego 2024 o 3:41

Nie, żeby coś, ale u mnie w mieście była zapowiedź, którędy i w jakich mniej więcej godzinach przejedzie protest. I dało się jeździć normalnie. Wolniej, ale przejezdnie. Może trzeba było się zainteresować tematem zawczasu?

[historia]
Ocena: 2 (Głosów: 6) | raportuj
10 lutego 2024 o 22:51

Nie znam się, to wypowiem się. Na logikę - w założeniu miało to działać tak, że nauczyciel nauczy podstaw, uczeń poprzez pracę domową utrwali te podstawy, następna lekcja - następna podstawa. Po zmianach ma to działać tak, że nauczyciel nauczy i utrwali w uczniu wiedzę. Problem który widzę to pakowanie materiału z "za małej walizki" do "mniejszego plecaczka". Od lat mówiło się o przeładowaniu ucznia materiałem (co często widać pod koniec roku szkolnego, kiedy końcówka podręcznika jest robiona po łebkach). Jeśli już coś zmieniać, to właśnie odelżenie/specjalizacje materiału. Podstawówka - wiadomo, podstawowa wiedza. Matma - tak, żeby wyliczyć ceny, obliczyć pit, takie tam codzienne czynności. Polski - ortografia, gramatyka, najważniejsi pisarze i ich najsłynniejsze dzieła. Historia - historia Polski. I tak dalej. Dopiero idąc do ponadpodstawowej widziałbym "specjalizacje" - Czyli szerszy materiał z węższej dziedziny. Chcesz zostać lekarzem? Biologia, chemia, matematyka na pełnej, historia czy polski marginalnie.

[historia]
Ocena: 13 (Głosów: 13) | raportuj
10 lutego 2024 o 22:07

Ja tam pewnie się nie znam, ale mając 2.2 w wydychanym, otoczenie i okoliczności są mało istotne dla kierującego. A i tak przy takim combo wyrok zapadł łagodny

[historia]
Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
4 lutego 2024 o 3:42

Nie do końca - kiedyś rozgrzał mi się kat pod autem - wewnątrz poczułem swąd z okolic wajchy biegów, źródło znalazłem na wydechu. Kilówka (przeterminowana, woziłem ze cztery + piątą aktualną) schłodziła kata na tyle, że nic się nie zapaliło P.S - nie mogę cię oznaczyć, bo wykrywa "niedozwolone słowo" w twoim nicku

[historia]
Ocena: 8 (Głosów: 8) | raportuj
23 stycznia 2024 o 1:51

Zgadza się, w dużej mierze ochroniarzy zatrudnia się ze względu na dopłaty, nie faktyczną pracę

[historia]
Ocena: 0 (Głosów: 2) | raportuj
15 stycznia 2024 o 14:28

@NiteRunner: Innymi słowy - robisz to, czego oczekują od ciebie przepisy i instynkt samozachowawczy. Dzięki temu odskoczyłaś sprzed auta, zamiast lecieć telemarkiem z pierwszeństwem.

[historia]
Ocena: 0 (Głosów: 4) | raportuj
10 stycznia 2024 o 19:45

@tatapsychopata: Jak widzisz, prawda bywa bolesna. Wolą się pokłócić, niż przyznać rację w obliczu Pana PoRDa.

[historia]
Ocena: 1 (Głosów: 3) | raportuj
9 stycznia 2024 o 20:55

@Bedrana: Prawie dobrze - poza podsumowaniem, bo to już medialna narracja niewynikająca z przepisów. Jako źródło podałaś cuk - nie PoRD. A to ten drugi jest prawem ;) Chciejstwo nadal nie jest pierwszeństwem. Brzmi niewygodnie - ale tak jest. Jak zauważyłaś - pieszy ma pierwszeństwo przed pojazdem kiedy jest na przejściu - i kiedy na nie wchodzi. Stojąc nie wchodzi. Dochodząc nie wchodzi. Czekając, aż przejadą auta, tj realizując 13.1 PoRD i zachowując zakaz wynikający z 14.1a PoRD - nie wchodzi. Kierowca wobec takiego nie ma żadnych obowiązków. Zmienia się to dopiero, kiedy pieszy zacznie wchodzić na przejście przy zachowaniu 13 PoRD bez łamania 14 PoRD (tj - legalnie) i wtedy kierowca rzeczywiście ma obowiązek takiemu pieszemu ustąpić. Wciąż nie wiem, czego tu nie rozumiesz

« poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 1027 28 następna »