Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
Profil użytkownika

Armageddonis

Zamieszcza historie od: 2 czerwca 2014 - 18:37
Ostatnio: 26 kwietnia 2019 - 17:06
  • Historii na głównej: 62 z 132
  • Punktów za historie: 26810
  • Komentarzy: 303
  • Punktów za komentarze: 1374
 
[historia]
Ocena: 5 (Głosów: 7) | raportuj
6 grudnia 2014 o 12:59

@Edytujprofil: Dzięki za poprawkę :D

[historia]
Ocena: -1 (Głosów: 1) | raportuj
21 listopada 2014 o 14:16

@bloodcarver: I.W reklamie tej oferty jest informacja o tym iż 1000 minut jest na odbieranie połączeń przychodzących. II. Jeżeli masz jakiekolwiek wątpliwości wchodzisz na stronę operatora i sprawdzasz ofertę. Po kliknięciu warunków oferty "Formuła Europa Unlimited" jak byk w elementach oferty masz: Na odbieranie połączeń przychodzących w UE: 1000 minut."

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 21 listopada 2014 o 14:18

[historia]
Ocena: -1 (Głosów: 3) | raportuj
21 listopada 2014 o 8:41

@Armagedon: Jasne jest, przynajmniej moim zdaniem, iż punkt a) mówi o kwocie pieniężnej która z konta podczas zmiany taryfy nie znika. Punkt b) mówi zaś, że jeżeli w poprzedniej taryfie, miałaś konto ważne, do, powiedzmy 26.11.2014, to to się nie zmienia również. Poza tym, tyle już słyszałem tekstów w stylu "Ja od czytania regulaminów/umów nie jestem", że jak słyszę po raz kolejny że klient nie przeczytał regulaminu, albo "regulamin" przeczytał na forum gdzie gimbusy krzyczą że złodzieje bo im się ważność konta skończyła, to mi się nóż w kieszeni otwiera.

[historia]
Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj
17 października 2014 o 1:34

@Jasiek5: Problem w tym że bez wejścia na konto (a tego bez hasła bądź peselu właśnie nie mam prawa zrobić) nie mam możliwości zrobienia czegokolwiek na koncie klienta.

[historia]
Ocena: 3 (Głosów: 9) | raportuj
14 października 2014 o 20:16

@dodolinka: Nie wiem czy panią rocznik 78 można nazwać człowiekiem "starej daty"

[historia]
Ocena: 3 (Głosów: 5) | raportuj
11 października 2014 o 23:06

@Bydle: Cóż, rozumiem sytuację jak się komuś wyrwie bo jest sytuacja wkurzająca, zdarza się. Co innego jest jak dzwoni facet bo mu naliczyło 2 stówy za prenumeraty po 11.07 za sztukę a co innego jak dzwoni tępy pie***lec który sra się o coś tak oczywistego że ma się ochotę je**ąć słuchawką i umrzeć z niedowierzania.

[historia]
Ocena: -1 (Głosów: 1) | raportuj
11 października 2014 o 23:02

@Yennefer_: Tak, z infolinią Playa się połączysz bez problemu jak masz nawet blocknięty telefon.

[historia]
Ocena: 6 (Głosów: 8) | raportuj
11 października 2014 o 19:47

Mam podobnie w supermarketach. Taki Real na przymorzu na przykład. 40 kas, z czego 20 otwartych, przy każdej od 2 do 5 osób, ale gdzie pojawia się ochroniarz? Zgadliście, przy kasie do której podszedłem. Choćby miał zapier**lać ze swojego stanowiska przy wejściu do sklepu na drugi jego koniec, nie odpuści. Rozumiem że 200cm wzrostu i postura wodza "Rycerzy Ortalionu" nie pachnie przyjaźnie, ale są pewne granice.

[historia]
Ocena: 1 (Głosów: 3) | raportuj
26 września 2014 o 9:16

@eMM: Miałem parę dni takiego co robił w cholerę zgłoszeń. I na każde ta sama odpowiedź pisemna. Raz zaś miałem do czynienia z kobietą która co 2-3 dni robiła zgłoszenie bo wzięła internet z tabletem a neta nie miała. Zapytasz dlaczego pewnie. Otóż dlatego, iż w salonie, 2 tygodnie po podpisaniu umowy, zablokowała dostęp do internetu, najwyraźniej jako szlaban dla dzieciaka. Oczywiście pomijam tu fakt z jakim niedoj***niem mózgowym trzeba się w życiu mierzyć, aby nie sprawdzają w pierwszej kolejności włączonych blokad od razu robić zgłoszenie.

[historia]
Ocena: 13 (Głosów: 17) | raportuj
25 września 2014 o 21:40

@fak_dak: Z całkowitym brakiem szacunku - nie wiem jakim niedorozwojem trzeba być aby nie zrozumieć jednego zdania pod wymienioną kwotą abonamentu brzmiącego, cytuję: "Kwota nie uwzględnia rabatu za e-fakturę i TERMINOWE OPŁACANIE ZALEGŁOŚCI". Kwota abonamentu zaś to nie 29.99 jak "rozumiał" klient, a 35.98 przy czym rabat za terminowe płatności jest w kwocie 5.99 i z tym rabatem ma abonament 29.99.

[historia]
Ocena: 8 (Głosów: 10) | raportuj
25 września 2014 o 21:34

@Fomalhaut: Zwłoka nie zwłoka - przeczytałby - wiedziałby że 35.98 to kwota abonamentu a 29.99 ma po rabacie. "Ignorantia iuris nocet".

[historia]
Ocena: -1 (Głosów: 1) | raportuj
20 września 2014 o 13:49

@grruby80: Jasne, a jakby rozwalił iPhona który w salonie kosztuje 6-7 stów to by mu piana z ust ciekłą bo "jakim-prawem-my-mu-każemy-za-to-płacić"

[historia]
Ocena: -5 (Głosów: 5) | raportuj
19 września 2014 o 14:46

@krogulec: Tak, bo przecież jak oddaje iPhona do naprawy to należy mu się iPhone w zastępstwie. Równie dobrze moglibyśmy zepsuty wziąć i dać mu nowy na miejscu co by się odpi*****ił. A wymiana karty SIM to 5 minut w salonie. A jeżeli ktoś jeszcze trzyma kontakty na karcie SIM to pzdr.

[historia]
Ocena: 0 (Głosów: 2) | raportuj
19 września 2014 o 14:43

@bloodcarver: Abonament się zgodzę, płacił 160 zł, iPhona dostał za 129, ale nie wiem jakim cepem trzeba być, aby twierdzić że mu felerny telefon przysłano bo się po 6 miesiącach zepsuł. Teoretycznie nie powinienem mu żadnej rekompensaty włączać bądź prosić dział techniczny o to, skoro przy oddawaniu telefonu dostał do ręki warunki naprawy i możliwość postawienia "ptaszka" przy możliwości wzięcia telefonu zastępczego. Ogólnie gdy słyszę od klienta że umowy albo regulaminu nie przeczytał to mi się włącza "sku****l mode" i mu mówię wprost - "Przy oddawaniu urządzenia do naprawy miał pan możliwość wzięcia sprzętu zastępczego. Wiedziałby pan to gdyby przeczytał pan regulamin." Co do klasy sprzętu zastępczego - Klient dostaje taki telefon jaki jest. Trudno. Jeżeli sprzęt zastępczy by zepsuł musiałby za niego zapłacić. Gdyby dostał w zastępstwie iPhona i by go rozwalił to by burak po sądach latał bo mu kazaliśmy 600 zł za zniszczony, salonowy sprzęt zapłacić. Pomijam już fakt że pewnie stwierdziłby że skoro na zastępstwo mu dajemy ten sam model, to "on go se weźmie, a ten złom se naprawiajta".

[historia]
Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
17 września 2014 o 17:53

@sharpy: kaucja jak najbardziej jest zwracana w formie rabatu na fakturę po 3 miesiącach w sieci. oczywiście jest rozłożona wtedy na całą umowę.

[historia]
Ocena: 0 (Głosów: 4) | raportuj
12 września 2014 o 13:15

@sqby: kolejny który nie zrozumiał. W jednym dniu możesz aktywować te 500 numerów bez problemu. Problem pojawia się gdy chcesz aktywować kolejne 500 następnego dnia. wtedy system blokuje to ze względu na ten 3 miesięczny okres.

[historia]
Ocena: 1 (Głosów: 7) | raportuj
12 września 2014 o 13:13

@Zeus_Gromowladny: Najwyraźniej czegoś nie zrozumiałeś. Możesz aktywować nawet pierdyliard numerów jednego dnia bez problemu, ale na kolejną aktywację trzeba już czekać.

Komentarz poniżej poziomu pokaż
[historia]
Ocena: -2 (Głosów: 2) | raportuj
31 sierpnia 2014 o 1:32

@unitral: 5.99, grosz sobie odpuściłem.

[historia]
Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
21 lipca 2014 o 20:52

@mala_m: Nie chodzi tu już o to czy kartę musi mieć ze sobą czy nie. Chodzi o sam fakt podania tak absurdalnej informacji.

[historia]
Ocena: -1 (Głosów: 5) | raportuj
18 lipca 2014 o 23:42

@amarr91: Czyli najwyraźniej miałaś szczęście, naprawdę, liczba absurdów które docierają z salonów jest niesamowita. Inną sprawą jest to że salony dzielą się na firmowe, oraz na takie gdzie pod logiem Play kryje się prywatna firma świadcząca Play usługi. Najwięcej skarg z tych drugich oczywiście, bo nie ma nadzoru nad szkoleniami z przysłowiowej "góry"

[historia]
Ocena: -1 (Głosów: 3) | raportuj
17 lipca 2014 o 20:24

@pulpecja3: Jak dla mnie jest to liczba dość dużo... A sytuacji przez ciebie opisanej współczuję...

[historia]
Ocena: 0 (Głosów: 2) | raportuj
17 lipca 2014 o 20:22

@fiuubzdziuu: Matka najgłośniejszego plotkowała z koleżanką kiedy dziecko leżało w wózku i wydawało nieartykułowane odgłosy

[historia]
Ocena: 4 (Głosów: 6) | raportuj
17 lipca 2014 o 20:18

@mw782: Wiem, zabieg ten był celowy :D

[historia]
Ocena: 1 (Głosów: 5) | raportuj
17 lipca 2014 o 15:53

@neowiesniaczka: Kwidzyn

« poprzednia 1 24 5 6 7 8 9 10 11 12 13 następna »